Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tauri

Pages: [1] 2 3 ... 93
1
Автобуси / Re: Чавдар 11Г5
« on: 29.06.2022, 21:37:37 »
В събота с верен приятел преизпълнихме плана и още тогава бяхме готови. Timelaps видео от събитието. 
https://www.youtube.com/watch?v=xA2UyrQuM_8


2
И какво от това?

3
Автобуси / Re: Чавдар 11Г5
« on: 23.06.2022, 23:32:18 »
В интернет ще намерите много видеоклипове първи старт на двигател след много години. При нас няма да видите. Ние не подхождаме така душмански и безобразно към машините. Нямаме достатъчно финанси и ресурси за такива експерименти. Започваме подготовка за първо палене на 11Г5 от 2008. Днес свалих горивонагнетателните дюзи, сипах нафта в цилиндрите. Утре тест на дюзите почистване, възстановяване на охладителната система, смяна на маслото, ревизия на въздушният компресор и неделя, понеделник старт. Стискайте палци да имаме още един задвижен 11Г5 при това оригинален.

4
Иво спри се, това че някой е направил далавера и е внедрил некачествени материали а от БДЖ не са го контролирали не е оправдание. Нормалната екпслоатация е над 1 млн. на година за пътнически вагон във всякакви климатични условия.

5
Quote
Едва ли е заради това, просто си пазят технологиите, по които са ги произвели и явно е по-лесно да ги произведат наново
Агенте спри се. Никакви непознати технологии нямат тия ватенки. Вагоните са копие на стари германски вагони с американска компановка на моторите, управлението и салона от 30-те. Най-вероятно снимката е стара или са имали разколачени вагони, които са ги модернизирали и са ни ги пратили. Все пак Москва постепенно извежда техните вагони от експлоатация.

6
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 10.06.2022, 22:02:15 »
Само за 2152 си прав. 2150 не се кърпи все още. 2151 не е брак, за двигател е, но може би има проблем с частите за двигателя общо взето за него няма двигател. Дават различни дефекти свързани с възрастта им,  но персонала ги поддържа с всички сили.

7
Кардан е

8
3659 затиснал 2144 от лява в дясна лента на кръговото на Лъвов мост. 

9
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 03.06.2022, 22:01:33 »
Изцяло подменени са ламарините и профилите, дори конструкцията е усилена.

10
Други градове / Re: Плевен
« on: 01.06.2022, 22:42:33 »
Да видим зимата, положението ще е същото на 12 км маршрути.

11
Други градове / Re: Плевен
« on: 01.06.2022, 22:22:38 »
Да и зимата си пътуват студени по най-леките линии в София. Скъпите им западни аналози имат скъпи термо-помпи и са си ОК ама не дават комисионни.

12
2514 също е спрян от доста време.

13
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 28.05.2022, 09:46:40 »
Песа ще си поеме ли гаранцията за боята на трамваите? На първите бройки им пада лака и боята 2301, 2305,6,8. 2301 е най зле.

14
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 27.05.2022, 16:10:03 »
Уау защо така с Интурото, знаеш ли какво им е?

15
Нов от изброените марки ще изкара повече от стар евро 5 на 800 000 км с превъртян километраж на 500 000 км. Ще имат поне две години гаранция в които могат да се организират и да ги поддържат и така да карат 8-10 години.

16
Тъпотии до безкрай.

17
Бургас / Re: IRIZAR ie bus 18
« on: 26.05.2022, 22:21:29 »
Как мина теста?

18
Окачването не е вследстиве на лоша сглобка, а е от много лоши пътища и поддръжка. Все пак вече са над 450 000 км

19
Интересно е че пак е рядката версия Г3 оцелял до 2012.

20
Точно 1974 е последният в движение, ако ще бъдем буквоеди.

Pages: [1] 2 3 ... 93