Не, че не си го дъвчем постоянно, но да припомним, по темата - това е предприятие, в което се предпочита вместо да се дадат (да речем) два пъти повече пари за скъпо масло за компресорите на тези трамваи, се налива два пъти по-евтино масло, което е с технически характеристики близо до тези на водата, с коефициент на изпарение клонящ към безкрайност, което масло се долива почти ежедневно. С това евтино масло се повреждат агрегати, което струва пари за ремонт и подмяна. С това евтино масло се стига до прегряване на агрегати и техния отказ, съответно загуба на налягане, задръжки на линия, загуба на курсове и т.н. и т.н.
Но, все пак, това е нормално за едно предприятие, в което масата ръководни личности из звената са със средно (неспециално) образование, поне двама от ръководната шапка на тези звена са със ОСНОВНО образование, които управляват тези надолу със средно. Повечето инженери са... на линия

Директорът на ремонтната база, която следва да поддържа подвижния състав в безупречен вид и да удължава неговия живот, е на... 84, ако не ме лъже паметта, и отказва да се пенсионира, и така мога още и още.
Няма кой да направи зъбни двойки за тия трамваи, на няколко места пробвали да им правят зъбни двойки, и като сваляли трамвая от подемниците, докато го изкарат от халето, зъбните двойки се изронвали. Ми, да речем една фирма, която може да изработва такива детайли, и се е доказала с това - Експрес сервиз, вероятно може и да е способна да изработи зъбни двойки. Но те ще струват пари, а не стотинки. Е, сигурно ще надживеят кошовете на трамваите, но пък е по-лесно просто да ги нарежем и да вземем парите от желязото.
Друг проблем - трасетата. Трасетата, или тоест това, което преди около 20 години е наподобявало трасе, а сега трудно може да бъде предадено и за скрап, унищожават спирачни апарати на средните секции. До преди известно време вечерно време си играеха да закачат обратно скъсани супорти на спирачните апарати. Сега вече и това не правят, щото така или иначе до края на следващия ден не оцеляват.