Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 751
3
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: Yesterday at 22:25:47 »
4121+4123 възстановени в движение след продължителния ремонт на 4123, който също е и пребоядисан:
4121+4123-20 29.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: Yesterday at 21:32:00 »
2160 си е на линия:
2160-79 27.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

5
Искаш да кажеш че преди кръстовището има знак за предварително престрояване Д3, който указва че тази лента не е BUS лента за ляв завой ли?
Ето го тук.

Остава си и факта, че беше далеч по-смислено да преправят кръстовището, вместо да продължават да карат съчленените автобуси да завиват на ъгъл 120 градуса. Второто по смисленост щеше да е да направят истински лявата лента бус, с камера, а тази да направят ляв за колите. Мислено е в доста грешна посока.
Правото направление там няма нужда от тези три ленти. Трябва да преработят островчето и да отделят най-вътрешната лента за направо като втора лента за левия завой. Нищо толкова сложно.

6
Неизправните спирачки - първо условие за здрав и изправен двигател!
На практика е така. Системно неизправни спирачки или скорости, или други системи, вследствие на немарливост превърнала се в системна занемареност > отбягван автобус > по-малко експлоатация > по-голямо запазване на ДВГ и обратното гледан автобус, при който се държи на високо ниво на изправност > по-голяма експлоатация > по-голямо износване на ДВГ > по-голяма вероятност за възникване на опасен теч на масло вследствие на естествено по-голямо износване произтичащо от по-усилената експлоатация.

7
Ако островчето се остави само колкото да побира стълба би било най-доброто решение, но да се направи само това предвид цялостно безобразното състояние на кръстовището би било голямо разочарование. Ако не целия „Колубм“ и „Проф. Цветан Лазаров“ то това кръстовище спокойно може да се ремонтира и преведе в някакви прилични норми, да се подмени износения и излъскан асфалт с коловози и да се направят две ленти за този ляв завой, за да може 204 и 304 да не се задръстват.

8
Нормално, естествено е един автобус в над средно състояние да е предпочитан за по-голяма експлоатация, която да избие гарнитурите на двигателя и да се запали от теч на масло. Много по-малко вероятно е да се запали един автобус, който има хронични проблеми със спирачките или със скоростите, отколкото такъв с добри спирачки, добър двигател и добри скорости, защото този с лошите скорости и спирачки ще се отбягва.

9
То и в „Дружба“ 3108 е изключение.

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.02.2024, 11:40:11 »
Информацията ми е от Емо Шиваров, но явно са го излъгали.

11
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 28.02.2024, 08:30:26 »
За 2133 не се учудвам, защото не съм го виждал от есента, но 2143 се появи през януари ремонтиран и пребоядисан, с него какво се е случило?

12
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 27.02.2024, 13:53:34 »
Из миналата седмица:
4102+4114-20 19.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4118+4109-20 19.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4192+4193-22 19.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4108+4110-20 19.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4182+4183-20 19.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4141+4143-22 19.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3005-10 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2359-18 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3038 & 3037-10 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

665-12 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3011-10 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2345-18 & 3011-10 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3003-10 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3013-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3029-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3037-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3019-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3014-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3022 & 3014-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

681-12 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2363-18 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3004-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

684-12 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3013-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3036-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2339-18 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2349 & 2339-18 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3006-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3005-10 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3015+3016-11 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4145+4147-22 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3009 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2309 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4192+4193-22 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4167+4165-22 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

929 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2045-3 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2343-4 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3413-6 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2057-3 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3410-6 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

14
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 27.02.2024, 13:11:37 »
Из миналата седмица:
3102-305 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2083-1 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1412-184 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1610-304 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3655-84 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2089-5 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3322-88 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2047-5 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1425-184 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3108-76 20.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2015-94 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1180-102 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2036-94 21.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2519-72 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2516-72 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1602-83 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1615-11 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2517-72 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1155-83 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1231-77 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1136-77 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1135-83 22.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2039-85 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3122-213 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3106-413 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1612-11 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2004-310 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3114-413 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

7111-86 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2160-285 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3317-404 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2164-285 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3305-305 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1310-У1, 1312-У2 & 2333-7 23.2.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

15
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 27.02.2024, 05:42:24 »
от към читави са само тия които си имат твърди титуляри и си ги подържат като 3311, 3312 и 3319.
И 3305. Като цяло „Дружба“ нямат подходящи линии за износване на стари автобуси. 76, 88, 213, 305, 413, всички са изключително дълги и натоварени, минават и по доста разбити трасета, това е основният проблем. Не е случайно, че МАН-овете се експлоатират до дупка, в петък вече имах всички между 3100 и 3159 заснети тази година, без разбира се спрените 3101 и 3104. Това никога не е било.

16
В зоната на кръстовището с „Цар Борис III“ има по малко място от двете страни да се дръпне една автомобилна лента от тротоарите, а те да се долепят до сградите, но след това ще пречи складовата база на „Екомет 90“ и ще трябва да се изсекат дърветата на ъгъла на „Братя Бъкстон“, което ще предизвика брожения. След това от североизточната страна има масивен блок, който не може да се пипа, но трябва да се разруши пазарчето от южната страна между „Братя Бъкстон“ и „Ген. Стефан Тошев“. Като гледам големия отстъп от улицата на този блок от улицата и как отсрещните от южната са долепени, а след „Братя Бъкстон“ южните отстъпват място на това, което сега е пазар си мисля, че трасето е било предвидено за по-голям отстъп на тези сгради, през тази полянка и складовете оттатък реката и накрая S-ка за изместване на юг тук и през този блок, през пазарчето и по оставения и сега сервитут, но в някакъв момент са занемарили този план и са позволили да се строи така, че сега почти няма оставени възможности, да не казвам съвсем. Горе долу така си го представям, като от прикачения файл.

17
Мостът над Боянска река е нов от 2017 г., когато разшириха и кръстовището с „Цар Борис III“ и целия двулентов участък до „Братя Бъкстон“. Спомням си, че съм минавал оттам като студент в първи или втори курс, беше голяма кочина. Ранните снимки на Гугъл са хванали този период, даже има и снимки преди построяването на „Кауфланд“, сега мястото е неузнаваемо. За съжаление там няма как да се разшири, сервитута е изсмукан до край.

18
Доколкото си спомням бяхме споменавали, че гласовото оповестяване се чува в кабината на машиниста, така че аз бих повярвал на информацията от влака повече. Доколкото си спомням оповестяването на „Младост I“ е предварително записано, освен това си има и табла, виж ако таблото и оповестяването сочат еднакво, а влака различно, тогава бих се замислил.

19
Със сигурност сгъстяването е първото, което трябва да се направи, безспорно. От 108 може да се изстиска много за вътрешнокварталната ѝ роля в двата края на маршрута, тъй като не води до центъра тоест не нарушава лобито на метрото.

20
Тази сутрин преди работа, малко преди и по време на пиковия час наблюдавах няколко коли по 108 една спирка преди метростанция „Сливница“. Очаквах, че люлинския участък на 108 е оборотен, но точно в този участък между станция „Люлин“ и „Сливница“ очаквах по-малко хора, а си има. Следващото е да разбера колко хора тръгват със 108 от преди кръстовището на „Царица Йоана“ и „Панчо Владигеров“ в близост до станция „Люлин“, но за да вземат метро от „Сливница“, тъй като на „Сливница“ може да се вземе празен влак и автобусната спирка е непосредствено до станцията и колко пътници напускат „Люлин“ със 108. Последното число е най-малко. В случай на прокарване на 108 през „Царица Йоана“, „Луи Пастьор“ и „Търново“ пътуващите от преди метростанция „Люлин“ губят възможност експресно да си вземат празен влак за Бизнес парк от „Сливница“, но печелят непосредствена близост на спирката до метростанцията за по-близка метростанция тоест спестено време срещу празен влак, при положение, че за празен влак на „Сливница“ се чака малко повече и с многото нови връзки, които ще се отворят с улица „Търново“, подобна маршрутна промяна е изцяло оправдана заедно разбира се със сгъстяване на интервалите.

Pages: [1] 2 3 ... 751