Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 707
1
Най-евтиното (, но без да казват с какви последствия от това,) метро... ;) С наличието на тупици задръжката не би трябвало да е чак толкова голяма....
Те не направиха достатъчно дълги станциите, ти за един тупик си се запритеснявал. В случая и S-ки вършат работа.

2
Следващият,  продължил политическите изпразвания, ще получи директно 7 дни почивка.
Темата ще бъде разчистена

3
Ако имаше обръщала в центъра нямаше да е такъв голям проблем. Например ако на Съдебна палата можеше да се обръща от две посоки можеше да се поддържа движение Журналист-Съдебна палата, Орландовци -Съдебна палата и Централна гара-Съдебна палата дори и пл. Македония е блокиран.
Не съм сигурен, че през острите ъгли може да се прекара трамвайно трасе, най-вече от Алабин вдясно покрай Съдебната палата. ЧКД състави могат да въртят на заден пулт с г@з@ напред, вероятно и Песите.
Панацеята е кръг около църквата Св.Неделя, но това няма да се случи.

4
Но може да се мине , покрай машините. Все пак се отрязва достъпа на доста работници там. Не е нужно да се обиколи през 202 ра , нужна е хитрост :laugh:
Може, докато не я разрушкат,  т.е. - до няколко дни.
Ул. Нещо Бончев се прекъсва и не може да е байпас към История Славянобългарска.
Големите проекти- разширение и пробив на Историята до Владайска река плюс булевард Владайска река ги няма даже като идейни проекти. Докато станат, ще мине още една рехабилитация на ПБА.

5
НЕК заплаща тока от топлофикациите на изкуствено завишени цени (както и този от  ВЕИ). Така че, няма да е изгодно да се купува ток само от топлофикация. Виж, ако купиш директно от АЕЦ, ще си на далавера.

6
1969 и 1968 са абсолютно грешни. Нашият ЗАЗ 968 беше закупен през лятото на 1967 с черни номера.

7
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10227445669317429&set=gm.3259675574268446
Леко е сменил посоката със 4-та тележка. Как става на блокирана стрелка - не знам!
Така и не ми е ясно как е станало дерайлирането? Някъде пише, че е вследствие друго ПТП. Иначе такова голямо отклонение би се получило или при вземане на десния завой с бясна скорост, или при доста забавена реакция на ватмана. Има ли вариант стрелката да е хванала сигнал от задния трамвай?

8
Не са успели да се нарадват на колицата. Много странна маневра е извършила. Може би шофьорът е очаквал,  че трамваите ще заковат на място.

9
В темата за концесиите непрекъснато някои форумисти влачат лайтмотива за лошите частни концесионери срещу добричкото общинско Авто, дето не иска да трупа печалби. Е, Слав Монов не кара Майбах, но какво от това?

10
На Street view знакът за винетка е на изхода на Владо Тричков
https://maps.app.goo.gl/vQToKTad6zauFhBr6   

11
Важното е да се отчитат мерки. Това е далеч по-лесно, отколкото да се раздвижи проектът на Лот 3.2.
Министър Гроздан Караджов е силен на оправдания, а не на конструктивни действия.
Ако искат да подобрят организацията на движението,  трябва през 3-4 км да има джобове с радар пред тях и червен надпис "Отбий, пропусни колоната" при преминаващи МПС със скорост под 40 км/ч.

12
Квадратурата си е квадратура - това е 30% разлика, и то - на малко квадратни метри, плюс преходност на едната стая.

13
Водно отоплителната инсталация няма проблем да е в подземието, само трябва да е двукръгова при 9+ етажа. Така е при повечето 15-20 етажни блокове. Иначе мазета  (складови помещения) явно има.

14
Нищо не е това! Какво ще кажете за дружбенската версия на кулите Петронас?!


https://maps.app.goo.gl/tdYt7jWM6KvqSepE8

15
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 03.05.2022, 22:57:47 »
Ето двете части на албумът, от който публикувах снимките на различни превозни средства, заснети през юни 2000г. София е била много по-приятно и приемливо място, отколкото e днес.
Зависи колко фотографът има усет за красота.  А иначе от Париж може да се направи фотосесия, прилична на африкански бантустан.

17
И друг  път съм го писал, би трябвало ТБ5 да спира на СУ - това е ключова спирка за връзка с метрото, както и най-близката точка на маршрута до идеалния център.
В посока Орлов мост би могло да се премести събирателната стрелка, за да не спират ТБ3, 4 и 11. ТБ5 ще ползва спирката на автобусите.
В посока Гурко спирката може да е след Аксаков. Пречене на ТБ1 и 8 е малко вероятно, тъй като техните фази на пресичане на светофара пред СУ предхождат фазата за ляв завой на ТБ5.

18
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 02.05.2022, 10:05:50 »
Ей, по ТБ2 - малки возила! Толкова ли малко пътници на ГТ останаха в Русе? Някога линия 2/22 беше водеща и, разбира се,  изцяло с Икаруси.

19
Мда,за мен също е интересно дали ще започне вторият етап.
Вече беше споменато, че изпълнителят иска анекс за повече пари,  базирайки се на форсмажор в цените на строителните материали. Щяло да се преговаря,  евентуално да се съдят. Дотогава след завършване на Етап 1 ще работи цялото трасе - наполовина ново,  наполовина старо. Ще бъдат ли закърпени кратерите между релсите в Княжево,  не е ясно.
Независимо как завърши съдебната сага по обществената поръчка  (на първа инстанция  -12 млн.  от СО), проектът се очертава като по-голяма издънка от Графа. Нека си припомним първата прекратена ОП, както и сагата  Песа ws Шкода.

20
Да, 100 си остава по История славянобългарска, а 202 може да направи дефиле по новоремонтираната отсечка на ПБА.

Pages: [1] 2 3 ... 707