Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 467
1
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Today at 18:02:33 »
За мен трамвай с разхлабена спирачка не трябва да напуска депото, а ако се случи на линия - незабавно да се подмени. Всичко останало, ако ще и открита кола да има е свинщина.

2
Прекачванията за Люлин могат да се осъществяват на Централна Гара и Ботев. Спирка 1999 далеч не е от най-натоварените - бабите и дядовците с торбите от пазара се качват на 1998 и обикалят през Сточна гара. :rolleyes:

На Ботев само още една линия липсва. Обаче не съм сигурен, че е позволен обратен завой при кръстовището на Мария Луиза и Хр. Ботев, тъй като там светофарът е с отделна секция за ляв завой. А и влиза в конфликт с движението на тройката.

3
Пътнически влак до Бургас няма. Вероятно е бил до Карлово.

4
Всъщност не е точно така.

5
Разни / Re: Поздрави
« on: Yesterday at 21:55:28 »
Честит празник на празнуващите!

6
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: Yesterday at 15:00:11 »
Не са 4, 5 или 10 вагона. Сегашната доставка е 25+4. Напълно достатъчно е за да може да е от друг доставчик. Аз много се надявах да спечели Шкода, ама не би.

7
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 28.11.2022, 17:03:49 »
Освежителните ремонти може да са част от ГПР, но не са основната.
Много по-важно е да се обслужат необходимите агрегати и възли. Да се направи профилактика на механичната и електрическа част, на спирачните и тяговите системи. Общо взето да се приведе возилото към изискванията предписани от производителя, за безопасна експлоатация.

8
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 28.11.2022, 16:28:52 »
А ти нима знаеш какво правят на Шкодите в Левски?

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 28.11.2022, 12:33:37 »
Засега нищо. Прибраха го в халето преди две седмици. Принципно може да се възстанови, но може и да замине. Пък двигателя и скоростите да отидат към 2162.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 27.11.2022, 22:32:48 »
Тези автобуси са си яко гнилоч отдавна. За всичко друго с поддръжката съм съгласен, но специално за ръждата усилията често са на празно, приказката за ръждата и жената я знаем. По-скоро говори зле за оригиналното антикорозионно покритие. Отделен въпрос е защо някой го е пуснал на линия в този вид, което е покъртително вече.

В интересна истината не са толкова зле, или поне малашевските под които съм влизал. Да, не са като нови, но за 18 години съвсем не са като старите БМЦ например, където няма здраво за което да хване кръпката.

11
Тролейбуси / Re: DAC-Чавдар 317 ЕТР
« on: 27.11.2022, 21:49:07 »
Никъде не виждам да пише че е на 280. Аз по-горе изразих мнение по коя линия вероятно е, така че едва ли е на 280, освен ако не се изключва от линия.

12
Тролейбуси / Re: DAC-Чавдар 317 ЕТР
« on: 27.11.2022, 18:45:28 »
4, 9, 280 и 306 минават по Шипка. Вероятно е по 75 или 80.

13
От началото на август някъде. Само го местят из гаража че им пречи.
Сега прави компания на 2162 и 2157.

14
2519 въобще не е тръгвал за да е спрян. А и стана донор на 2501.

15
Чудесно, но дотогава кашоните и другите съставни части на кокошкарник следва да се ползват по предназначение.

16
Какъвто и вариант да се избере, винаги ще има неизползваема отсечка.

18
А всъщност билет закупен от водача няма ли да важи 30 минути за прекачване, че виждам един час валидност, но пък от друга страна пише еднократен. Нещо не ми се връзва.

19
Доколкото си спомням по-голяма локва се образува от другата страна на подлеза.

20
Трамваи / Re: Т6М-400(София-100)
« on: 22.11.2022, 17:48:00 »
Престъпление....  :help:

Pages: [1] 2 3 ... 467