21
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.01.2023, 17:04:31 »
3037 от октомври в „Трамкар“.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Станцията е нужда за явното отделяне на 1 и 2 метродиаметри. И след това отделяне, за направата на нормален график за 2 метродиаметър. Писано е не веднъж във форума. А дали има смисъл, за някои хора няма. За повечето ще има, защото ще даде още една удобна връзка с железопътната мрежа, както и най-накрая 2 диаметър ще се обособи като самостоятелен такъв и при нужда ще се намалят интервалите в определени часове.Не е нужна станция/допълнителна спирка, за да се извърши разделянето на диаметрите. Нужен е тупик, бретел и връзка с депото от „Обеля“, станцията е по желание и е със спорна ефективност. Влаковете София - Банкя са изключително неоптимални за разлика от трите автобусни линии, които тръгват от „Люлин“, всички с връзка с метростанции, по-бързи, по-редовни и по-удобни за жителите на Банкя, защото имат повече спирки от влака. Не виждам за оправдано да се строи нова станция в „Обеля“, за да обслужва евентуални пътници от „Младост“ и „Дружба“, за участъка от „Обеля“ до „Витоша“ няма какво да се коментира, те си имат връзката с Централна гара и като цяло да се дава приоритет точно на Калотина - София - Калотина е доста непремерено, това е най-слабото железопътно направление в София, мисля че е очевидно защо, просто обхвата от София до Свиленград, Бургас, Варна, Видин или Петрич е несравним с обхвата София - Драгоман.