Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 174
1


С право е отхвърлено.

С право ще бъде отхвърлено, когато половината автобуси не са грохнал подвижен скрап, който се движи на магия. Градове със стократно по-добре ръководен градски транспорт като Будапеща и Братислава са го приложили преди да закупят достатъчно нови и модерни автобуси, ние защо не трябва да го правим? Освен криза за водачи, съвсем скоро предстои и криза за подвижен състав, в каквато ситуация впрочем София си е от десетилетия. Нещата се подобриха само за няколко години с идването на Мановете, Ютонг и БМЦ почти наведнъж. До преди това с малките партиди автобуси, които се закупуваха подобрение не се усещаше и заслугата беше основно на Карат и Ивкони. Сега е същото.

2
Е то е ясно с каква причина е било. Когато един камион пътува от Иран през Кавказ до западна Европа табелата му би трябвало да се може да се чете от всички. Иранските тирове, които идват у нас, а някои ходят и нагоре към Германия също имат такива повтарящи табели.

3
Столнишки блокове има в още един или два в Дружба до борсата, един в Люлин 9 и два в Овча Купел при Народно хоро, но те са с другия тип стълбищни клетки с по три малки прозореца.

4
Това са сравнения на ябълки с круши. А и със заплатите какъв ти е проблема? Според стъкмистиките СРЗ в София нараства почти всеки месец и вече догонва Будапеща, Братислава и Прага.

5
На Витошка кога последно си бил? Там са останали сигурно не повече от 5 магазина за дрехи. Единствената "бутикова" улица в момента е Съборна.

6
Нормални не може, така казват хората. Нищо, че 2007 примерно домъкнаха от някъде 25 годишна О 305-ца просто ей така, без процедури, без обществени поръчки, без нищо, а още по-назад във времето също купиха единични бройки. Ама сега не може или всичко трябва да минава през ЗОП...

7
ЦУМ вярно, че си е като музей на соца, но колко по-добре щеше да е да бъде използван по предназначение и превърнат във флагман търговски център за луксозни стоки и брандове, което да го различава от глупавия потребител който продължава да си пише едни и същи глупости по моловете.  (?????)Винаги съм си го представял нещо като берлинския КаДеВе...

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 18.02.2024, 08:48:12 »
Това от коя година е? Вижда се BMC 15** / 19** отстрани.
Някъде около идване на първите Манове беше. В Земляне не се е променило нищо от тогава...

9
Монтана кара в абсолютно същата последователност като Враца с разликата, че е по-назад.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 17.02.2024, 08:33:08 »
Макар, че О 305 ги няма отдавна (Слава Богу), в момента има много материал за създаването на още подобни образователни видеа  :fan:

11
Е как може да не си разбрал, че новите влакове ще са Шкода, то се знае от половин година, язък че си от най-редовните фенове :laugh: :crazy:
Иначе най-голямата загадка според мен остава дали от Митищи се върнаха нашите си номерни, или новопроизведени вагони.

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 14.02.2024, 23:23:41 »
То вече БМЦ-та има с неработещи уреди, какво остава за 20 годишните щайги...

13
В Румъния е същото безразборно усвояване на еврофондове навсякъде с електробуси, хибриди и то не китайски ами Солариси, Манове и Ситарота в градове с по 70 хиляди население.

14
Не знам защо пак опряха нещата до износ, световна слава и т.н. Трамкар е общинско предприятие, а не незамисим производител и с чисто политическа воля може да произведе, модернизира и поддържа трамваи по поръчка на СО, tailor made по специфичните нужди на транспорта в София. Не е нужно да се опитва да изнася и да се бори със световни величия в бранша. В Букурещ също има подобно предприятие и до скоро си произвеждаха сами трамваите.

15
Да де, ама и те смениха по 2 кода за Братислава точно като нас.

16
За съжаление се загуби архива в спирката, там имаше снимки от салоните на всички партиди и можеше лесно да разсеем съмненията...

17
И от къде предлагаш да се вземат? От Берлин не стават - твърде стари са вече, нямат нископодова секция и общо взето ги карат на доизживяване. Съвременни модернизации на ЧКД в момента се правят единствено в Чехия, и не очаквай някой да тръгне сега да ги продава.

18
Гърците са си изкопирали обачи едно към едно сайта с този на британския сайт за проверка на МОТ. Само, че нещо явно базата им данни от производители и модели не е съвсем точна.

19
Доста дълбоко се отплеснахме от темата, та нека се върнем по същество. След като очевидно да си произведен трамваи остава единствено в сферата на мечтите, да се върнем на това, че още Т6А5 от Прага не е добра идея да се взимат. Чехите очевидно ще си търкалят още дълги години модернизираните Т3-ки и КТ8 и гледат да се отървят от по-нечитавите вагони. За нови като компромисен вариант би могло да се погледне за продукцията на Pragoimex, които макар и да изглеждат малко остарели като концепция все пак са прилични, и вероятно на по-ниска или сходна цена от Песа. И без това в Искър почти не познават различна от чешката техника, с изключение на допотопните Дювази.

20
При нас Пловдив на практика е почти без градски транспорт, варненския що годе минава за нормален такъв, макар и там да не липсват тъпизми, но това не пречи да се лелеят някакви брътвежи за метро в двата града  :fan:

Pages: [1] 2 3 ... 174