Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 [2] 3 4 ... 692
21
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.01.2023, 17:04:31 »
3037 от октомври в „Трамкар“.

22
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.01.2023, 16:03:56 »
3010 е пребоядисан. Прави му чест за оригинална боя след основен ремонт в „Красна поляна“, известно е че тяхното пребоядисване е по-зле от „Трамкар“, но точно той се оказа доста държелив, нищо че вече беше много избелял. Като казвам това 2043 вече не прилича на нищо по-малко от половин година след излизането си от основния ремонт. Подобно на 3030 от сигнално лимонен е станал оранжев и няма абсолютно никакъв лак, 2044 също е с оригиналната си боя от преди точно година и изглежда неизменен, даже ясно се вижда разликата между двата в състава.

23
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 25.01.2023, 15:49:09 »
1955 също е възстановен, днес сутринта беше по 260.

24
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 24.01.2023, 11:14:53 »
Е не може да не ми направи впечатление автопарка и преди всичко S класата и заобикалящите я коли на втората снимка, Голфът двойка с тези правоъгълни фарове също. Що се отнася до муцуната на 1508 ще оставя този въпрос без коментар.

25
Аз определено съм останал с впечатление, че на първите 20 от 1150 до 1169 им личи, че са били на линия по-рано от останалите.

26
Към 22-ри януари в галерията към Sofiatransport транспортна база данни може да намерите снимки на всички 57 трамвая ЧКД Т6А2 и T6A2-SF от 8-ми август 2022 г. насам.

27
Станцията е нужда за явното отделяне на 1 и 2 метродиаметри. И след това отделяне, за направата на нормален график за 2 метродиаметър. Писано е не веднъж във форума. А дали има смисъл, за някои хора няма. За повечето ще има, защото ще даде още една удобна връзка с железопътната мрежа, както и най-накрая 2 диаметър ще се обособи като самостоятелен такъв и при нужда ще се намалят интервалите в определени часове.
Не е нужна станция/допълнителна спирка, за да се извърши разделянето на диаметрите. Нужен е тупик, бретел и връзка с депото от „Обеля“, станцията е по желание и е със спорна ефективност. Влаковете София - Банкя са изключително неоптимални за разлика от трите автобусни линии, които тръгват от „Люлин“, всички с връзка с метростанции, по-бързи, по-редовни и по-удобни за жителите на Банкя, защото имат повече спирки от влака. Не виждам за оправдано да се строи нова станция в „Обеля“, за да обслужва евентуални пътници от „Младост“ и „Дружба“, за участъка от „Обеля“ до „Витоша“ няма какво да се коментира, те си имат връзката с Централна гара и като цяло да се дава приоритет точно на Калотина - София - Калотина е доста непремерено, това е най-слабото железопътно направление в София, мисля че е очевидно защо, просто обхвата от София до Свиленград, Бургас, Варна, Видин или Петрич е несравним с обхвата София - Драгоман.

28
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 22.01.2023, 12:36:44 »
Един от забравените герои на нашето време:
2034-3 20.1.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

29
А да беше само той, „Земляне“ са специалисти по изоставянето на автобуси, докато междувременно поддържат пълното им разграбване.

30
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.01.2023, 23:12:45 »
Да не говорим, че освен бул. „Скопие“ друга нормална инфраструктура там няма, а наличната датира може би от времето на построяването на затвора с полуосновен ремонт някъде след Втората Световна война, като изключим „Подполк. Калитин“, който е единствената асфалтирана улица в района.

31
Според мен нещата тук са ясни. На времето са оставили тази потенциална станция, но не са я достроили, защото вече е имало план за достигането на същия лъч до Централна гара. Кошмарният пиар с Кюстендил въобще не го коментираме. Не виждам смисъл в довършването на тази станция. Случаят с „Искърско шосе“ няма нищо общо, там връзката с „Дружба“ и „Младост“ е неоспорима, защото връзката с Централна гара е много далечна, но в „Обеля“ го виждам само като излишно похарчени пари. По-добре да построят тупик и коловози към депото от „Обеля“ вместо да се занимават със загубени инвестиции.

32
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.01.2023, 22:53:05 »
Е и хубава гледка към затвора ще има.  :jump:

33
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 21.01.2023, 21:06:59 »
1138 е възстановен, тази седмица го засичам на линия няколко пъти.

34
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 21.01.2023, 21:03:49 »
Цялото пространство на разпродадените стари имоти от „Кауфланд“ по бул. „Скопие“ до гаража на МВР до „Подполковник Калитин“, е разкопано, вдигат се кранове и изглежда ще се родят поне два големи затворени комплекса подобни на „Парк вю рузиденс“ на „Ген. Столетов“. Явно, че и тази доскоро маргинализирана и изоставена част от София е на път да се преобрази напълно по примера на много други. Интересно ми е какво ще е бъдещето на тесния парцел между последната от трите сгради за търговски обекти, в която към момента се помещават „Мьомакс“, до депо „Банишора“.

35
Тази сутрин между 9 и 10 часа ми направи впечатление, че на пазара в „Младост“ се наблюдава пълен диссинхрон на трите автобусни линии 4, 111 и 314. 4 и 314 често са заедно, често са долепени и със 111 и това се случи достатъчно пъти, за да не е случайност.

37
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 18.01.2023, 23:37:10 »
Три снимки на живите мъртви по 260 от 17-ти януари:
1951-260 17.1.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1947-260 17.1.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1919-260 17.1.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

38
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 18.01.2023, 19:35:35 »
Днес следобед някъде около 4 часа, докато бях на „Позитано“ видях напред по „Витоша“ да минава нова Песа на проба.

39
Определено изглежда по-зле от 3312.

40
От тази вечер в галерията на Sofiatransport транспортна база данни вече има повече от 100 000 снимки на возила от градския транспорт в София.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 692