Подвижен състав > Автобуси

МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)

(1/167) > >>

Ivo:
Първа доставка - 10.02.1999 г.: - 10 бр.
 
 Инв. номер       ДК Номер     Нов ДК номер               VIN номер                Брак
  и досие в                               (03.2006г.)         
transphoto.ru    
           
   2131              C 9602 КК      СА 1562 АМ        NMAA610030T001295        2020
   2132              C 9606 КК      СА 1553 АМ        NMAA610030T001299        2019
   2133              C 9610 КК      СА 1575 АМ        NMAA610030T001300
   2134              C 9605 КК      СА 2042 АМ        NMAA610030T001298
   2135              C 9601 КК      СА 2027 АМ        NMAA610029T001294
   2136              C 9609 КК      СА 1570 АМ        NMAA610030T001301        2019
   2137              C 9607 КК      СА 1560 АМ        NMAA610030T001303
   2138              C 9608 КК      СА 7706 АХ        NMAA610030T001302
   2139              C 9604 КК      СА 1549 АМ        NMAA610030T001297
   2140              C 9603 КК      СА 8374 АМ        NMAA610030T001296


Втора доставка - 30.04.1999 г.: - 10 бр.
 
 Инв. номер       ДК Номер     Нов ДК номер     Нов ДК номер             VIN номер                Брак
  и досие в                               (03.2006г.)         (10.2014)
transphoto.ru  
 
   2141              C 9549 КН     СА 2025 АМ                                  NMAA610030T001340
   2142              C 9556 КН     СА 5450 АМ                                  NMAA610030T001343
   2143              C 9551 КН     СА 5447 АМ                                  NMAA610030T001341
   2144              C 9557 КН     СА 8367 АМ                                  NMAA610030T001342
   2145              C 9552 КН     СА 8358 АМ                                  NMAA610030T001344
   2146              C 9550 КН     СА 1546 АМ                                  NMAA610042T001339        2020
   2147              C 9554 КН     СА 1572 АМ                                  NMAA610030T001346
   2148              C 9553 КН     СА 2046 АМ                                  NMAA610030T001345
   2149              C 9561 КН     СА 1556 АМ         СА 7074 ХР        NMAA610030T001338
   2150              C 9532 КН     СА 8378 АМ                                  NMAA610030T001347


Трета доставка - 12.07.1999 г.: - 4 бр.

Инв. номер       ДК Номер     Нов ДК номер               VIN номер                Брак
  и досие в                               (03.2006г.)         
transphoto.ru    
         
   2151              C 9803 РТ      СА 5448 АМ       NMAA610030T001453       
   2152              C 9804 РТ      СА 1550 АМ       NMAA610030T001452
   2153              C 9802 РТ      СА 1566 АМ       NMAA610030T001451
   2154              C 9801 РТ      СА 8371 АМ       NMAA610030T001450


Четвърта доставка - 06.08.1999 г.: - 6 бр.

Инв. номер       ДК Номер     Нов ДК номер               VIN номер                Брак
  и досие в                               (03.2006г.)         
transphoto.ru    
                     
   2155              C 4358 РН      СА 1569 АМ       NMAA610030T001467
   2156              C 4360 РН      СА 1567 АМ       NMAA610030T001468        2019
   2157              C 4356 РН      СА 2037 АМ       NMAA610030T001469
   2158              C 4361 РН      СА 1564 АМ       NMAA610030T001470
   2159              C 4357 РН      СА 1542 АМ       NMAA610030T001471
   2160              C 4359 РН      СА 8375 АМ       NMAA610030T001472
ОБЩО: 30 бр.

Съчленените немски МАН-ове и аз ги помня. Бяха бели на цвят, може би от края на 60-те, началото на 70-те години, двигателят беше разположен отпред, 3-тият мост беше управляем, като при Икарусите. Имаха 3 врати, като в ремаркето 3-та врата беше в началото на ремаркето. Отвътре бяха с по 2 реда двойни кожени седалки, имаха седалки и в съчленението, бяха автоматици, мисля че повечето им прозорци бяха отваряеми.
Такива МАН-ове все още могат да се видят тук-там из България, по междуселски  и междуградски линии. Аз например видях такъв единичен в Своге.
Хубави автобусчета са, все пак са МАН.

Иначе в Пловдив имаше и малко по-нов вариант, приличаше много на О 305 Г, беше със задно разположен двигател и управляем 3-ти мост като и при Икарусите. Само че ремаркето му беше по-късо от на О 305 Г.

etnies:

--- Quote from: Ivo ---Съчленените МАН-ове немдки МАН-ове и аз ги помня. Бяха бели на цвят, може би от края на 60-те, началото на 70-те години, двигателят беше разположен отпред, 3-тият мост беше управляем, като при Икарусите. Имаха 3 врати, като в ремаркето 3-та врата беше в началото на ремаркето. Отвътре бяха с по 2 реда двойни кожени седалки, имаха седалки и в съчленението, бяха автоматици, мисля че повечето им прозорци бяха отваряеми.
Такива МАН-ове все още могат да се видят тук-там из България, по междуселски  и междуградски линии. Аз например видях такъв единичен в Своге.
Хубави автобусчета са, все пак са МАН.

Иначе в Пловдив имаше и малко по-нов вариант, приличаше много на О 305 Г, беше със задно разположен двигател и управляем 3-ти мост като и при Икарусите. Само че ремаркето му беше по-късо от на О 305 Г.
--- End quote ---

Да нямаш предвид О317/Веттер

Ivo:

--- Quote from: etnies ---Да нямаш предвид О317/Веттер
--- End quote ---
Не, чист МАН си беше, малко приличаше и на О 317 Г, но беше с по-ръбати форми. Всъщност О 317 Г (мисля че е като предшественик на О 305 Г) съм виждал само из Русе. В София не помня да е имало.

Tony:
Тези МАН-ове сигурно са SG 240H каквито има във Варна. Малко по-къси са от О305Г и както е написано най-задните колела са управляеми като на Икарусите. А Ветерите се различават от О305Г по задницата и по това, че предната част е по-къса от на О305Г.Снимки:
Vetter
MAN SG 240H

Ivo:
Значи този МАН на долната снимка мисля, че е по-новият модел-със задно разположен двигател и заден управляем мост. Тези бяха нещо подобно но по-стар модел, с конструкция на джантите като при Икарусите и с предно разположен двигател.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version