21
За системата като цяло / Re: Самоделните промени по возилата
« on: 31.03.2021, 23:21:18 »А накрая да ги пратят в Белене.... Бях забравил за твоите крайно комунистически и диктаторски разбирания. Много по-лесно и спокойно за всички е автобусът да си има зачислени титуляри и те да се грижат за него. То си личи кои автобуси са поддържани и кои не са.Не и ако има пълноценна система за контрол.нещата трябва да са като в БДЖ - днес си на този, утре на друг автобус, после почиваш и след почивката си писан на трети, следователно няма шанс да си го заобичаш, да почнеш да даваш пари за глупости, и да си го "гледаш". Ама нали то са титуляри, автоколони, зачисления по линии, няма как...И тогава превозните средства ще станат точно като в БДЖ - кочини.
Автобусите ще се разпадат, всеки ще хвърля и на никой няма да му пука.
Например, когато се открие повреда на превозно средство, която не е докладвана от някой от водачите след курс, тя се завежда като отговорност на последния, който е управлявал превозното средство.
Също така може да се прилжат и модерни технологии - може порталът да се оборудва с няколко камери с висока разделителна способност. При прибиране превозните средства преминават с ниска скорост. Ако се открие повреда по външния вид на някое превозно средство, която не е докладвана от някой водач, се преглеждат записите и се открива между кои двата записа се е появила повредата и сътоветния водач се наказва. Ако двама водачи са управлявали превозното средство между излизане или влизане в депото, тогава и двамата се подвеждат под отговорност, освен ако някой не си признае.