Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Metan

Pages: [1] 2 3 ... 167
1
Това май го имаше окачено във фоайето на Novotel-а до бившата Държавна печатница.

2
Да, и аз имам този проблем с отварянето и не мога да разбера защо като качваш jpg не се визуализира тук, а и като го свалям не може да се отваря.

3
3108 по 76 днес към 12:00 мина с висока скорост на абсолютно червено на първия светофар на Орлов мост от Цариградско към Евлоги Георгиев и щеше да удари две коли. Абсолютно ненужно упражнение, защото вторият светофар за ляв завой към Евлоги Георгиев вече го беше затворил и остана на моста да чака следващата фаза.

4
От вчера, отново същото минаване от Ниш през Сурдулица и Стрезимировци. На границата има доста малка опашка двупосочно, предимно турци.

5
Нали има обявена обществена поръчка за оборудването, някой да им достави "иновацията"... Досега супер научно и визионерски са изобретили само нови врати... ;)
Кой знае и тези врати от кой гардероб са ги свалили.

6
Иначе в Македония не се стига чак до магистралата, защото на Гевгелия е много по-голям ужас от Промахон - там гърците правят обстойни проверки на всички сърби и македонци. Затова се минава кротко през Струмица и Дойран.
Богородица/Евзони е сборен пунк за Гърция за доста голяма част от Европа и затова очаквано опашките там са по-големи, ние имаме "удоволствието" да се радваме само на мамалигарите през Кулата (и на някой заблуден грък, евентуално и на украинци и молдовци). Обаче лятото през Дойран също си е приключение, там пунктът е малък като Стрезимировци и ако има повече коли също се чака много, а и доста от минаващите по долината на Вардар минават оттам, за да избегнат чакането.

7
Тези всичките изброени от теб линии минават и през други места и имат не само една крайна спирка, така че пътникопоток винаги има. Това, че на хладилния завод ги виждаш празни не значи, че в друга част от маршрута няма хора.

8
То с тези тапи човек се замисля за още по-отдалечени маршрути:
Това с времето е много относително, особено на юг от Благоевград. Може да се мине бързо, може да се влачиш и цял ден. Трафикът към Гърция си остава стабилен по Струма. През Илинден/Ексохи е доста по-добър вариант ако се ходи от западната част на България към Драма и североизточна Гърция, там няма и такива чакания, а пътят не е лош като цяло. 

Ако бях сам, щях да мина през Стрезимировци, но уви, другите не искаха и си чакахме 3-4 часа на Калотина.
Обаче на Калотина има относителна промяна и от два-три дни за вход не се чака чак толкова, даже снощи нямаше почти никакви коли. За сметка на това са се увеличили опашките за изход и сега тапите са там.

И по поречието на Вардар в момента трафикът е разреден, явно отпускарите вече са по крайните дестинации.

9
В Петък ще пътувам от Словения за Пловдив, та да питам- някой знае ли дали си заслужава да пътувам през Стрезимировци/Връшка чука или да си изтърпя чакането на Калотина? Благодаря много!
В крайна сметка през кой път мина?

10
Филмът е сниман през пролетта на 1974 или 1975. Този тип колонки ги има още от зимата на 1973 (може и по-рано да са пуснати). Струпването на толкова много таксита при София Север е заради ремонта на Централна гара, Икарусът 260 е по някоя от трансферните линии между София Север, спирка Надежда и гара Подуене (201 или 279). Влизането в насрещното на локалното при Орлов мост наистина е интересно, явно само такситата са влизали така и са обръщали някъде по-нагоре към паметника.

Забелязах и нещо друго интересно - към момента на снимане на филма Аксаков е била свързана с Раковски автомобилно, дори е имало и колонка за таксита. Вероятно при строежа на Кристал правят Аксаков пешеходна в тази част.

11
Значи в този случай си е чиста необходимост. А доколко е законно е друг въпрос.

12
А тия дни забелявам нова мода на дарителство към органите на реда - https://m.olx.bg/d/ad/cheren-stiker-za-registratsionen-nomer-CID360-ID8Dd9t.html
Някой си е намерил търговска ниша на ръба на закона.

Това черното явно е разпространено и по други места, защото гледах доста македонски коли с такова черно вместо синята лента и червеното квадратче, в което се дублира на кирилица латинските букви от номера. На македонските номера стои още по-грозно.

13
Средната е в трагично състояние и в двете посоки и явно така ще се остави, ще се кърпи и пропада още повече. Там има и проблем с моста над кръговото при хлебозавода - по основното трасе точно преди фугата за моста има доста голямо хлътване и ако пътуваш в посока от Суходол към Обеля усещаш доста неприятно удряне. А малко по-надолу в северна посока в същото платно са затворили две от трите ленти на моста над ЖП линията за Волуек и вчера се беше образувала прилична няколкокилометрова тапа.

Забравих да пиша, че осветлението в участъка между Филиповци и Сливница не работи.

14
Ето и едно минаване от Ниш през Рибарци/Олтоманци до Драговищица отпреди две седмици.



Коментарът на снимащия е, че силно препоръчва този път да не се използва. Между Сурдулица и Власинското езеро пътят е в добро състояние, но се кара с 40-50, след разклона за Стрезимировци качеството на пътя се влошава. Към Лисинското езеро настилката отново става добра. Трафик видимо няма.

15
На Калотина опашките са километрични по всяко време на денонощието от месец и нещо, но доста турци вече минават и през Стрезимировци, а там има само по едно трасе за вход и за изход и се минава бавно ако има опашки. От Владичин хан и Сурдулица пътят не е лош, но е планински и има доста завои, а е и тесен на места, но пък е доста живописен покрай Власинското езеро. Едно преминаване от преди една година, за да добиеш представа за състоянието на пътя


През Олтоманци няма да има опашки, но и пътят е един - не е много лош като цяло, но е с много завои и се кара бавно. Там е сръбският Северозапад, нищо не се пипа, всичко е оставено на доизживяване.

На Връшка чука не знам дали има някакъв трафик по това време. На наша територия те очакват разбити пътища, ремонти и колони от камиони, които карат като ненормални, за да наваксат чакането на Дунав мост 2.

В обобщение, през Калотина задължително ще чакаш (от час до няколко часа), през Стрезимировци е на късмет (вероятно и там ще чакаш, но много по-малко), а през Олтоманци и Връшка чука почти сигурно няма да чакаш. 

16
Някъде от края на 1989 или от самото начало на 1990 до 2000 са първа категория, преди и след това са втора.

17
На Струга и Мария-Луиза работеше през цялото време ,през което тм1 не се движеше.
Като каза Струга и се сетих, не знам дали изобщо има някакъв смисъл от светофара на Струга и Ботев, поне да му бяха намалили малко продължителността на фазите. Там се губи почти минута, на горния на гарата още толкова, поне този на Клокотница е само 30 секунди.

18
Тролейбуси / Re: Škoda 9TR
« on: 18.07.2022, 12:02:02 »
Шкодата от Горно Вършило май е изчезнала ако се съди по сателитните снимки. В двора на собственика се е повявила нова сграда и е изчезнал паркираният до оградата тролей като това е станало между август 2019 и април 2022. Някой знае ли някакви подробности?

19
Тролейбуси / Re: Škoda 9TR
« on: 17.07.2022, 19:59:50 »
По-малко от месец след като са пуснали деветката като линия.

20
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 17.07.2022, 19:32:33 »
Да, 3291 по 306. Прави обратен завой на пешеходната пътека пред СУ, отзад се вижда сградата на Ялта. А тези ръчички по предното стъкло на 2176 бяха много модерни в началото на 90-те, всичко живо си ги слагаше по предните прозорци или на кабината.

Pages: [1] 2 3 ... 167