Подвижен състав > Автобуси

Електроавтобуси

(1/429) > >>

Neronov:
Higer KLQ6125GEV3:

Инв. номер                                      ДК Номер                      VIN                              Доставен   
 
   1701                                          СВ 6498 АН        LKLA6L194DC631796                  02.2013

Yutong E12 LF: Брошура

Инв. номер    Предходен номер       ДК Номер                      VIN                               Доставен   
 
   3638                DY-815-WQ         CB 3049 KA        LZYTAGBW0F1019613               13.12.2016г.
Продаден на Албена автотранс

SOR EBN 11 SOR: 

Инв. номер                                    ДК Номер                      VIN                               Доставен   
 
   3639                                          5E6 6529             TK9N4EXX4GLSL5012               03.2016г.                     


SOR EBN 8 SOR: 

Инв. номер                                    ДК Номер                      VIN                               Доставен   
 
   3640                                          5E4 8103             TK9N5EXXSDLSL5002               05.2017г.                     


SOLARIS URBINO 12 ELECTRIC:   

Инв. номер                                    ДК Номер                      VIN                               Доставен   
 
   1702                                          PZ 076MG             SUU24116EFB015043               08.2017г.                     


Супермодерни безжични тролеи ще кръстосват улиците на Женева

Видео:  http://vbox7.com/play:b912318db2

(репортаж на Нова)

bonbon:
Автобус на ток вози до „Люлин”
в.Монитор

   Автобус на ток ще вози гражданите по линия 309 в столицата. Целта е да не се ползват обикновени рейсове, които замърсяват въздуха, и да се пести от бензин. Първият екоавтобус ще бъде пуснат по Коледа и ще вози пътниците от „Люлин” до „Илиянци”. От китайската фирма производител са избрали столицата, за да тестват превозното средство в Европа. Рейсът ще се предостави безплатно за ползване на общината, а фирмата ще изгради и две колонки за зареждане на возилото. Освен това ще предостави и специалист, който да се грижи за поддръжката му.
    „Идеята е да предоставим рейса за ползване на общината за период от 6 до 12 месеца, за да докажем неговите предимство пред дизеловия”, обясни пред транспортната комисия адвокат- консултантът на „Чериът мотърс лимитид” Стефан Кючуков. Той уточни, че рейсът ще се сглоби в България и с едно зареждане ще изминава около 30 км. По думите му освен екологични ползи това ще спести хиляди левове на общината от поддръжка и гориво. Един такъв рейс струва около 300 000 евро, но от фирмата се надяват на бъдещо публично-частно партньорство. Общинарите от транспортната комисия решиха да се създаде специална комисия от експерти, които през следващата седмица ще бистрят дали пилотният проект е целесъобразен.

я л т а:

--- Quote from: bonbon on 11.07.2013, 10:47:00 ---и с едно зареждане ще изминава около 30 км.

--- End quote ---
И един шофьор ще разполага с 6 автобуса, за да си изработи работната смяна !
Тези които одобряват такива проекти сигурно са от друга планета,- планетата "напълни ми джоба".

velinio:
Да, наистина е глупаво това или поне по начина, по който е описана идеята. Изминава 30км и след това вероятно му трябват няколко часа, за да се зареди, което не е вариант за тукашните нужди... :rolleyes:

stankos:
По - добре е по някоя линия с дълги почивки по крайните спирки за да има време да се дозарежда на тях , но така пък много бързо ще навърти цикли батерията и скоростно ще сдаде багажа .

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version