Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 780
1
„Красна полаяна“ е велико депо. Дай им чисто нови трамваи до първата нужда от поддръжка, след това пиши ги „бегали“.

2
Той да е минал срещу движението зад трамвая, а защо се е опитвал да го изпреварва в кривата без видимост. Когато много си повярваш ти се случват неприятни неща, сега ще си гледа мотора в гаража потрошен.

4
Ремонтът на тротоара на „Ген. Гурко“ и „Георги Раковски“ е приключил и трасето е отворено, но не е измито, пясъка и мърльотията си стоят на платното.

5
Нарядите често пъти лъжливо залагат експлоатационни планове, за да не се вижда не каквото трябва, правили са го във всички гаражи и не знам кога в първия ден на зимните разписания нарядите са се спазили от до.

6
Принципно „Лъвов мост“ е изключение за ГБС, моста на „Брюксел“ и моста „Чавдар“ не са мръднали като изключим, че има леки коловози в дясната лента на втория, да не забравяме и Телевизионната кула.

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 16.09.2024, 09:10:19 »
4144 спрян за ремонт на превъртял бандаж, 4146 прибран сам в депо „Искър“ след временната организация между 3-ти и 15-ти септември.
4192 на линия сам по линия 21 днес, след като 4193 е спрян за ремонт на колооси.

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 16.09.2024, 09:00:08 »
Доклад от рано тази сутрин:
          4101+4105 - съставът възстановен, след като съставът беше разпрегнат и 4105 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември и на линия по 20;
4119+4102 - съставът възстановен, след като 4102 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември и на линия по 20;
          4103+4104 - съставът възстановен, след като беше извън движение по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
4103+4104
4101+4105
          4106 - продължава да се движи сам по 21, след като съставът 4106+4122 беше разпрегнат за временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4107 - не се е движил на линия с пътници от началото на летните разписания;
          4108+4110 - съставът възстановен, след като беше извън движение по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
4118+4109 - съставът възстановен, след като 4109 беше извън движение по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4118 беше ватманска стая на автостанция „Гео Милев“;
4108+4110
          4111+4116 - съставът възстановен, след като беше извън движение по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4112+4114 - съставът възстановен, след като 4114 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември и на линия по 20;   
          4113+4115 - съставът възстановен, след като 4115 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември и на линия по 20;
4112+4114
4113+4115
4111+4116
          4117 - извън движение от 10-ти март 2023 г.
          4118+4109
          4119+4102
4129+4120 - съставът възстановен, след като 4120 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември и на линия по 20;
          4121 - не беше на линия тази сутрин, след като съставът беше разпрегнат и 4123 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4122 - не беше на линия тази сутрин, след като съставът беше разпрегнат и 4122 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4123 - не беше на линия тази сутрин, след като съставът беше разпрегнат и 4123 не се движеше по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4124 - на основен ремонт в „Трамкар“ от юни 2024 г.;
          4125+4127 - съставът възстановен, след като беше извън движение по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4126+4128 - съставът възстановен, след като беше извън движение по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
4125+4127
4126+4128
          4129+4120
          4130 - спрян за пребоядисване, след като съставът 4130+4132 беше спрян по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4131 - не беше на линия, след като съставът 4131+4133 беше разпрегнат по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4133 се движеше сам по линия 21;
          4132 - не беше на линия, въпреки че беше зададен по наряд днес, след като съставът 4130+4132 беше спрян по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември;
          4133 - не беше на линия, след като съставът 4131+4133 беше разпрегнат по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4133 се движеше сам по линия 21;
          4134 - не беше на линия, след като съставът 4134+4136 беше разпрегнат по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4134 се движеше сам по линия 21;
          4135 - не беше на линия, след като съставът 4137+4135 беше разпрегнат по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4137 се движеше сам по линия 21;
          4136 - не беше на линия, след като съставът 4134+4136 беше разпрегнат по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4134 се движеше сам по линия 21;
          4137 - на линия сам по линия 21, след като съставът 4137+4135 беше разпрегнат по време на временната организация между 3-ти и 15-ти септември, а 4137 се движеше сам по линия 21;

Или обобщено накратко: 4101+4105, 4119+4102, 4103+4104, 4106, 4108+4110, 4118+4109, 4111+4116, 4112+4114, 4113+4115, 4129+4120, 4125+4127, 4126+4128, 4137 са потвърдени в движение към момента - 11 състава и два единични. 4107, 4117, 4121, 4123, 4124, 4130, 4131, 4132, 4133, 4134, 4135 и 4136 са извън движение или непотвърдени към момента днес. 

9
Прав си за 10 п-ка , но там не е най-голямата драма . На Булина ливада е драма - там зеленото за булина ливада е два пъти по-дълго от това на Стамболийски. Същото е и на Одрин и Стамболийски - за Стамболийски зеленото е два пъти по-кратко.
На „Инж. Иван Иванов“ е дори по-зле, по тази затънтена уличка ако има някакъв трафик той се изнася от кръстовището за половин минута, а фазата е с повече от десет секунди по-дълга, като добавим и вечният диссинхрон с „Димитър Петков“ като се идва от „Западен парк“ е много зле.

11
Както някои от вас вероятно си спомнят, няколко години дясното на „Сливница“ към „Константин Величков“ в посока метрото и „Красна поляна“, светваше по-рано червено от правото към „Сточна гара“, но от известно време това лято е обратно и е в пъти по-опасно, така че да се внимава как се кара, пък дано има положителна реакция на сигнала, който ще пусна тази вечер, подкрепен със записи. Ще пусна също и за отвратителния светофар на 10-та поликлиника, от който ми е дошло до не знам къде от досадно и абсурдно чакане на вятъра. Вместо фазата за ляв завой за идващите от центъра към Първа АГ болница да е не повече от пет секунди тя е доста повече и идващите от „Западен парк“, заедно с трамваите, стоят и чакат като коне на празна ясла, докато трафикът с ляв завой към Първа АГ болница отдавна е преминал.

12
Разни / Re: Поздрави
« on: 13.09.2024, 05:25:45 »
Честит празник на черната котка петък 13-ти.

13
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 13.09.2024, 05:19:11 »

14
Разни / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 13.09.2024, 04:58:15 »
Най - първият ресторант на веригата е този на ул. Орион още първите години на 90те. Поне на мен така са ми разкавали.
Градската легенда е такава, но на сайта им пише, че е „Славейков“.

15
Ще може ли да се изкажеш по-конкретно?

16
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 11.09.2024, 23:41:55 »

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 11.09.2024, 14:23:23 »
Предположих, че Милен е гледал заобикаляния преден инвентарен номер и затова е сметнал, че е пребоядисан, защото аз не го видях като пребоядисан днес, а видях и 3026.

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 11.09.2024, 14:18:44 »
Ами видях ги и двата днес и 3023 и 3026, 3023 ми изглеждаше същия, хем го огледах внимателно и тогава си допълних мнението. Не бих го направил без да съм го видял на живо и вероятно защото мен ме интересуват отличителните визуални промени съм го пренебрегнал. Що се отнася до 3026 ето снимка от 20-ти август, очевидно преди по-малко от месец и преди пребоядисването:
3026-10 20.8.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

19
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 11.09.2024, 05:48:44 »
Да, швейцарците са същинския „Биг брадър“ и зорко ни следят във всичко свързано с тези трамваи и са готови във всеки един момент да ни порицаят.

20
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 11.09.2024, 05:37:22 »
Ужас, 3026 ще стане следващият 3001 явно.

Що се отнася до 3023 тази сутрин го видях и не ми изглеждаше прясно пребоядисан. Не знам дали не си гледал заобикаляния преден инвентарен номер, муцуната му я пребоядисаха отдавна или пък наистина е пребоядисан, но не му личи.

Pages: [1] 2 3 ... 780