Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 2828

Pages: [1] 2 3 ... 115
1
Само на мен ли трасето ми се струва сериозно хлътнало на това място? https://www.google.com/maps/@42.6862967,23.2987413,3a,37.5y,102.18h,87.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZWUpcEphAUxN-3zYyvljKw!2e0!7i16384!8i8192
Кадърът е от много лош ъгъл, но на живо изглежда още по-зле.

2
Сменен от 1863. 1871 също е по 5ТМ, мисля, че смени 1187.

3
Мисля, че не могат да се затварят автоматично вратите след отваряне от пътник. Сещам се, че веднъж в Княжево като си отворих така вратата, стоя отворена 3-4 минути докато инеконът тръгне. Сензори над вратите има, така че твърдението, че не може да се ползва отварянето от пътниците ми се струва несъстоятелно.

4
Както и снимката от 29.05. на един от вагоните в оригинален вид.

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.06.2022, 13:34:03 »
На 1305 ми прилича, той май имаше точно такава табела с инвентарния номер. А следващите снимки май са от същия ден, в който се наводни и надлез Надежда и няколко трамвая заседнаха.

6
И като се махнат тези от 11, 77 и 108 колко остават? Точно толкова, че да покрият изцяло 5ТМ.

7
От старите доставки песи по 18 не е имало от поне 2 години. Странно, титулярът на 2320 е с 2336 по 27 днес.

8
Сутринта имаше Ман по 5ТМ.

9
Трябваше да е 7-7-7-4, ама хайде..

10
Последните две осмици също са след 23:00 там.

11
Предложенията за спирки на Първа градска и на Сливница и Димитър Петков ги подкрепям с две ръце(особено ако е само за тролеите). Това на Жоро за спирка на Пета градска също. Не мога да се съглася обаче за спирката на Кауфланд, където даже създаването на това измислено кръстовище беше грешка.  Ако е толкова важно да има обществен транспорт дотам, то нека самият Кауфланд да си пусне shuttle, както беше преди години с Хит. За Дружба нямам наблюдения и нищо не мога да кажа, а за спирката на Скобелев съм със смесени чувства.

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 01.05.2022, 20:24:09 »
Излезе няколко пъти на 4 и на 5 през последните три месеца. Не мога да кажа същото обаче за 2048, него наистина не съм го виждал от поне половин година(като изключим, че дълго време стоеше в депото откъм обръщалото на 22).

13
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 01.05.2022, 20:22:00 »
Онзи ден беше на ТМ6, иначе си е редовно по 11.

14
Ще ги възстановят както си бяха, даже в момента е изкопано по източното платно на Борис III и е направена основата.

15
Не е за подценяване връзката на бул.България с гарата, която се ползва от доста хора, защото, за разлика от прекачване на метрото, е удобна, а като време е почти същото. По Ботев трябва да има поне една редовна линия, а за 27 наблюденията са ми, че се пълни доста, но само до Съдебната палата и Св. Неделя, нататък е по-празен от ТМ7.
 Моите предложения са както беше предложил Viktorlc - запазване на сегашните маршрути(без ТМ1), но задължително със синхрон между ТМ6 и 7, както и между 7 и 27(на 8 минути да са и трите), което би било възможно, ако се удължи трамвайната фаза на Петте и се направи двойна спирка там.
Второто ми е по-екстравагантно - ТМ7 и 17 от Манастирски ливади до Хан Кубрат и Обеля(и двата по Ботев и в синхрон), ТМ8 от Люлин до Иван Вазов, ТМ4 и 5 - От Княжево/Никола Петков единият до Орландовци, другият до Журналист, което донякъде ще компенсира връзката между южните квартали и Мария Луиза. ТМ1 и 18 - закрити.

16
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 19.04.2022, 08:36:58 »
От няколко седмици поне. Даже беше с измит от ватманката първа смяна салон като се возих тогава.

17
Не знам какъв капацитет кара 1925 тази вечер, но за един курс по почти най-късата линия на Земляне успя да направи 5 не особено приемливи за шофьор, превозващ пътници неща. Първо на Бъкстон не спря на спирката, въпреки че имаше едно момиче на третата врата. Дотук добре, тя си говореше с приятелка и не се подразбираше, че ще слиза, а шофьорът очевидно бързаше. На Нишава обаче затисна възрастна жена, която слизаше по-бавно и се развика кога намерила тя да слиза. На Хиподрума същата история, един човек стана малко преди светофара и шофьорът естествено пак не забеляза, като компенсация спря след спирката баш до оградата. След спирката на Гешов очевидно навакса и почна едно влачене с около 10 км в час, което продължи чак до Възраждане. И точно когато реших, че този шофьор повече няма с какво да ме изненада, на спирката на мола стоя около минута без да отвори вратите при положение, че имаше дете, което искаше да се качи и почука на вратата. Когато станах, за да му кажа да отвори, той потегли и ме погледна в огледалото, пушейки си цигарата.  :fan:

18
С други думи - от зле по на зле, особено за ТМ12 и А94. Поне някакъв синхрон между 12 и 18 има ли?

19
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 05.04.2022, 22:37:25 »
Необичайното от тия дни
714 и 722 в Западен парк:



2307 и 2407 на Надлеза:





20
25** - 85

Pages: [1] 2 3 ... 115