Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mihailo

Pages: [1] 2 3 ... 249
1
Спокойно, няма да тръгнат да преправят после. Пример за това е и наскоро пуснатата отсечка...

2
От Каблешков отделно вървят нагоре, бяха стигнали в Сряда до ~1/3 от пътя само с бетонова основа и положена арматура за полагане на РП.

3
2052 прибира 2314 покрай депо Банишора.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 20.03.2023, 22:52:31 »
Превъртял редуктор на вратата...

5
А какво се случи в крайна сметка с тези валидатори? Изчезнаха в някоя частна колекция или са все още в някое от депата в някой склад?
До преди вкарването на новата тикет система, единият валидатор беше трайно махнат, след като някога назад във времето, по някаква причина високо напрежение е прескочило в нисковолтовата инсталация, и той се е оказал едно от слабите звена (тези трамваи правят от време на време такива номера в чопърите си). Останалите, ако са премахнати, вероятно се търкалят в склада на Красна поляна. Така или иначе от началото на този месец са практически неизползваеми.

6
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 15.03.2023, 15:39:48 »
Само Т6М-700/М и Т8М-700/М са с такива редуктори. Трамваитеот тази тема, както и София/София 70/100 са с най-простата конструкция от пиньон и корона, на което се дължи и характерния звук.

7
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 23.02.2023, 10:44:08 »
В случая при тях има двигател/и и редуктор/и. Може да са от всеки един трамвай. На 2302 му липсват доста повече компоненти

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 22.02.2023, 10:56:52 »
Преди седмица-две на 3018 реално му беше влязъл единия кардан в салона... :rolleyes:

9
И машинист на влак не вижда какво се случва по вратите на последния вагон, но това не е основание да се пускат само влакове с по един вагон, нали така?
Напротив, машинист на влак има помощници - кондуктори и началник влак, които следят какво се случва с вратите. В метрото пък машинистите имат камери отвън и монитори, с които отново имат добра видимост назад по влака.

Цялата демагогия се развива по една единствена причина. Въпросът беше защо няма да се пуснат съставите на 10 линия от деня, в който беше планирано, а не защо няма да се пуснат въобще състави. И отговорът - някой е забравил да си свърши работата с възстановяването на панорамните огледала. И толкоз.
П.п. впрочем истинските панорамни огледала са с много малка сфера и е брутално неудобно да гледаш врати в тях. Последна врата отново не се вижда като хората.  :laugh:

10
С врата на Песа не може да се затисне лесно човек, или ако трътне да се затваря, ще си отвори повторно. С врата на чешки трамвай много лесно се повлича пътник. Освен това, песите имат камери, които могат да се използват, колкото и да не са съвсем удобни. В състав, камерите на вторите трамваи не се виждат в първия. Опция, която се кълняха, че е възможна, но и до ден днешен не е приложена. И докато на Журналист двупосочно може да се изтегли напред, за да навлезе малко в дясна крива състава, и в огледалото да се наблюдава и втория вагон (напълно в разрез с правилата и реално трамвая вече да се води излязъл от спирката), както и на Вишнева посока Журналист трамвая отново да е завил надясно, то в посока Семинарията съставът е в две последователни леви криви, и втория не се вижда грам без помощни средства. Имаше огледала на тези спирки, от тях в момента са останали само рамките. Отделно така бяха поставени, че отново не се виждаще нищо назад.

11
Съоръженията по ККМ за автоматично вдигане са изключително проста конструкция от 4 еднакви парчета поликарбонат. Поне в Братислава са точно такива.

12
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 17.02.2023, 12:03:03 »
Депо „Красна поляна“ вече зареждат по два Инекона по 1, в нарядите ги пишат с номера на някоя от спрените Песи, днес са писани като 2321 и 2318 първа и втора кола и това при положение, че четворката е орязана до три коли с Инекони.
Защото принципно е наложено от общината да са Песа, и съответно нямат право в наряда, който е официален документ, да пишат друго. След това минават с извинение за форсмажорно обстоятелство. :help:

13
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.02.2023, 06:00:30 »
Когато шофьора има татуировка на левия глутеус, която би могла да те дразни, не ходиш да му сваляш гащите и да я гледаш, че да не те дразни. Когато нощно време ти се облещи някоя такава олигофрения насреща и спреш да виждаш като хората, няма как да "не гледаш". :help:

14
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 13.02.2023, 22:12:55 »
Вече втори ден седя и гледам тия снимки, и единствено намирам вина в почистващото и сервизното звено на въпросния гараж. :rolleyes:
Всички тези неща какво общо имат с лепенето на плакати на голи жени, китениците, емблемите и прочие!?  :neznam:
Е как, за.всяко избърсване на арматурното табло се падат по една заслепяваща всички лед лента отпред и две габаритчета отстрани...

15
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 08.02.2023, 09:14:05 »
Липсват части за редуктори. С оглед на очакваното скорошно бракуване на българските трамваи не се и поръчват нови части, и се кара с каквото има. Ако има.

16
В областта на прозорците врата има. В областта под прозорците врата липсва. Малко е шантава снимката :crazy:

17
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 24.01.2023, 16:07:51 »
2346 на проби до Журналист :rolleyes:

18
Ако вземат да обърнат внимание малко на окачването и спирачните механизми да средната секция, може и да спре драмата с дерейлиранията. Това, че дрънчат, не е само звуков ефект. Откачени супорти на спирачни механизми колкото щеш....

19
Логиката принципно е гениална. Тръгваш на -2, за да не закъснееш, иначе "ще ти отиде почивката". На следващата крайна спирка отново си ядеш сам от почивката, за да тръгнеш по-рано, за да не закъснееш и да "ти отиде почивката"... и така до откат. Или да идеш и да пресечеш някоя друга линия в общ участък с 1-2-4 минути (при тролеите и трамваите)... за масовия водач, ако нямаше пътници, щеше да е най-добре, защото те пречат да си спазваш разписанието. И поне да бяха само тези, които си купуват билет от теб... уф, те пък ползват само първа врата и те бавят... абе угодия няма :help:

20
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 14.01.2023, 12:56:20 »
Ако се качи технически, би записал като провинение. Колкото до въпросът на Иво - да, с отоплението на кабината се затопля добре, без да е нужно да се отоплява салона при трамваите.

Pages: [1] 2 3 ... 249