Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: 1 [2] 3 4 ... 199
21
нещата трябва да са като в БДЖ - днес си на този, утре на друг автобус, после почиваш и след почивката си писан на трети, следователно няма шанс да си го заобичаш, да почнеш да даваш пари за глупости, и да си го "гледаш". Ама нали то са титуляри, автоколони, зачисления по линии, няма как...
И тогава превозните средства ще станат точно като в БДЖ - кочини.
Автобусите ще се разпадат, всеки ще хвърля и на никой няма да му пука.
Не и ако има пълноценна система за контрол.

Например, когато се открие повреда на превозно средство, която не е докладвана от някой от водачите след курс, тя се завежда като отговорност на последния, който е управлявал превозното средство.

Също така може да се прилжат и модерни технологии - може порталът да се оборудва с няколко камери с висока разделителна способност. При прибиране превозните средства преминават с ниска скорост. Ако се открие повреда по външния вид на някое превозно средство, която не е докладвана от някой водач, се преглеждат записите и се открива между кои двата записа се е появила повредата и сътоветния водач се наказва. Ако двама водачи са управлявали превозното средство между излизане или влизане в депото, тогава и двамата се подвеждат под отговорност, освен ако някой не си признае.
А накрая да ги пратят в Белене.... Бях забравил за твоите крайно комунистически и диктаторски разбирания. Много по-лесно и спокойно за всички е автобусът да си има зачислени титуляри и те да се грижат за него. То си личи кои автобуси са поддържани и кои не са.

22
нещата трябва да са като в БДЖ - днес си на този, утре на друг автобус, после почиваш и след почивката си писан на трети, следователно няма шанс да си го заобичаш, да почнеш да даваш пари за глупости, и да си го "гледаш". Ама нали то са титуляри, автоколони, зачисления по линии, няма как...
И тогава превозните средства ще станат точно като в БДЖ - кочини.
Автобусите ще се разпадат, всеки ще хвърля и на никой няма да му пука.

23
9075 беше най-запазен до оригиналния вид и беше доста стегнат. 9078 също не беше толкова зле, ама му дрънкаше доста салона. Той не се е движил от повече от 2г., защото преди да изтече договора нещо му се строши (нещо по електрониката беше изгоряло по мой спомен) и така и не тръгна повече по линия.
Като цяло от дългите нямаше някой, който да е зле от към мотор и скорости. Въпреки, че не са се движили толкова време им трябват само едни акумулатори и ще запалят. Има още доста ресурс в тези автобуси.

24
9075 и 9078 са продадени на автоморгата в Лозен. До там са закарани на ход. Сами се досещате, че повече няма да ги видим...

25
Глупости ти се струват сега, през 2005-2009 не бяха глупости. Както и да е, темата е друга.
За 2005г не мога да коментирам, но 2008-2009-2010-2011 (преди 10г. си написал) си е било точно така. Тогава имаше повече съчленени автобуси в СА и повечето линии за къси бяха отдадени на концесия. Иначе принципът тогава и сега е един и същ - каквото има - това се пуска. Възможно е и изтегляне на автобус от друга линия и в последствие подмяна на късата резерва.

26
След като няма налична резерва дълъг, се пуска къс автобус.
Да, проблемът е чисто организационен. Допреди 10-на години беше абсолютно немислимо да се пусне къса резерва по линия, експлоатационно заредена със съчленени автобуси. Може дългата резерва да беше една, но я имаше дори като нощна резерва.
Глупости! Най-малкото "нощните резерви" са персоналните, които са къси автобуси. А в момента, в който се наложи да се пусне нещо - се пуска каквото има. Ако има дълъг - дълъг, ако има къс - къс. Преди 10тина години имаше повече дълги рейсове просто.

27
Намерих една страница във фейсбук и разпознах още няколко автобуса:
https://www.facebook.com/LesBusDeMaroc

Автобусите са както следва:
32778К - 9079
32782 - 9088
32470К - 9007
32765К не го разпознавам

28
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 08.01.2021, 22:57:57 »
И 1356 ли е брак?
Него са го оставили и все пак са решили да оставят няколко - 9020, 9024, 9026, 9033 е в халето и мисля 9023.

29
Пепи, този, който предполагаш да е 9037 не е с неговите седалки. Аз залагам на 9039.
Какво имаш предвид със седалките, 9037 и 9039 са с еднакви седалки и салони.
9037 имаше така олющено на предния капак в ляво горе.
А 32799К мисля, че е 9111 на 90%.
Има едно Ситаро 32744В, за което предполагам, че е 9012, но не съм съвсем сигурен.
32785К и 32777М нямам идея кои са, по нищо не ги разпознавам.
32777М трябва да е някой от тия 9056 9057 9059 9061 9063
Предницата на 32785К пък единствено напомня на 9092, но той имаше халогени, а този тук няма. Така, че на практика, ако има нещо удряно и сменяно може да е всеки един от 9079 да 9100, без 91, 92 и 95.

30
9037


9091
Но по слуховете за Мароко взех че издирих някоя друга снимка:


9050 най-вероятно


Другите не мога да ги разпозная за сега.

31
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.12.2020, 11:44:45 »
За него не знам.

32
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.12.2020, 09:08:54 »
От каратските къси конекта всичко без 9022 и 9032 (405цата) е откарано за желязо. 9022 е продаден на строеж в студентски град и ще го използват като фургон, а 9032 за сега остава и ще си работи на лицея.

33
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 19.11.2020, 00:16:30 »
Питай София 70 какво мисли по въпроса за това "амбициозно" "момче".

Въпросното "амбициозно момче" демонстрира желание и способности за оптимизации на трафика, когато става дума за автомобилния транспорт. Просто никой над него не изисква да въвежда приоритет на градския транспорт и пешеходците, а очевидно той сам не може да се сети за подобна намеса. Месеци наред не може да се справи с елементарното приоритетно пропускане на трамвай 8 при МС Вардар - сто вида датчици се насложиха и пак трамваят трябва да спре и тогава чак да премине през кривата.
И каква е разликата дали ще спре за 1-2 минути на светофара или ще се тътри нагоре с 5км/ч? Тия датчици са, за да не се пуска излишно фаза само за трамвая, който я мине веднъж на 10 минути, я не.... Айде стига драми.

На много места съм съгласен, че трябва да се променят режимите на светофарите, но има и места, на които ги пооправиха все пак.
Прави ми хубаво впечатление, че при приближаване на линейка автоматично се пуска зелено за направлението, от което тя идва, което е доста по-важно от това да мине трамвая без да спира.

34
Все още ме е яд, че тези автобуси можеше поне Автото да ги досъсипе за още някоя година, вместо да заминават къде за Мароко, къде за пресата, на където явно се е запътил 9038...
20 бройки са в Гърция
Кои 20бр. са в Гърция? Само 9055 отиде в Гърция.
Все още ме е яд, че тези автобуси можеше поне Автото да ги досъсипе за още някоя година, вместо да заминават къде за Мароко, къде за пресата, на където явно се е запътил 9038...
Само 9038, 9095, 9010 и 9070 са брак. Последните 2 са изгорели, 9095 е със сериозен удар, 9038 остана за части.
9019 и 9069 отидоха на летището.

35
Дългите на Карат дали още са в гаража или са ги разкарали вече? Дали има някаква информация?
В гаража са и даже номерата си им седят.

36
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME/E/M (1301-1321)
« on: 05.11.2020, 20:58:13 »
Персонална е бил, не на 64.

37
Понеже гледам, че спорите - СВ9269РХ от вчера следобяд

38
1179 с бели тасове на "Мерцедес" :/
Тасовете са универсални - за 22,5 цола джанта. Емблемката е на щипки и се сменя - има за всякакви марки.

39
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.09.2020, 23:47:42 »
Аз се притеснявам повече за контрола върху ученическите автобуси (държавни и общински), които возят деца ежедневно. Там има какво да се провери и открие.

А полицейския вероятно чакат да го бракуват, щом не се занимават да го поддържат външно (или да го заменят с два буса например).
Държавните и общински училищни автобуси се проверяват доста стриктно, колкото и странно да звучи. И аз мислех до скоро, че там се кара през просото, но се убедих, че не е така.

40
Отговор от Столичен автотранспорт:
Защо си си скрил имената? Питам от любопитство просто.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 199