До колкото виждам, има стълбове, просто трябва да се дръпне мрежата. Факт е, че масата водачи правят нарушения на този завой заемайки и двете ленти за движение, а други рискуват да причинят ПТП. 
За мен проблема е в колегите, които, като видят, че прътовете им се изнасят токова встрани от тролея се притесняват, че ще се откачат от мрежата... А проблем няма, само трябва да се премине бавно - 5-10 км/ч - много по-бавно от останалия трафик...
И това го пиша от личен опит - карам по 5 от време на време, макар, че основно работя по 1
Относно дърпането на мрежата - моята гледна точка, като ТБ шофьор.
Ако се премести мрежата - при сегашния брой и разположение на стълбовете - трябва да се сложат по-остри шини и като резултат мрежата ще е (почти) над дясната лента и прътовете няма да се изнасят толкова встрани, но пак не може да се вдигне скоростта на преминаване заради по-острите завои на мрежата...
Алтернативата е поставяне на още стълбове, между които да се прекарат опорни въжета и още шини с малък градус на завиване... Предполагам това има в предвид
GANZ като пише за промяна на профила на мрежата в района...
Това е скъпо и е много спорно дали си струва...
Много им отне да преместят шините на левия завой от бул. Вл. Вазов към Левски Г, след като камион подбра въжетата на един тролейбус. Но то не се мисли много като се прави нещо.
Според колеги е имало проблеми първите дни, но аз бях в отпуск и нямам лични впечатления