Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 792
1
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Yesterday at 08:54:59 »
Една от преди снега:
2038-94 10.01.2025 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4
А относно 2808, откакто е в Левски, не е писан резерва, но титуляра му (първа смяна) си доработва и втора смяна... най-често по 1-ца, но и по други линии
Бях попитал мой познат шофьор, който ми каза, че е бил резерва и от него го знам това, че резервите се споделят, не знам дали още е така и дали съм го разбрал съвсем правилно. Действието се развиваше късно вечерта по тъмно.

5
Изтрити теми / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 10.01.2025, 19:49:36 »
Има си стандартен шрифт, стига с тези детски номера!

6
Пресушил си е бюджета.
То да беше само 1405 такаа..

2505 и той смърди на масло в салона, 3 спирки ми трябваха, за да ми стане лошо и да сляза да чакам следващия...
А тези двата са сред най-редовните на линия между другото.

7
То се вижда и двете вертикални тръби са се разпаднали, значи не играят никаква укрепваща роля и цялото тегло на стъклото се държи от конзолите, а това стъкло с тази дебелина със сигурност удря 20-те кила.

8
Резервите са споделени, при тях няма „Надежда“ или „Левски“, всички са заедно. Аз си спомням преди година сигурно 2808 по 7.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 09.01.2025, 13:19:09 »
4124 за първи ден на линия след основния ремонт от днес, зад 4106, както си е по титулярно му.

11
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 08.01.2025, 23:30:59 »
Като гледам как бързо върнаха обратно на линия 506 и 1612 нещо не виждам как тази катастрофа е била толкова сериозна, че да коства брак на 1135. Ако наистина го бракуват то ще да е защото беше изоставен от години, което е досат жалко предвид труда, който някога полагаше по него сегашният титуляр на 1601, но често пъти някога добрите автобуси са свършвали по такъв начин за съжаление.

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 08.01.2025, 22:08:32 »
@Martin8821 Ако си от най-младите фенове пиши си възрастта в профила, никой нищо няма да ти направи, не се храним с хлапета ама така като пишеш такива мнения без да знаем виждаш как ще ти отговарят. Всеки е бил млад, всеки е грешал, аз лично не те обвинявам за нищо.  ;)

14
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 08.01.2025, 14:49:57 »
За какво точно мое мнение говориш? Ето на кого е мнението „ми“ в оригинал, аз единствено се съгласявам с него. Да не кажеш, че нищо не разбирам, да не разбирам нищо, но пък имам избор с чие мнение да се съглася и в чие да се съмнявам.
Няколко неща по темата:
Досега няма познат случай на Т6, преустрояван с нископодова част. Неслучайно Прага си разкараха Т6А5 - невъзможност на този тип кошове да се слагат нископодови части. Да, има конвертирани Т3, и то успешно, но първо кошовете им ги удължават с около 2 метра, и второ реално изграждат изцяло нови кошове.
Относно възможните участници, които имат опит с модернизацията на чешки трамваи - Шкода в момента се опитва да изкупи всички малки производители, и да ги убие. Такъв е примерът с Парс нова, такъв е примерът с Инекон, Шкода съвсем наскоро завзе Чегелек, за да ги убие, като един от основните производители на тягово оборудване за ретрофитинг. И успя, естествено. В момента правят опити да свършат същата работа и с КОС като производител на шасита и Прагоимекс като производител на тягово оборудване. Последните два правят сегашните модернизации на пражките Т3. Целта е една единствена - да убият вариантите за модернизации и да принудят градовете да купуват нови трамваи от тях. Тъй че Шкода въобще не са цвете за мирисане.
Относно нашите Инекони - при обявяването на поръчката идват два производителя - Инекон и Борбардие. Бомбардие биват отстранени, защото изискванията им за квалификацията на нашите работници и производствената база са... като за Бомбардие. Остават Инекон, които пък ние успешно ги лъжем, че трамваите, които ще модернизират, са с 10 години по-нови от реалното. Затова на Инекон им се налага в последствие да правят на практика нови трамваи.
Тази поръчка е единствено и само безумна. Де юре идеята е много добра, де факто ще платим 56 милиона да унищожим и бракуваме 40 трамвая. В тези трамваи има още немалко живот. От една страна шаситата и ходовата им част са много здрави, от друга електрическото им оборудване е сравнително просто, много дуракоустойчиво и надеждно, но същевременно и доста икономично, също така имаме голям опит с поддръжката му.
Това, което трябва да се направи с тези трамваи, е да минат сериозен и качествен капитален ремонт. Разкриване на шаситата с подмяна на компрометирани елементи, изцяло подмяната на ел. инсталацията и качествена ревизия, но не подмяна, на тяговото оборудване. Салоните да се модернизират с по-удобни седалки, информационна система, климатизиране. По този начин в тези трамваи ще се вкарат още около 20 години живот. Имаме достатъчно нископодови трамваи на този етап, трябва да се помисли за закупуване на още с перспективата да се изграждат нови трамвайни трасета, а решението с достъпността е лесно - смесено обслужване на линиите с нископодови и ненископодови трамваи. Така или иначе всичката останала инфраструктура около трамваите е неподходяща за инвалиди и трудноподвижни, едни 40 високоподови трамвая няма да съборят градското инклузивити и дайвърсити.
Редно е обаче да се помисли за модернизация на краставиците, защото те също са с много здрави кошове, но управлението им сдава багажа, а части за него започват да липсват по принцип, и се налага да се правят някакви чудати разработки. При тях трябва да се помисли за смяна на реостатното управление с електронно (примерно докато все още съществува Прагоимекс), да се сложат Якобс талиги и да се махне пневматичната инсталация.

15
Нищо лично против теб и експертизата ти, но не мисля, че като работещ в предприятието би могъл да изкажеш независимо мнение възможна ли е такава преработка на Т6 към нископодови при втора врата или не е. Дори и да можеше най-вероятно нямаше да обясняваш в някакъв си форум, вероятно и аз бих постъпил така. Има една реторическа манипулация, нарича се аргумент към авторитета, но както вече споменах за мен ти не си независим такъв и имам причина да се съмнявам в мнението ти, а и както казах може би ако бях на твое място нямаше да се обяснявам по форуми на знайни и незнайни лаици, част от които не заслужават да им се разкрива никаква информация, защото винаги тълкуват всичко превратно и търсят да лепнят етикет на някого колко е „лош“, затова и не мога да разбера защо ми отговаряш при положение, че мнението ми беше неперсонифицирано. Пак казвам, нищо лично, но все пак живеем в демократично общество и трябва да има свобода на мненията.

16
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 07.01.2025, 08:59:57 »
Да добавим малко цвят:
3002-10 & 3015-15 06.01.2025 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

17
Значи приемаме че идеята е на Столичен електротранспорт и решението за тази модернизация е взето единствено на експерно равнище и няма намеса на политически партии и партийки.
Експертът сигурно е бил на халюциногенни гъби. Това беше внезапен изблик на откровеност, съжалявам.

18
В галерията към сайта вече може да откриете снимки на над сто возила от 2025 г.!

19
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 05.01.2025, 12:55:47 »
Снимки от изминалите няколко седмици :D
Може би имаше предвид от изминалата година.

Как пътниците поздравяват своите фотографи:
2016-94 03.01.2025 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3618-604 03.01.2025 {1} by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

20
Отклоняваме се от темата, но не е точно така. Първата си кола баща ми продаде, защото не я имаше за нищо, беше купил каква и да е кола, за да има някаква, но никога не ѝ е имал доверие, а тогава и аз и брат ми бяхме малки и беше активната семейна кола. Втората кола беше продадена след съмнения за преразход, които останаха и след един куп пари за нови сегменти, респективно гарнитура на главата. Третата кола пак без климатик, на баща ми му омръзна и се отказа от нея, четвъртата 1.8 16-клапанов бензинов двигател, неудачен експеримент. Петата кола предоверяване на селски майстор, който нямаше грамотността да смени дефектния инжектор като хората и на баща ми му писна и от майстора и от колата, но многократно е казвал ако бях намерил адекватен майстор и до днес можеше да си я карам. След това Голфът, който карам аз, който баща ми замени с по-нов, който се оказа удрян и не държеше реглаж и завърши 2018 г. с мистериозен проблем с непалене, а предпоследната си кола баща ми продаде за малко SUV, защото вече няма колене за да се качва и слиза от стандартна кола. Баща ми по никакъв начин не се интересува от себедемонстриране, даже напротив, но е перфекционист, затова му е такава историята с колите, но както и да е, стига с офтопика.

Между другото 2025, не знам спиран ли е бил, не е ли, не го бях виждал от половин година, вчера го видях по 94, не знам дали само на мен ми се е губел и наистина ли е бил спрян.

Pages: [1] 2 3 ... 792