Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 763
1
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 13.04.2024, 20:44:02 »
Аз отдавна съм свикнал ватманите от депо „Банишора“, които пишат тук, да украсяват нещата, така че не им се трогвам особено. Първо Инеконите са в кампания по основни ремонти и е нормално там да има издънки и второ има части по чешките моторни талиги, които се поръчват от Чехия и се чака дълго, а преди това ние трябва да им ги платим. Относно ЧКД-тата тези, които се движат сами по 10, може би с леки изключения на тези, които са с най-стари последни основни ремонти, са си на прилично ниво, за съставите по 11 е друга тема.

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 13.04.2024, 17:31:33 »
Пребоядисаният 3001:
3001-10 12.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Тук се вижда, че е с български колооси само на втора талига:
3001-10 12.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Тук не се вижда добре, но ако се погледне отблизо се вижда, че е на петна. Цветът и номерата стават, но иначе...

4
Има си ползи, има си и недостатъци. Перонът при метростанцията трябваше да е по-дълъг, имаше възможност да се удължи до стрелките на тройката, на „Свети Свети Петър и Павел“ също трябваше да е малко по-дълъг и също има място за целта. Връзката на трамвайната спирка с метрото сега е малко по-сложна с две пресичания, вместо едно, както беше преди, но като изключим това преди 11 и 83 се задръстваха безнадеждно в трисветофарието „Пиротска“, „Тодор Александров“, „Александър Стамболийски“, а спирката им до метростанцията беше без джоб в дясната лента веднага след кръстовището и по този начин оставаше само една активна лента.

5
Чл. 43а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е изпреварването и заобикалянето на релсово превозно средство от лявата страна.
Да, защото, този член датира от много преди появата на обосоленото трасе по „Константин Величков“. Би следвало да се регламентира понятието споделено трамвайно трасе. В най-добрия случай би могло да се разреши изпреварване на трамваи от автобуси извън зоната на кръстовищата тоест в правите между „Цар Симеон“ и „Пиротска“ и между „Александър Стамболийски“ и „Д-р. Калинков“. В случая с това ПТП повече натежава не това, че автобусът е изпреварил трамвая, а това, че го е направил очевидно без покритие на неподходящото място.

6
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 13.04.2024, 09:09:01 »
А сега да видим новото и старото и по 7:
2819-7 11.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2913-7 11.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

 :P

7
Потвърждавам, автобусите по 11 и 83 предприемат такива изпреварвания по много пъти на ден. То ако не е на светофара на „Цар Симеон“ навсякъде другаде може да се извърши с достатъчна безопасност де.

8
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.04.2024, 15:44:24 »
Сутринта беше по 12.

9
Трамвайното трасе по „Бели Дунав“ и „Ген Никола Жеков“ до „Христо Силянов“/„Народни будители“ трябва да се маркира като бус лента с жълта непрекъсната линия и съответните знаци. От „Христо Силянов“/„Народни будители“ до „Рожен“ няма как де не се движат върху трамвайното трасе, а на „Лидъл“-а би следвало трамвайното трасе да се ползва като лента за десния завой и в двете посоки. Проблемът преди всичко е в отделната трамвайна фаза на светофара, там трамвайните фази трябва да вървят с фазите за „Жеков“.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 11.04.2024, 20:35:22 »
Това беше самоирония. Жалко, че не я разбра.

11
Разни / Re: Парковете
« on: 11.04.2024, 12:31:39 »
По-точно две години.

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 11.04.2024, 09:23:58 »
Попаднах на митичния 1913 днес. Гори повече масло от МЗ-тката.

13
В галерията към Sofiatransport транспортна база данни вече има общо 163 626 снимки или с 20 203 повече от 143 423-те, с които започнах годината.

14
Аз им разбирам логиката защо искат най-заобиколната, бавна и тромава линия да се удължи до „София Север“, но в никакъв случай това да е за удобство на шофьорите с добре известните ни пикови задръствания през надлеза. Само още една точка на задръстване ѝ трябва на 413.

15
Вчера също беше, в строя е.

16
Какъв точно беше неговият проблем и причината за толкова дълъг отпуск?
Блъсна 1617 по 11 на „Ген. Данаил Николаев“ при спиране на спирката зад Исул. 1617 също имаше дълъг ремонт, не чак толкова, но също беше дълъг.

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.04.2024, 10:30:51 »
Изглежда са се справили на ниво с 2051 и цветът му е нормален и го виждам редовно на линия. Дано да си остане все така.

18
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 09.04.2024, 09:37:53 »
3305 на линия след пребоядисването, а пък блудният син 3300 е на линия по 404.

19
Дали въобще някъде работят се питам аз. Що се отнася до устройствата за комуникация със светофарните уредби в кабините на возилата имам предвид. Аз не знам освен на Спешна помощ има ли други превозни средства с работещи системи за „извикване“ на зелен сигнал. Проблемът тук е че на изключително натоварени кръстовища с много трафик на возила от градския транспорт от различни страни, например кръстовището на „Сточна гара“, какво правиме там, чистим закъсненлите возила, докато оставяме по-малко закъснелите или тези на нула да закъсняват вместо тях, затова съм доста скептичен относно това динамично регулиране на трафика. Със сигурност датчиците в асфалта са важни, за да се измерва интензивността на трупащата се колона, иначе виждаме какво се случва в момента с ръчното управление как във вечерен пиков час се акумулират задръствания по „Царица Йоана“ в посока към града, за да се чисти трафика към „Люлин“, което е екологичен нонсенс.

20
На мен ми прозвуча като все едно го направи нарочно с цел да разпространяваш конформизъм и индиректно да му кажеш, че пише неадекватни неща и трябва да се съобрази с общоприетото.

Pages: [1] 2 3 ... 763