Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 459
1
Колко малко. Ако са от служители на СДВР или РЗИ са си доста много. От ЦГМ естествено няма как да са.

2
В същото положение беше и на инспекцията преди няколко месеца.

3
Ако се прибирам с влак откъм дефилето често правя връзка с 79 на гара Север, защото не ми се ходи от 13 коловоз на Централна гара с тълпата. В повечето случаи ако е празничен ден или съм сам, или с още някой в автобуса поне до Сточна гара. За 202 ра има 309 който е достатъчен.

4
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 03.08.2022, 19:17:52 »
2152 е влязъл за кърпене ...

След 6 месеца родилни мъки вече чака за боя  8)

2157, 2151 и 2150 кротко хващат трева на плаца.


5
Тук вече навлизаме в сферата на теория на конспирацията и вероятностите.
Ако действително дадена фирма си позволява да нарушава законите и нормативната уредба, то е защото има стабилен гръб където трябва. Това, което възпира други фирма да го правят е липсата на подобни връзки.

6
Според Наредба 11 в разписанието на международните линии може да има спирки само в областните центрове на територията на България освен началната/крайната. Не може да има спирки извън тези, посочени в разписанието на линията. Не може да се дублират или допълват съществуващи линии по републиканската или общинската транспортна схема.

7
3283 - 76.  (Не знам дали не е по наряд, но отдавна не е бил на линия 76.  По-късно ще прикача информативна снимка.)

Вчера беше на 213. Обикаля навсякъде.

8
Директен е. На Горна Оряховица му закачват вагон от Истанбул. Преди като имаше влак до Солун също пътуваше директен вагон Солун-Букурещ.

9
Дори по стъклата си пише Higer.

10
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 27.07.2022, 09:27:22 »
Това, какво е решено преди три години, не означава че е валидно към днешна дата. Има куп обективни и субективни причини, а твоето мрънкане следва да се отправи към СО/ЦГМ/СА.

11
Изключително рядко излиза стара Шкода на 1.

12
Зависи от автомобила. С моя при действащите цени до Варна е около 100 лв двупосочно.

13
Автобусите от София до морето са доста разредени, в сравнение с преди.

14
Всъщност откъм комфорт на возене е по-добре от някои дружбенски екземпляри.

15
Откъде кондукторът е сигурен, че мястото не е купено примерно от гара Пловдив до София? В този случай, ако алгоритъмът е читав, трябва да го дава свободно от Бургас до Пловдив.

И да е продадено, ще има друго, което ще се освободи. Въпросът е че места има, но няма гъвкава система за менажирането им, което води в определени случаи на отказ за продажба на билети. Това в особена степен важи за влаковете със задължително място.
Миналата седмица пътувах със Слънчев бряг от Бургас към София. Влакът тръгна на 70% пълен (ден вторник). До Пловдив половината слязоха, а други се качиха. Местата на слезлите останаха празни, а празните се запълниха.

16
Ако се получи твърде удобен маршрут следва да остане за постоянно, а не да се чудим как да отучваме хората да ползват МГТ.

17
Спирка ул. Клокотница в посока Сливница.

18
И въпреки всичко не е лошо да се даде гласност на някои замислени глупости.

19
... Не знам само дали е направена достатъчно умно, така че ако едно място се осободи на следваща гара да можеш да го купиш ако пътуваш от нея или последваща.

Не е или поне не работи така. Ако е закупено място, то е заето за цялото пътуване, без значение че в 80% от пътуването може да е незаето. Освен това купуването на запазено място не е обвързано с конкретен билет. Често ми се е случвало да видя че влакът е пълен и да се върна на касата да си купя място. Касиерката не знае до коя гара ще пътувам.
На собствен гръб го изпитах това 2007 г, когато стана белята с М. Ставийски. Трябваше да се прибирам към София, но поради задръстването изпуснах всички възможни опции, освен влак Слънчев бряг. На касата в Бургас ми казаха че билети няма. Отидох до влака и говорих с един кондуктор. Той каза че места има и да се качвам. Издаде ми билет от Ямбол до София, за да компенсира глобата и пътувах преспокойно.

20
Да си дойдем на думата:

Омбудсманът Диана Ковачева възрази срещу по-високата цена на градския транспорт

Quote from: БНР
Диана  Ковачева възразява срещу предвидената различна цена за купуване на един и същи билет - за еднократно пътуване без право на прекачване, в зависимост от това дали е купен от водач на превозно средство, каса или автомат на територията на метростанция  на стойност 2 лв. или от каса, извън територията на метростанция на цена 1.60 лв.

Подчертава, че това не е съобразено с недостатъчните на брой пунктове за закупуване на билети и по-скоро се явява санкция за тези, които не са успели да си купят билет по електронен път.

Омбудсманът е и срещу заложеното изискване пътникът да валидира билет за еднократно пътуване без прекачване в рамките на 60 минути от издаването му.

Не е съгласна и с  отпадането на досега съществуващи превозни документи - месечната карта за една линия наземен транспорт и метро и електронната карта за десет еднократни пътувания.

Ковачева възразява също срещу  отпадането и на месечната карта за метро, за която според нея не се предлага подходяща алтернатива.

Тя пита защо е отпаднала и възможността за пътуване с еднодневната карта за всички линии , с която се пътува безплатно при силно замърсен въздух.

Според омбудсмана предвиденото таксуване на пътниците според пропътувано време - 30 и 60 мин. също е спорно, предвид обхвата на транспортната мрежа, честите задръствания, особено в пиковите часове и неспазването на разписанията.

Pages: [1] 2 3 ... 459