1
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 14.04.2022, 08:58:55 »
Едно бързо включване и от мен
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Момче, пълниш форума с глупости, не си наясно с много неща. Първо, не Бургасбус реши да пусне Т2 (съответно с предшестващо изграждане на ТБ инфраструктура по новия маршрут), а общината. Същото струва една гора пари, дадени също от общината. И второ, ако не е Николов, тролейбусният транспорт в града е обречен на почти сигурна смърт, на никой друг освен на него не му дреме за електротранспорта в Бургас и сменят ли кмета, оня ако се случи да не му дреме, ще последва съдбата на градове като Габрово, Пловдив и сума други.Момче, Бургасбус е общинска фирма
Съгласен съм. Ако се върнем още по-назад във времето, беше наета чужда фирма да проучи пътникопотока и да направи проект за нова транспортна мрежа. Тя заключи, че тролеите трябва да се премахнат. Въпреки това точно тогава Бургасбус реши да направи линия Т2.Тъжно. Простихме се с идеята да имаме модерна транспортна схема.Това се случи заради "топ" мениджърите на БургасБус и общината, които не можаха да направят обществената поръчка за валидатори в тролеите и маршрутките както трябва. А хората са си прави да протестират, че трябва да плащат двойно за пътуване с прекачване от тролей или маршрутка на автобус. С това идеята за пътуване с прекачване беше силно компрометирана. И ако същите тези "топ" мениджъри се ръководят от икономически съображения, а не някакви други, би трябвало след поставянето на валидатори в тролеите и маршрутките, линии Б11 и Б12 да изчезнат и да върнат 11А и 12А. Но това едва ли ще се случи.
На всяка спирка има табло с маршрутите, нали?Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.И как тогава? Подобно неаргументирано мнение е напълно излишно за темата! Мисля, че доста ясно обясних защо трябва да се изписва приблизителният маршрут на таблата на автобусите – в градове като София и Варна, където се изписват крайни дестинации по таблата на автобусите, има приложения, които ти дават целия маршрут на линията и точен час на пристигане на возило на конкретна спирка по определена линия, както и връзките с други линии. Когато такова приложение бъде създадено и за Бургас на български и английски с цел улеснение на местните граждани и чужденците, тогава да изписват само крайните спирки, пък ако ще и само номера на линията да изписват......
Много по-лесно е да се знае приблизителният маршрут на линията, за разлика само от крайната спирка. За един чужденец ще е по-лесно, най-малкото, защото Бургас няма мобилно приложение за търсене на линии, маршрути и спирки, за разлика от София и Варна, например.Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.
На мен ми е по-интересно ако на някой чужденец му се наложи да ползва Б1 или Б2, дали ще разбере къде отиват?Поради малоумщината да се изпива целия маршрут на таблото и българите понякога трудно могат да разберат накъде отиват Б1 и 2.
Нарядчиците дали ще имат смелост да пуснат Соларис по 8?Днес имаха
х. Безбог и Безбожкото езероЛятото бях там. Въпреки трудните преходи, ми хареса
То без бус-ленти си е просто един нормален експресен автобус,който се забива по задръстваниятаИдеята е да не ги изпотрошат още отсега. Тедомите не били в цветущо състояние според колегата Кучето, а те дори почти не са ходили до Меден рудник.По-вероятно е да ги пуснат по по-натоварените линии, а когато направят лентите да пуснат експреса
И толкова ли не можаха да го откарат до завода с кораб - бургаското езеро дали е плавателно?Не е. И има само един тесен и обрасъл с тръстики канал, който го свързва с морето. Имаше планове за облагородяването на района, след разчистването на канала ще могат да минават само малки лодки.