Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 692
41
Стартирах с годишния план за тази година архив 2016 г., разбира се с първия снимачен ден за 2016 г. 4-ти януари или общо 289 снимки, 99 от които вече бяха налични, сега са публикувани всички.

42
То и 3287 е с валидна, не ги отчитам тези, за които нещата са ясни, макар че и това си има тълкуване.

43
Разни / Re: Поздрави
« on: 13.01.2023, 10:11:21 »
Честит ден на черната котка и рожден ден на форума!

45
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 11.01.2023, 23:47:40 »
Освен това охлювите през зимата са в хибернация.

46
...които да забавят и успокояват движението...
Когато има смисъл от това с цел осигуряване на предимство на пешеходци, трамваи и завиващи наляво на места с висока конфликтност при неналичие на светофари. Специално в „Люлин“ има добри исторически примери за новоизградени светофари, които са си на мястото. На времето нямаше светофар на Околовръстното и „Филиповско шосе“, което беше пълен абсурд, завиването наляво за идващи от „Люлин“ към южната дъга беше изключително трудно и опасно. Нямаше ги и двата светофара на „Добринова скала“ и „Царица Йоана“ и на „Добринова скала“ и „Проф. Александър Станишев“ и понеже тази отсечка от „Добринова скала“ не е с голямо натоварване и е с изразен наклон и предимство в двете кръстовища, най-редовно си се ползваше като писта, не се отдаваше предимство на пешеходците и т.н. Това разбира се преди пробива на „Царица Йоана“ към СОП.

47
бул. Петър Дертлиев/Индира Ганди.
Този светофар беше поставен с откриването на „Кауфланд“, беше напълно безсмислен, защото там трафикът е слаб, спряха го през юли 2011 г., стоя години наред така, най-накрая свалиха светофарите и сега стърчат само стълбовете. Преди това кръстовището на „Индира Ганди“ и „Д-р. Петър Дертлиев“ беше с един голям остров в центъра. Аз си спомням едни от последните му дни работа в края на десети клас 2011 г., когато няколко пъти отивах пеш от 56-то училище до „Люлин“ 5, за да пътувам с Икарус по 310.

48
За „Панчо Владигеров“ и „Д-р. Петър Дертлиев“ си спомням, че бях питал и аз и мисля че ми беше отговорено, че никога не е работел. В спирката има стари снимки на „София 70“ по 8 от 90-те години, на които се виждат светофарите. За „Джаравлал Неру“ и „Дертлиев“ на първо четене бих се съгласил, че може би е нужен към момента, защото промяната на предимството не разреши напълно всички проблеми. За „Търново“ и „Пастьор“ организацията с „кривото“ предимство е достатъчна с изключение на сутрешен пик, но тогава навсякъде всичко е зле. Между другото на „Джавахарлал Неру“ и „Д-р. Петър Дертлиев“ има един артефакт. Според мен това е остатък от старото кръстовище с улица „Орион“ от преди построяването на шестлентовия „Дертлиев“ покрай Западния парк. На „Орион“, където едноименната улица е задънена, както и на „Орион“ и „Ген. Владимир Динчев“ също си стоят едновремешните стълбове с отличителните три дупки по две за болтовете и една за кабелите на светофарите.

49
Всички хронологични галерии по модели от Транспортна база данни/База данни активен автопарк са разцепени по години.

51
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 06.01.2023, 16:51:00 »
Няма как, трябва да има бойни трамваи, за да се покриват колите, затова ги режат от поддръжка.

52
Нормално е да изглеждат по-надеждни от дизеловите си братя при положение, че още са в гаранция, а дизеловите не са от 2021 г. и това беше годината, в която започнаха масовите дълговременни спирания. Относно последния въпрос при цялата липса на сервиз и сериозните им проблеми с двигателите е скандално да се твърди, че може да бъдат компромисен вариант. Компромисен само че в най-лошия възможен смисъл и доказателствата за това са видими. Относно европейските марки как така Бургас и Варна можаха да си купят прилични Солариси, пък ние не можем. И да не се излиза с аргумента, че при тях бройката е била една, при нас съвсем друга, защото е срамно и позорно да се твърди, че столицата и градът с най-големия бюджет в България не може да си позволи нормални возила в градския си транспорт, а не китайски трошляци без никакъв сервиз и следгаранционно обслужване в България. Марки има, адекватната управлечнеска мисъл е това, което го няма. Да не забравяме, че точно Столична община откри Ютонг за България и преди само седем години. Въобще не е оправдано да се казва, че ако не е Ютонг няма какво друго да е.

53
Най-рано от 22-ри март, последната ми негова снимка е от 21-ви:
1416-111 21.3.2022 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

54
От зелените фигурира само 1767, 19-та серия съм ги писал 28 от 30 тоест без 1931 и 1933, 1939 ще го оставя така до 19-ти март, когато се подновяват застраховките.

55
Предвид, че двата маршрута се дублират между „Сливница“ и „Младост I“ и липсва вход/изход от депото към „Обеля“, не само към „Сливница“, който да се ползва като тупик, за да има подсилване от „Обеля“ към „Витоша“, теоретично възможно ли е метрото през „Надежда“ и до „Витоша“ да се подсили и да е адекватно на транспортната си задача без да се сбутват твърде много влакове в дублирания участък? С други думи има ли в момента изпълнено изискване за максимално често преминаване на влаковете в дублирания участък или може да се сгъстят още с цел да се сгъстят и по недублирания маршрут?

56
Перонните прегради нямат повече врати от сега наличните на влаковете.

57
Точно днес беше реда за ъпдейта. 3306 и 3805 бяха премахнати, сега премахнах и 3703, 19-тките още са отбелязани като спрени, все някоя от тях ще бъде възстановена, а и още е минало много малко време, за момента ги отчитам само като спрени от движение.

58
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 02.01.2023, 13:13:30 »
Възможно е да има смяна без Икарус, случвало се е, не е новост.

59
Елетробусчета ще превозват пътници до метрото в Овча купел и Люлин (СНИМКИ)

Малки, симпатични и най-вече с нулеви емисии електробусчета ще са довеждащ транспорт до метростанциите в столичните квартали Овча купел и Люлин в София. Маршрутът на 6-метровите превозни средства е по тесните междуквартални улици и ще осигуравя транспортирането на гражданите до метростанции и спирки на градския транспорт.
Хайде разкрийте си готовата схема да ви видим колко ви е акъла. С извинение, но скандалът с тези електровъшки ще си прибере в ръкава половината от всички скандали с транспорта и инфраструктурата в София от последните поне 20 години. Ще ми е много интересно да ги видя по десетки пъти на ден през места като това, това, това, това, това, това и още десетки други подобни, как ще се спазва разписание, къде ще са разположени спирките и с колко ще се повиши емисионния фон, вследствие на струпването на изчакващ трафик зад тях, докато са на спирка. Пропуснах също така колко пъти пътуването с тях ще се удължи спрямо същия път пеш поради заклещване в трафика.

60
Всички хронологични галерии по години за автобусите в Транспортна база данни/База данни активен автопарк, са разцепени по години. Както може да забележите най-сетне съм изпратил BMC BELDE 250-SLF в базата данни на историческия автопарк, както трябваше да се случи преди много време. Изтрил съм информацията за тях от файа за бърза справка, който си е при активния автопарк за 220-SLF, както и информацията за 250-SLF от регистрите на промените за 2016, 2017, 2018 и 2019 г., но съм запазил копия на тези записи, за да изготвя досиетата на 250-SLF, което ще се постарая да се случи в скоро време.

Возилата, които не заснех през 2022 г. са:
Автобуси
1939 Mercedes-Benz O 345 CONECTO S - извън движение поне от средата на 2022 г.;
3120 MAN Lion's city G - извън движение от края на 2021 г.;
3706 BMC BELDE 220-SLF;
3402 BMC PROCITY - извън движение от лятото на 2021 г. и няма потвърдена информация да е бил възстановяван в движение;
2079 YUTONG ZK6126HGA - само една пейзажна и доста недетайлна предна снимка за 2022 г.
3603 YUTONG ZK6126HGA - извън движение неизяснено откога точно;
3610 YUTONG ZK6126HGA - извън движение неизяснено откога точно;
3612 YUTONG ZK6126HGA - извън движение неизяснено откога точно;
3615 YUTONG ZK6126HGA - извън движение неизяснено откога точно;
3620 YUTONG ZK6126HGA - извън движение неизяснено откога точно;
3661 YUTONG ZK6126HGA;

Трамваи:
2034 ČKD T6A2 - регистриран в движение само един в един ден за цялата година;
2321 PESA 122 NaSF - не се е движил през 2022 г.;
4107 ČKD T6B5 - не се движи с пътници;
4133+4122 ČKD T6B5 - резервен състав, излиза на линия рядко.

Стартова бройка снимки в галерията към началото на 2023 г.: 98 716.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 692