1
Трамвайна инфраструктура / Re: Ремонт на трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония
« on: Yesterday at 13:09:25 »
Спокойно, няма да тръгнат да преправят после. Пример за това е и наскоро пуснатата отсечка...
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
А какво се случи в крайна сметка с тези валидатори? Изчезнаха в някоя частна колекция или са все още в някое от депата в някой склад?До преди вкарването на новата тикет система, единият валидатор беше трайно махнат, след като някога назад във времето, по някаква причина високо напрежение е прескочило в нисковолтовата инсталация, и той се е оказал едно от слабите звена (тези трамваи правят от време на време такива номера в чопърите си). Останалите, ако са премахнати, вероятно се търкалят в склада на Красна поляна. Така или иначе от началото на този месец са практически неизползваеми.
И машинист на влак не вижда какво се случва по вратите на последния вагон, но това не е основание да се пускат само влакове с по един вагон, нали така?Напротив, машинист на влак има помощници - кондуктори и началник влак, които следят какво се случва с вратите. В метрото пък машинистите имат камери отвън и монитори, с които отново имат добра видимост назад по влака.
Депо „Красна поляна“ вече зареждат по два Инекона по 1, в нарядите ги пишат с номера на някоя от спрените Песи, днес са писани като 2321 и 2318 първа и втора кола и това при положение, че четворката е орязана до три коли с Инекони.Защото принципно е наложено от общината да са Песа, и съответно нямат право в наряда, който е официален документ, да пишат друго. След това минават с извинение за форсмажорно обстоятелство.
Всички тези неща какво общо имат с лепенето на плакати на голи жени, китениците, емблемите и прочие!?Е как, за.всяко избърсване на арматурното табло се падат по една заслепяваща всички лед лента отпред и две габаритчета отстрани...