Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bonbon

Pages: [1] 2 3 ... 91
1
Ей сега се разминах на Младост 1 с 69. Пълен беше. На пазара се качиха доста хора.
Интересни промени макар и за два дни.

2
От Банкя до летището ще си хванеш влака до Искърско шосе и оттам с метрото ще стигнеш за под 1 час дори.

С БДЖ пътуването е винаги под въпрос.  :D
А и от Банкя влаковете тръгват със закъснение заради изчакване на ел.мотриси. Онзи ден 27 минути закъснение имаше сутрешния от 8:30.
В рамките на София е много тромаво пътуването. Като приключи коловозното развитие около ЦГ ще видим..

3
Разни / Re: Коронавирус
« on: 28.06.2022, 22:36:41 »
Да, днес почти половината от новите случаи са от София, а столицата е вече в жълтата зона. Иначе навсякъде е зелено. Днес столицата светна.
Иначе има много болни, но какво е не знам.
От Гърция се носи някакъв вирус. Който познавам и се е върнал от Гърция е болен. Нещо като грип е.

4
То не че не може, просто в момента ЦГМ не позволява да се зарежда карта за повече от един месец. Онлайн не знам дали системата дава за няколко месеца напред да се зарежда. Някой, който има такава карта, нека каже.
Също така в България всеки университет има различно начало на учебната година, различна продължителност на семестрите за отделни специалности. По-скоро ще стане каша, ако се въведе посочения от теб немски вариант.

5
А45, А122 и А294 се закриват за периода от 01.07. до 31.08. 2022 г. поради недостатъчен финансов ресурс.

6
Откриване на нов Кауфланд ж.к. Младост 4 - 23.06 четвъртък от 07:00 ч.

7
Лошо, отпадат талоните за 10 пътувания. Доста хора ще влязат в сивия сектор.
Децата също са ощетени с тези 25 лв на месец. Сега има карти за една линия, които са достатъчни за ходене на тренировки/училище/уроци. Не съм сигурен че е добра идея цялото това нещо.
Също така се надявам да се реши проблемът със закупуване на електронен билет с банкова карта за възрастен и дете едновременно.

За учениците е същото - пак 20 лв за всички линии. Или 200 лв годишна карта (40 лв по-малко от сега).
Поне в таблицата, която гледам.
За студенти също 20 лв, сега е 21,50.

8
Не е много по темата, но празен влак?
Аз когато и да се налага да пътувам с влак е някакъв кошмар. Лудница страшна съизмерима с метрото в час пик. Висенето прав до прозореца ми е редовно.

9
Има технически проблем по М1 и М4. Посока Младост няма влакове вече 20 минути. Посока Център влакове също не се движат.
Полицаите насочват хората да излизат от станциите.

10
Да, и аз се зачудих за тази разФасовка  :D

11
Който пътува с ГТ редовно знае къде се качват контроли или е позиционирана хайка с полиция - на София Тех Парк, Бяло море, МГУ, ПК Диана, 144 СУ, бл.222 Младост 2, Вишнева, ХМС...

12
Необходимо е да се добави една кола на линия 213 в почивните дни. Интервалът е прекалено голям за пътникопотока и автобусите са пълни.

От ден първи на промяната в ж.к. Младост е ужас. 213 e през 20 минути, а минута след него минава 314. Хората се качват на първото, което дойде. Обикновено 213 е претъпкан, а 314 е след него празен.

13
Сал да питам - Студентски град какво е по-различен от останалите квартали?

С това, че вечер има концентриран пътникопоток точно натам. На друго място в София няма такова “движение” вечер.
 Вероятно нямаш наблюдения, но след 22 ч до 3-4 кварталът е оживен като пешеходната Витошка през уикенда. Оффтопик сме, но в 2 през нощта сме чакали на опашка за дюнери, така че ..  :D

14
От 30 се разкрива официално 68, заедно с промените по засегнатите линии.

Доколкото схващам, идеята на тая линия 68 е икономия.  Т.е. тя е пусната допълнителна линия като номер, но дефакто играе ролята на орязана 98. Т.е. казано грубо половината 98 са ги оставили само до Симеоново.
Затова в нейния маршрут няма нищо ценно. Просто това е 98, който върти на обръщалото на 67.

Промяната не е окей.
Събота и неделя автобусите са фрашкани - 69,70,98. 123 вече втора събота също го виждам претъпкан.
През седмицата 98 също няма свободни седящи места - ученици, студенти, пенсионери, работещи.
Може би единствено около 14-16 ч не е пълен и вечер.
Дано се разпищят от Бистрица...
 В Младост също е ужас от първия ден. Лидл остава само с един автобус - 76. Бабите охкат, че трябва да върят пеша до 213 или да хващат 76 за една спирка. Разбирам ги и тях..
Ще видим като отворят Кауфланд на Околовръстното каква промяна ще направят на 213/76/413 и с оглед на строежа в колелото на автобусите.

15
Изтрити теми / Re: ПТП и инциденти
« on: 19.03.2022, 22:10:15 »
И се регистрира преди 15 минути само за да напишеш мнението точно в тази тема?

16
Разни / Re: Ново строителство
« on: 09.02.2022, 09:40:15 »
Този блок в Бизнес парк, строен около 2005-2006 г. е в процес на събаряне.

Това беше сградата с офиса на Софийска вода. Тя се премести в друга сграда пак в БП.
Сегашната сграда ще бъда съборена и ще бъде построена нова с височина 65 м с офиси на фирмата HPE.

17
Вече се съобщават само текущи спирки, без допълнителни изявления. Изключение са автобусите с допълнително монтирано вътрешно салонно табло.

Дали?
След следваща спирка, следва съобщението за маските, после следва и съобщение, че банковата ни карта е билет за цялата градска мрежа. А през няколко спирки “Уважаеми пътници следим за вашата безопасност, монтирано е видеонаблюдение” нещо такова..

18
На А8 се возих днес. Страшен студ. Вее здраво във влака горе от отдушниците?

19
От 12.01.2022 г. се разкрива нова двупосочна спирка „192-ро СОУ с. Бистрица“ за автобусни линии № 69, 70 и 98 в с. Бистрица на ул. „Никола Крушкин- Чолака“ . Тя е с код:
👉2831 в посока  НСБАЛ по онкология и Зоопарка;
👉2832 в посока  Царева махала, с. Плана и с. Железница.



20
Не разбирам защо се въвежда нова тарифа, без едновременно да се направи оптимизация на линиите? В момента съществуват множество линии на ГТ, които са с голямо припокриване на маршрутите си, за да осигурят възможността за пътуване с 1 билет. Такава е историята с тролеи 2 и 9, трамваи 20 и 22, автобуси 305 и 306.... (примери много, а някои от тях вече са остаряли в съзнанието ми, защото отдавна не живея в София и не ги ползвам, за което моля за снизхождение).


306 го закриха още преди 2 години, а и докато се движеше не се е дублирал с 305.
Трамваи 20 и 22 се припокриват от Подуене до Опълченска, но няма как да не се дублират, тъй като широкорелсовото трасе е ограничено, съответно няма къде по друго трасе да се прати поне единия трамвай. А и линиите са страшно натоварени, добре си е така. Даже подсилване трябва с още коли.

Pages: [1] 2 3 ... 91