Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xЗm

Pages: [1] 2 3 ... 54
1
Красиви челни табели продавани в ибей, по-вероятно са били използвани в сливенския градски транспорт.
Ако някой би искал да се сдобие с подобна, мога да ви свържа с продавача.


Весела Коледа!

2
Очаква се разпродаване на Икаруси от Будапеща, вкл. на тролейбуси.


https://www.bkv.hu/en/sale/

4
Чудесно - няма да се намесвам тогава.

5
Някой от вас ли се опитва да закупи https://www.ebay.co.uk/itm/5-x-35mm-Slide-BULGARIA-Sofia-Tram-Strassenbahn-1960s-Duplicate-Bulgarian/362942203449?

Ако не е никой от форума смятам да ги купя за общо ползване, но не искам да увеличавам цената ненужно, ако някой от вас вече се е заел с тази задача.

7
Имам един хостинг, където се води, че имам още над 90 гб свободно място и общо 5 тб трафик месечно. Поддържа и PHP 5.6, така че има някаква възможност. Имаш ли статистика за трафика, който има(ше) спирката месечно?


~185000 inodes, ~10GB трафик месечно. Базата данни е малка - под 100 МБ.

8
Хостингът е изтекъл. Поднових го временно за период от 48 часа.
Обръщам се към съфорумците, които са обичайните му ползватели, с молба за финансова подкрепа за издръжка на сайта. В последните години не разполагам със свободно време за поддържането му. Сайтът беше създаден през 2006 година и до момента, с известни изключения, съм поемал лично финансовите му разходи.

Повече информация как може да помогнете има в тази тема.
И форумът е на същия план и със spirka.org са набори (май беше perforator.com в началото и го хостваше на някакъв компютър при Мишо) :) Отдавна не съм посещавал спирката и не помня беше ли сложил реклами, но имай предвид, че този форум се издържа точно от Google AdSense и приходите стигат горе-долу колкото да покрият разходите по хостинга и домейна и може да пробваш.


Спирката има много ниска посещаемост - около 15-20 уникални посещения дневно. Форумът е далеч по-популярен и при него това е добър работещ модел.

9
@mlk
Като цяло до момента никой не се отзовал.


Quote
Колко GB е снимковият материал? Базата, предполагам я имаш и не е много голяма като физически размер?
Приблизително 63 GB.

Quote
С PHP-то също се оправям, ама да видим, дали изобщо ще мога да помогна.
PHP версията е 5.6, доста стар код с много template-rendering и заявки към базата данни във файловете. Открито се срамувам, че някога съм писал толкова нискокачествен код.

10
Чисто информативно да попитам, не е ли по изгодно да се вземе един мини компютър (като този) и от него да се хоства? Ако интернета ти е на виваком би трябвало да има включен статичен ip адрес(може да звъннеш на 123 или 087 123 за други оператори). Евентуално може да изникне някой UPS за рутера и сървъра и всичко ще е подсигурено.


Не съм сигурен дали някога ще по-изгодно, когато се вземат по внимание разходи за ток, конфигуриране и обновление на сървърни лицензи, бекъп решение, интернет, DNS.

11

Револют използваш ли? Да не храним пейпал.

Да, може да ми изпратиш лично съобщение с номера си и сума. Ще създам покана за плащане специално за целта.



Иии относно сайта, може ли да се пообнови базата данни или е безмислено при сегашната платформа?

Възможно е. Имаш ли опит с бази данни и PHP? Ще са нужни известни програмистки познания - платформата е много стара и има редица дефекти и проблеми с кода ѝ.

12
  Здравейте,


Минаха години откакто не съм отварял нова тема. Любопитно е да открия как форумът се е развил в последно време.
Радостен съм да разбера, че spirka.org, който създадох през далечната 2006 г. с помощта на безбройни приятели от GTSofia и колективно знание събирано в продължение на десетилетия, е все още популярна дестинация за някои от съфорумците.


За съжаление в последните години не мога да поддържам spirka.org актуална. Днес стана ясно, че предплатените хостинг и домейн трябва да се подновят отново, за да продължи сайтът да съществува. Поднових домейнът, а хостингът ще е активен още 48 часа. До сега, с известни изключения (както през 2013-2016 г, благодарение на NULL), съм посрещал сам финансовите нужди на сайта. Годишно сайтът "струва" приблизително 260 лв.


С тази тема се обръщам с молба към всички заинтересовани да помогнат за оцеляването на сайта. Моля, ако сте ползвали активно сайтът през годините и искате той да е достъпен и занапред, дарете за покриването на неговите задължителни разходи.


За плащания с PayPal: https://www.paypal.com/pools/c/8k2n9r8PKU

За плащания с Revolut: Пратете ми лично съобщение, моля.

Алтернативно може да подкрепите без пари spirka.org, като си откриете безплатна Curve сметка. За всяка нова успешна регистрация и вие, и spirka.org ще получат по £5. Когато се регистрирате използвайте код IBT44: https://curve.page.link/6E35U

13
Хостингът е изтекъл. Поднових го временно за период от 48 часа.
Обръщам се към съфорумците, които са обичайните му ползватели, с молба за финансова подкрепа за издръжка на сайта. В последните години не разполагам със свободно време за поддържането му. Сайтът беше създаден през 2006 година и до момента, с известни изключения, съм поемал лично финансовите му разходи.

Повече информация как може да помогнете има в тази тема.


14
Други градове / Re: Плевен
« on: 24.03.2019, 23:21:35 »
Сканирана книга за тролейбусния транспорт в Плевен, издадена 1995 г: http://spirka.org/shared-files/troleybusi-v-pleven.pdf

16
Опасявам се, че често хората не могат да преценят дали мнението им изобщо си заслужаване изказване.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 11.01.2017, 18:42:03 »
Всичко е измислено бре хора, има Европейско изискване градският транспорт да няма по възрастни автобуси от 7 години. После кво ще ги правят обаче аз не знам.
ДАФ ги поддържа, и база някъде си строят, и да, имат мобилна група.


Категорично няма подобно изискване за максимална възраст на автобусите от 7 години.
Има изискване за пределни нива на замърсяване. Максималната възраст от 7 години е въпрос на местни закони и регулация, която съществува и в някои други европейски градове. В такива случаи тя е резултат от местно самоуправление и / или държавна политика.

18
Инициативата на Спаси София е повече от похвална. Пражкото метро, както и голяма част от средноевропейските метро системи, страда от недостатъчно ясни указания. Те рядко са полезни за туристи поради трудното си откриване в тълпата.


Малко хляб за ума може да се почерпи от лондонския стандарт за транспортни указатели: http://content.tfl.gov.uk/tfl-interchange-signs-standard.pdf
Той е еволюирал в продължение на 155 години и капсулира най-добрите идеи от най-добрите възможни. Нека не откриваме тепърва колелото, когато светът вече се научи дори да лети.


Примери за видимостта и унификацията на указанията в Лондон в прикачените файлове.

19
Ще ми любопитно да видя снимки на частите, които имаш Emperor.

20
Не разбирам къде е елементът на рядкост в тези табели, Emperor.
Рядък екземпляр би бил такъв, който вече не може да се открие използван в редовна експоатация.


Например - жълта квадратна шапка от вече подменените навсякъде спиркоуказатели с по 4 панела. Наскоро се сдобих с такъв, но не намерих нужно да го споделям поради изчерпване на тази тема.

Pages: [1] 2 3 ... 54