Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 231
1
Сега май подготвят нова процедура, след като развалиха договора с предния изпълнител. При една смяна на правителството, не се знае на къде ще тръгнат нещата.

2
Следващо писане по тази дискусия в тази тема ще доведе до наказание!

3
Това е дискусия за "Политика". Не виждам нарушение на правилата, освен писането тук по тази дискусия.

4
Преди много време им бях писал и бяха отговорили, че за инеконите не може, защото нямали защита на вратите.

5
От няколко часа тролей по 4 стои на винарово, има и полиция от сините микробуси на криминалистите.

6
Като цяло там тротоара е тесен и не е подходящ за натоварена спирка.

7
Имаше съобщение за счупен локомотив на някой влак по подбалканската и вероятно това е причината, ако е бил в междугарие.

8
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 16.06.2022, 00:19:49 »
Днес имаше електробус на пробен пробег по маршрута на 73.

9
Нещо не можах да хвана точно какво се е случило. Не ми звучи логично.

10
Идеята е в посока Владая да не се налага на хората да търчат през улицата за да хванат първото, което идва, а да спират на едно място. Не става дума за прекачване.

11
Как става това на прав ремонтиран участък? Вероятно ще да е от отличната техническа поддръжка на трамваите.

12
Има проблеми и с довозванията до метрото. Давам пример с Панчарево. То хубаво 1 и 3 ходи в Горубляне и после на ИЕЦ, обаче след оправянето на СОП е много по-добре нещо от Кокаляне да ходи до Бизнес Парк. Не е логично по Цариградско и Горубляне да се тътри без да има достъп до Бизнес Парк за двойно по-кратко време.
Т.е. в случая метрото е добре, по ътя е супер, ама няма градски транспорт. 4ката се бута и тя в киреча.
Една линия Лозен - Бизнес парк може би би била добре за случая. Така ще прави връзка със всички линии, които пресичат околовръстото.

13
Това е абсурната политика на всякъде по подобни предприятия - вместо да плащат повече и да не се краде, те плащат по-малко и ги оставят да крадат и им излиза по-скъпо. Друг е въпросът, че и служителите май предпочитат така.

14
Във вторник сутрин трамвай се беше счупил горе-долу на същото място. В сряда сутрин - 510. Тази вечер пак има някакъв проблем, защото не се движат трамваи по Борис и 5ТМ беше до Княжево преди малко. Не знам какво става, но няма как да се разчита на градския транспорт в този район.

15
Да не е от телефона ти? При мен не виждам толкова реклами.

16
Това няма общо с Трамкар. Говоря за трасето от Бъкстон до Овча купел.

17
Гледам, че активно работят по цялото трасе до Овча купел, не само по колелото, и там вече е сложена основата. Сякаш искат максимално бързо да свържат трасето с линията по бул. Овча купел и депото.

18
Пак бъркаш форума с място за подаване на сигнали към СО. Правилното е https://call.sofia.bg

19
Украинските мутри не се различават от българските такива, просто се набиват повече на очи.

20
Това е от преди 1 година. Общо взето онази, дето обикаля по телевизиите след всеки пътен инцидент и претендира да разбира нещо от пътна безопасност, мрънка, че не и дават пари и на нея.

Pages: [1] 2 3 ... 231