Днес нарочно заседнах да чакам на централна гара 134, което дори и не ме кара до нас точно, но все пак пустия мерак...та след 20мин, 2 222, 2 29, 2 не знам си какво още най-после дойде 122-ката, като учудващо се качиха поне 5-6 човека във ВанХол-а. Та иначе си бяхме <10 пътника де. Страхотно впечатление ми направи чистотата и безшумната работа на тролея - говорех по мобилния и отсреща 1 приятелка от Сф се учуди как така ме чува докато се возя в тролей и какви са тези пловдивски тролеи толкова тихи

.
Хубав тролей, ама скапана мрежа! На Сточна гара таман тръгнахме с 5км/ч и бам...откачени тиранти....на ВСИ на левия завой бам...откачени тиранти...ейййй, тези стрелки кърпени каквото е там направо убиха конкурентноспособностите на тролея - и 9, и 18, и 44 го издухаха....е как няма да са празни. Дори се учудих, че на прав участък караше с 40км/ч (по "Санкт Петербург")...тоя тролей там трябва като Икарусите в София да лети със 70....а то....влачене....после пак влачене на кръговите....ужас...И като за капак на 3та врата пред седалките имаше не стълко, а грозен шперплат...започнала е циганизацията.

Последно, чия е мрежата (кабели, стрелки + токоизправителни станции)?