Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - sharkb

Pages: [1] 2 3 ... 16
1
Така ли?  :)

2
Опитах се да нарисувам комплекса Метростанция Сердика 1/2, така както си го представям. Пишете ако нещо не е вярно, като имате предвид, че схемата е без претенции за точност.

3
Това не значи ли, че интервалът в участъка МС Ломско шосе - МС Джеймс Баучер ще е 8 минути целодневно?

Почти - от 07:00 до 23:00 е на 8 минути, иначе:
- от 05:00 до 06:00 е на 10 минути
- от 06:00 до 07:00 е на 6 (!!!) минути
- от 23:00 до 24:00 е на 9 минути

4
На страницата на Метрополитен има описание на сегашните и бъдещите маршрути на двете линии на метрото. Най-сгъстеният график е на 3.5 минути от 07:00 до 10:00, но само в участъка от Обеля до Младост I.

В пиковите часове от 07:00 до 10:00 ч. и от 17:00 до 21:00 (или 20:00?) ч. влаковете се движат през един по по следната схема:
- Маршрут 1 – МС „Обеля” – МС „Цариградско шосе”
- Маршрут 2 – МС „Обеля” – МС „Младост I”

С пускането на втория диаметър на метрото: Мс „Ломско шосе” до МС „Джеймс Баучер”, горните маршрути добиват следния вид:
- Маршрут 1 – МС „Сливница” – МС „Младост I”;
- Маршрут 2 – МС „Цариградско шосе” – МС „Джеймс Баучер”.

С изграждането на участъка „Младост IV – Бизнес център София”, тези маршрути ще се разширят както следва:
- Маршрут 1 – Аерогара София – МС „Джеймс Баучер”:
- Маршрут 2 – Бизнес център Младост IV – МС „Сливница”.

http://metropolitan.bg/bg/schedule/type/2.html

5
Първите два състава пристигнаха преди седмица, дали са ги пуснали вече по тунелите, било то и тестово? И има ли някаква информация за още готови вагони и следваща доставка?

Още не са започнали пробите по трасето.

Обикалят вече. Видях A34 в посока Цариградско Шосе

6
Метродиаметър 2 / Re: Архив МД2
« on: 28.01.2012, 18:15:18 »
Да, щом боята е синя, това е категорично доказателство, че злосторникът е Костов. Виж ако цветът беше друг, тогава вече Костов щеше да е виновен.
Аз лично имах предвид представителите на един футболен отбор, по-известен с подобни изяви, отколкото с някакви футболни умения и резултати! ;)
Извинявам се за забележката тогава. Въпреки че и за футболния отбор не може да се съди само по хулиганите, да не говорим за цвета.

Благодарности и поздравления за снимките. Жалко само че не са напреднали колкото по другите участъци.

7
Метродиаметър 2 / Re: Архив МД2
« on: 28.01.2012, 17:47:44 »
Чешмичките са изпръскани от вандали със син спрей, можем да предполагаме кои паразити си падат по синия цвят и идея, ако има въобще такава в този мит...
Да, щом боята е синя, това е категорично доказателство, че злосторникът е Костов. Виж ако цветът беше друг, тогава вече Костов щеше да е виновен.

8
... Защо да може само да се излиза?!?
Може и да бъркам, но доколкото помня на Г.М.Димитров от сраната на ПИБ нямаше каса, а само турникети за излизане.
Бъркаш - има си и каса и автомат за билети - пълен комплект. Само касиерката липсва - срамота.

9
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 25.09.2009, 23:33:41 »
:) И там не е : Точно под него е.
Но какво искате от карта, на която станциите са една точка, макар и голяма.
Все пак това не са детайлни карти на трасето -те са предназначени за широката публика и никой не иска от тях абсолютна прецизност. :rolleyes:
Пък и сайтът на Метрополитен никога не е бил източник на точна информация... ;)

Е как да не е? Само перонът е 105 m (при това от южната страна има тясно продължение към подлеза). Като добавим и служебните помещения се получава доста по-голяма разстояние от широчината на булеварда. Само най-северната част се пада под булеварда. Ако погледнеш в google maps ще ти стане ясно за какво говоря.

10
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 25.09.2009, 20:14:28 »
В сайта на Метрополитен има карта на Google, на която са показани станциите от Обеля до Младост 1
http://www.metropolitan.bg/bg/map/

За съжаление дори в този най-официален източник се срещат грешки. Например МС11  е показана северно от бул. д-р Г. М. Димитров, докато реално тя е разположена южно. И това не е случайност, на новата станция има карта, където участъкът между МС8 и МС9 е показан безобразно.

11
Снимки от "откриването". Другата част - галерията
...
Ако има желаещи, ще я кача тази в пълен размер, че носи информация

На четвъртата снимка (с таблото) е показана странна траектория на трасето. Според мен е грешна, защото:
1. На всички други схеми трасето има доста плавна S-образна крива
2. Разстоянието между двете станции не е много голямо, а завоите не могат да са много остри
3. Имаше притеснения, че метрото минава (почти) под основите на сградата на ъгъла на Гурко
4. При пътуване не се усещат резки завои
5. Кривите в стария участък (Тодор Александров и Люлин) са доста плавни

Имате ли представа как точно минава трасето между СУ и стадиона?

12
Съгласно "Интегриран проект за водния сектор на град София, финансиран по програма ИСПА" трябва да се подмени стария етернитов тръбопровод (546 мм.) със стоманен такъв (800 мм.). И това трябва да стане до 2010 година. Не е указано обаче до началото на 2010 или до края. Едва след това ще започне разширението на бул."Черни връх" и естакадата на околовръстното.

http://sofia.bg/project_ES.asp?page=IS

Програмите ИСПА, САПАРД и ФАР са ПРЕДприсъединителни програми. Проектите по тях са договорени преди 2007 г. и съгласно изискванията на ЕС, трябва да бъдат завършени до края на 2010 г. иначе няма да бъдат финансирани. Явно това се има предвид. България вече трета година е член на ЕС, но засега знам само за един проект по истинските програми на ЕС - оперативните програми. Само разширяването на софийското метро е по ОП "Транспорт".

13
Намекваш че температурата на съхнещия бетон е по-висока от околната, нали?

14
Браво бе. Това е точно ескалаторът, с който се обикаля все още неработещия изход към подлеза. И така хем заобикаляш, хем пеша нагоре по стълбите. А пък аз днес безуспешно се опитвах да го включа - има само копче стоп и ключалка и ни със стопа тръгва ни без ключ ;)

15
Забавно / Re: Снимки
« on: 22.06.2009, 00:36:13 »
Защо не я пусна в 304571043х3013805280 пиксела. Щеше да се отваря цял ден а не като сега 1 час.
Еха, 1 ексапиксел - 917917817528507040 пиксела по-точно ;)

16
В Русия нямат уважение към живите, какво остава към мъртвите ... или умиращите. И точно натам ни тегли триглавата ламя ...

17
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 21.06.2009, 17:07:43 »
Е как да не е трагедия - виж как яко се реве за блокове 1,2,3,4,7,8 на Козлодуй и за Белене. Вместо да инвестираме в ефективност, ние ще инвестираме в печалбата на определени кръгове.

18
А мен пък най-много ме радва 2019-6010-2020, но няма изглед скоро да дойде ;)
Да се надяваме, че скоро ще дойдат и другите два сини.

19
Хехе, тези наистина мислят с перспектива:

Quote
До 2030 г. общата дължина на изградените трасета трябва да е 255 км.

Това прави по 12 km на година. Ако ставаше въпрос за истински велоалеи, отделени както от пешеходците, така и от пътното движение, с равно покритие (а не плочки!), без скокчета във вид на бордюри, без излишни криволичения или правоъгълни завои, с пресичане на пътищата по подобаващ начин (светофари, подлези), тогава щеше да е добре. Но като знаем за какви 12 km става дума ...

20
Абсолютно по същия начин изглеждат, а и се намират малко по-надолу вдясно, така че произходът им е общ. Аман от некадърни изпълнения!

Pages: [1] 2 3 ... 16