Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - HST

Pages: [1] 2 3 ... 12
1
При някои не е до нямане... познат на познат пътува с наземния транспорт всеки ден (работен) минимум по два пъти и за 6 месеца е попадал на контроли два пъти. Плаща си глобата и продължава, казва че му е по-евтино така...

2
БУТОНИТЕ ЗА ИНДИВИДУАЛНО ОТВАРЯНЕ НА ВРАТИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ СА ДОСТЪПНИ ЗА ПЪТУВАЩИТЕ

Публикувана на 21.06.2022 16:35
Всички превозни средства на обществения транспорт, на които има бутони за отваряне на вратите от пътниците, са достъпни за пътуващите. По време на КОВИД тяхното използване беше ограничено като част от мерките за овладяване на пандемията. Бутоните позволяват да се използват вратите само, когато е необходимо. По този начин се гарантира и по-добър комфорт в салона на превозното средство заради работещите климатици.

Отварянето на вратите по този начин е на база решение на Министерски съвет от 31 март 2022 година за отпадане на всички противоепидемиологични мерки.


ПС: Нас ни накараха да работим с отваряни от пътниците врати от 20.05., а досега не направиха нищо да уведомят пътуващите за промяната...
То и това колко хора ще го прочетат...

3
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 15.06.2022, 09:42:06 »
От колега разбрах, че вече е пусната зарядната станция в Овча Купел

4
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 08.06.2022, 00:19:28 »
Причините да виждате 2913 по различни от ТБ6 линии са няколко:

- твърде много наказани шофьори - Горанов така наказва - напоследък колеги, които отказват да попълват справката за изразходвания ток (например)

- доста Шкоди за ремонт

- не можело да има повече от 3 Икаруса едновремено на линия

6
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 05.06.2022, 21:52:20 »
Калпазанин  :D На метър от бордюра...

7
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 03.06.2022, 17:59:51 »
Точно 2913 е, с един от най-големите фенове на Икарус на волана...

8
Електричките на сор са си ок. Те са по технология бързо зареждане. За сега само в Русе, то се прилага. С 4те бързи зарядни машините работят 24/7.
В София бързо-зарядни работят от няколко години

9
Каква е максималната скорост на преминаване?

10
До колкото виждам, има стълбове, просто трябва да се дръпне мрежата. Факт е, че масата водачи правят нарушения на този завой заемайки и двете ленти за движение, а други рискуват да причинят ПТП. :)
За мен проблема е в колегите, които, като видят, че прътовете им се изнасят токова встрани от тролея се притесняват, че ще се откачат от мрежата... А проблем няма, само трябва да се премине бавно - 5-10 км/ч - много по-бавно от останалия трафик...
И това го пиша от личен опит - карам по 5 от време на време, макар, че основно работя по 1

Относно дърпането на мрежата - моята гледна точка, като ТБ шофьор.

Ако се премести мрежата - при сегашния брой и разположение на стълбовете - трябва да се сложат по-остри шини и като резултат мрежата ще е (почти) над дясната лента и прътовете няма да се изнасят толкова встрани, но пак не може да се вдигне скоростта на преминаване заради по-острите завои на мрежата...

Алтернативата е поставяне на още стълбове, между които да се прекарат опорни въжета и още шини с малък градус на завиване... Предполагам това има в предвид GANZ като пише за промяна на профила на мрежата в района...
Това е скъпо и е много спорно дали си струва...

Много им отне да преместят шините на левия завой от бул. Вл. Вазов към Левски Г, след като камион подбра въжетата на един тролейбус. Но то не се мисли много като се прави нещо.


Според колеги е имало проблеми първите дни, но аз бях в отпуск и нямам лични впечатления





11
...И тази нощ е сложена бърза стрелка на бул. Скобелев. Много е странна и за първи път срещам такава.
Снимка има ли на тази стрелка?

12
...
Сега остана да се огранизира и подобно нещо и да оптимизират мрежата на ТБ5 при левия завой на Метростанция Младост 1, към ул. Йерусалим, защото от дясна лента (където по правилник ТБ трябва да направи завоя) е почти невъзможно да се мине без да затисне коли от лявата лента или да изпадне от мрежата.  :crazy:

https://www.google.com/maps/@42.6541526,23.3716182,3a,75y,122.48h,91.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7gPgIJ6fYHXboOPdBJ3fXg!2e0!7i16384!8i8192

Нужно е оптимизиране на мрежата там, но основно за увеличаване на скоростта за преминаване, не би трябвало да има проблем със затискане на коли от лявата лента...

13
Дрогиран, вероятно...

14
Сега аварийната ще дърпа 2692, закъсал по 5 между спирки "ул. Александър Жендов" и "Хотел Плиска".

5/4-та кола

15
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 28.04.2022, 23:33:36 »
Много Електротранспорт в тази София  :D

17
Вече се работи по сондажа - след гаражите

18
Тия дни ми казаха, че ще започнат сондаж за захранване на бъдещата мивка в Левски

19
Болшинството спират така и потеглят така . В тб 8 -1804 се возих един ден - догади ми се за няколко спирки.
Аз нямам претенции да съм добър водач , но от няколко години се старая за супер плавно потегляне и спиране.

1604 трябва да е бил...

20
Преди пешеходната пътека на Патриарх Евтимий и Хан Крум са направили нов тип ограничител на скоростта/изкуствена неравност
Сутринта не беше маркирана с боя и е имало доста неприятно изненадани

Pages: [1] 2 3 ... 12