Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 [2] 3 4 ... 751
21
Служебния компютър по някаква причина не ми позволява да извършвам ъплоуд във Фликър, което е огромна пречка пред изпълнението на графика за архиви 2017 и 2018 г., нещата драстично ще се забавят, но правя всичко възможно да придвижвам нещата напред с времето, с което разполагам.

Що се отнася до въвеждането на три снимки в албумите за последни снимки на моделите ще е трудно да осъществя тази идея за албумите за Песите и ЧКД-тата Т6А2, защото тях непрекъснато ги снимам разминаващи се и тъй като Фликър не позволява публикуването на една и съща снимка в един албум два пъти ще стане грандиозна бъркотия, но за автобусите ще е много успешно приложимо.

22
Чий пантограф е бил вдигнат?

23
Започнали са да оформят „6-ти септември“ около „Свети Седмочисленици“.

24
@alpha_adversativum многократно е защитавал идеята, че метрото в „Люлин“ трябва да търси продължение на юг, не на запад по старата част от „Царица Йоана“, с което съм напълно съгласен, тъй като натам е икономическия център на квартала, там е пазара, там са многото търговски обекти и т.н. По мое мнение задължително трябва да има метро до „Захари Стоянов“. В случай, че това не се случи и се продължи под „Царица Йоана“ то нека маршрутът на 108 да се промени с преминаване през „Захари Стоянов“, „Панчо Владигеров“, „Царица Йоана“ на изток, „Луи Пастьор“, ул. „Търново“, „Панчо Владигеров“ и по маршрута си директно по „Адам Мицкевич“ без врътката през индустриалната зона на „Орион“. 108 няма как да стане линия към града по „Сливница“ тоест никога няма да стане силна за изход от „Люлин“, но нека тогава прави тази обиколка с цел да се изстиска максималният ѝ капацитет за осъществяване на връзка в „Люлин“ с всички останали линии и метрото. Осигурява се довозване на далечните части на „Люлин“ 3, 4 и 5 до метрото през икономическия център на квартала, не само с 310 до станция „Западен парк“, а на далечните блокове по ул. „Търново“, където в последните няколко години се построиха и няколко чисто нови, се дава линия за бърза връзка с метрото дали към станция „Сливница“ или към „Люлин“ и в двете положения ще има силен наплив от желаещи пътници. От друга страна 108 е лека линия, която не минава през големи задръствания и такава обиколка не би ѝ се отразила тежко отрицателно от гледна точка на спазването на разписанията. При това положение може 111 да се пренасочи по „Царица Йоана“ ако се прецени за нужно, ако не там остава само на метро. Причината да смятам, че „Захари Стоянов“ има най-проблематична връзка с метрото е че поради тежките задръствания, в които попада 111 е доста ненадеждна линия за целта. Като цяло трябва да се цели олекотяване на диаметралните линии за кратките разстояния по тях, така че и 108 и 111 да са по „Захари Стоянов“, не е голям проблем, а пък ако се сметне за нужно 42 да се пренасочи двупосочно по „Райко Даскалов“. Ако ли пък метрото се прокара към „Захари Стоянов“ 111 не се пипа, но 108 да прави врътката през „Луи Пастьор“ и „Търново“.

25
Наблюденията ми са, че 108 се ползва активно от работници от фирмите по Илиенско шосе и в Надежда, не мисля, че тази промяна е удачна. По-скоро си мисля, че няма нужда да обикаля индустриалната зона на Захарна фабрика, а може направо да върви по Адам Мицкевич. 82 изглежда достатъчен там, стига да не е с тия смешни електробусчета. Иначе не отричам, че е нужна линия, която да свързва жк. Надежда, МС Хан Кубрат и обектите по ул. История Славянобългарска, но по-добре това да е отделна линия. Даже ако е достатъчно редовна, би могло 309 да се съкрати до Сточна гара, тъй като натоварването му в този участък е слабо. А този комплекс зад гарата ще има и топла връзка до всички линии чрез подлеза, който предстои да се свърже с Централна гара.
За „Захарна фабрика“ да, но и да се направят нормални разписания, да се пусне експериментален период и да се види колко е оборотна и колко не. Ясно е че на изхода на „Люлин“ ще остане слаба линия, но прави връзки с метрото, с ТБ 6 и 7, с 82, с 310 още от първата си спирка, с 309, няма как 108 да е в полуса изток-запад, ще си остане север-юг, но ако „Надежда“ могат активно да се ползват от нея, също както и „Люлин“ ако краищата ѝ са силни то има причина да се приведе към по-добри интервали на движение. На тази спирка винаги е празно, винаги. Защо е празно, защото се чака много и хората биха предпочели да отидат пеш до метрото, което там не е съвсем близо. Ако има редовна линия там веднага ще дойдат и повече пътници.

26
Маршрутът на 108 в „Люлин“ е рентабилен и би бил изключително оборотен ако му се даде линия с нормални интервали само че на „Орион“ в 108 никога не съм виждал повече от петима пътници, което е абсурдно. В „Надежда“ и „Свобода“ „Ген. Никола Жеков“ 108 е много нередовен, за да се разчита на него за превоз до „Бели Дунав“ за връзка с метрото, обратната връзка до метро на юг я имат с ТМ 6, съществена част от маршрута му се обслужва и от 83 и въобще проблемите са много. Моето предложение за 108 е да се пусне до „Лъвов мост“ през бившата 202-ра и „Сточна гара“ и да запази целия си сегашен маршрут до „Рожен“ и „Илиянско шосе“. Причината основно е големият комплекс, който се строи на мястото на железопътния завод, който трудно би могъл да разчита на нередовна и завлачена линия като 309, 79 отвежда по-далеч от центъра, а и е доста натоварена, така че би било добре да ѝ се пусне помощ, така че да се разтовари в определена степен. По бившаата 202-ра има и много търговски обекти, да не говорим за задръстванията, там трябва да има нормална линия непременно, а никога не е имало, даже си мисля ако 108 минава вътрешноквартално по улица „Република“, за да спира на метростанция „Хан Кубрат“, този ход би имал много потенциал и би дал повод да се търси подобряване на 85.

27
Снимката е в темата за О 345 - линк.

Автобусът е 1827. Няма информация за други трайно спрени от модела.

28
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 22.02.2024, 23:57:34 »

29
Там няма и задръствания, които да ги принуждават.

30
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 22.02.2024, 20:17:17 »
Нека по-добре да изчакаме подновяването на застраховките на 20-ти март, тогава ще видим кой кого.

31
Значи 3403 е 11/9.

32
И 3403 11/10!

33
От днес може да видите премиерата на нещо, над което се бях замислял преди време и може би ще го реализирам за всички албуми за последните снимки на всяко превозно средство от съответния модел - вече да не присъстват само последните снимки на возилата, а последните от последните три дни, в които съм заснемал всяко едно от тях.

34
Определено няма как да мине двуетажен автобус оттук.

35
Да, но линиите не са преместени по него, тъй като отстраниха изпълнителя заради огромното забавяне и оттогава нещата са в застой.

36
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 21.02.2024, 11:19:06 »
Определено в момента няма по-разбит трамвай от модела от 667. Няма вой на редуктори като 676, който е стар наш познайник и външния му вид е идеално запазен, за разлика от 676, 678 и някои други, които са боядисвани частично и са станали на петнисти хиени, но до там. Че се завличат, завличат се, всички по малко или по повече, но от години не бях случвал на такова жестоко тракане и такива вибрации.

>> Видеозапис на пътуване с 667

38
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 20.02.2024, 19:36:16 »
678 беше по 8 днес, видях го на прибиране от работа, 677 за последно го снимах преди две седмици и след това не съм следил Шиндлерите в особени подробности, 660 и 662 ги имам за последно снимани на 10-ти януари.

39
Метрото не се разпознава за нуждите на вътрешнокварталния превоз. Аз също споделям това.

40
Във всеки случай трябва да се търси намаляване на интервалите на 76 и 213 и да се превърнат във водещи линии за „Младост“ заедно с 5. 305 и 413 също заслужават повече, а за „Дружба“ 204/304, 604, ТБ 11 до „Гоце Делчев“ при ТБ 6 до стадиона и дъното на йерархията 84, 184 и ТБ 4.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 751