Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CNN

Pages: [1] 2 3 ... 60
1
3039/40 е дал на късо и е свалил мрежата. дОста голяма задръжка - 11 въртя на западен парк, 4 на захарна фабрика.

По скоро е свалил мрежата и от там е окъсил.

2
Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.
Инверторите работят с транзистори.
И по точно IGBT

3
Надали в депото могат да сменят неикономичното контакторно управление с присецвания с електронно транзисторно такова с плавно тръгване и спиране и нисък разход на енергия както и бучащите преобразуватели за ниско напрежение с безшумни. Тези подобрения са важна част от нормалната модернизация, Шкода модернизира старите влакове в Прага и биха могли да го направят и за нас. Нека се запази музеен, но в редовна експлоатация трябва да са модернизирани влакове с отстранени конструктивни недостатъци и по-ниски експлоатационни разходи. :rolleyes:

Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.

4
В метрото най- много се пълни на МС 316 Мизия.
Това е ценна информация, благодаря!
Иначе, питането ми беше по-скоро за натоварването на наземния транспорт - 11, 60 и 102.
60 винаги е празен. Определено има лек отлив при 11 и 102.

5
Един малко тъп въпрос, на който не мога да намеря отговор: къде по дяволите съхраняват влаковете за метрото? Из София има трамвайни, автобусни и тролейбусни депа и повечето ги знаем всички. Обаче така и не видях някъде да има метро депо. А то ще да е бая голямо, предвид дължината само на един влак...
Бая големи са особено депо Обеля. Иначе за М3 трябва да се търси още едно депо за тежките ремонти.

6
Тъй като нямам директни наблюдения, някой може ли да сподели какво е натоварването по 1/3 между СУ и Левски, както и по 11, 60 и 102 в Овча Купел?
Никой ли няма наблюдения върху натоварването в Овча Купел??
В метрото най- много се пълни на МС 316 Мизия.

7
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 10.01.2022, 12:25:27 »
Дано 2302 да не се превърне в донор
Той е!

8
А за инцидента в дружба - трамвая се движи, ватманката припада . Трамвая продължава да се движи защото не е отпуснат педал бдителност. И теоретично минава първо , второ, трето кръстовище и така до като не спре в нещо, или докато не се освести. Но по стечение на обстоятелствата е спряла в предния трамвай.  :/
Това е лъжа, че и е лошо и е припаднала.

9
Здравейте, заинтересувах се от нещо отдавна мечтано от мен, работата в сферата на железопътния транспорт. Та въпроса ми е има ли някой, който може да ми даде информация относно работата на машинистите и ръководителите движение в метрото, заплати, условия на труд. А пък ако има и някой, който би могъл да сравни тези позиции в Метрополитен и БДЖ, още по-добре. Благодаря много предварително!!
Трябва да запишеш и за двете позиции курс в Тодор Кабелжков

10
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 11.12.2021, 06:04:48 »
След колко месеца извън строя се търси откъде идват проблемите...?  :eek:
Последната ми негова снимка е от 18-ти януари, така че някъде оттам, последната десетдневка на януари или началото на февруари, тогава беше спрян.

Дай я тази снимка на 2302 от Януари 2021.

11
Между другото всечки стрелки по 1435-милиметровата мрежа са български без чешката на „Подуяне“.
По - скоро са Швейцарски на Оерликон. То тъй като сме купили патента на тези вече излезли повече от 50 години стелки и си ги ползваме и викаме български.

12
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 03.12.2021, 20:42:40 »
2315 се движи от няколко дни. В 2302 се търси откъде идват проблемите.

След колко месеца извън строя се търси откъде идват проблемите...?  :eek:
Не вярвам 2302 да е спрян повече от 1 месец . Това са приказки на агенция ЕЖК.

13
Интересното сега е, че с тези 25 бройки се обновява на 100% парка в Красна Поляна. Може би трябва да се мисли за реновиране на Банишора и подмяна и там с нови трамваи.

14
Аварийците доста бързо го наместиха на фона на постоянно пресичащите коли и пешеходци. 

15
Основен ремонт на трамваи от 50-те и 60-те години е оправдано да се прави ако е предвидена цялостна дефектоскопия на конструкцията на трамвая и неговите талиги, а доколкото знам, Трамкар не правят това. Друг е въпросът колко ще струва един такъв ремонт. Да не стане като с Българиите преди брак - наляха 6 цифрена сума и след година някои ги бракуваха. По-оправдано за мен е да се потърси възможност за преоборудване на трамваи Т6А5 с врати от двете страни, за да може два да се скачват гъзнем и така да изпълняват пенделно движение, като линията отново се удължи до Младежкия театър на адекватен интервал. Необходима е обаче точна оценка на стойността на капиталовложението както за единия, така и за другия вариант и плановете за последваща експлоатация, защото става въпрос за изразходване на значителни обществени средства.
По - лесно и евтино е да се направи обръщало.

16
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 09.10.2021, 15:41:55 »
Ами точно за това не вярвам на казаното за 2315. Това са приказки на агенция ЕЖК. Как ще даде на късо, как ще му изгори всичко, освен ако не са му подали 30-тина киловолта напрежение през пантографа, не виждам как.
Ми то как се вика 1 месец мина 2315 си е зад 2302. Сигурно Ганчев не му е платил гражданската и затова не излиза.

17
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 17.09.2021, 22:12:02 »
Вече и 2315 е спрян, след като  леко е дал на късо и изгоряла цялата електроника

18
11: 13-10-13-5, преди: 12-8-11-4
Миналата зима бяха 14 коли на 11 линия  :angry:

19
За метрото потвърждавам.
На М3 2 влака качват. Иначе пак ще има спиране за 1 ден на влаковете за качване на новия софтуер.

20
В тази връзка изградено ли е отклонение между МС България и МС Красно по ул. Дойран за планираното разширение на юг?
Не няма.

Pages: [1] 2 3 ... 60