Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 764
41
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 11.04.2024, 09:23:58 »
Попаднах на митичния 1913 днес. Гори повече масло от МЗ-тката.

42
В галерията към Sofiatransport транспортна база данни вече има общо 163 626 снимки или с 20 203 повече от 143 423-те, с които започнах годината.

43
Аз им разбирам логиката защо искат най-заобиколната, бавна и тромава линия да се удължи до „София Север“, но в никакъв случай това да е за удобство на шофьорите с добре известните ни пикови задръствания през надлеза. Само още една точка на задръстване ѝ трябва на 413.

44
Вчера също беше, в строя е.

45
Какъв точно беше неговият проблем и причината за толкова дълъг отпуск?
Блъсна 1617 по 11 на „Ген. Данаил Николаев“ при спиране на спирката зад Исул. 1617 също имаше дълъг ремонт, не чак толкова, но също беше дълъг.

46
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.04.2024, 10:30:51 »
Изглежда са се справили на ниво с 2051 и цветът му е нормален и го виждам редовно на линия. Дано да си остане все така.

47
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 09.04.2024, 09:37:53 »
3305 на линия след пребоядисването, а пък блудният син 3300 е на линия по 404.

48
Дали въобще някъде работят се питам аз. Що се отнася до устройствата за комуникация със светофарните уредби в кабините на возилата имам предвид. Аз не знам освен на Спешна помощ има ли други превозни средства с работещи системи за „извикване“ на зелен сигнал. Проблемът тук е че на изключително натоварени кръстовища с много трафик на возила от градския транспорт от различни страни, например кръстовището на „Сточна гара“, какво правиме там, чистим закъсненлите возила, докато оставяме по-малко закъснелите или тези на нула да закъсняват вместо тях, затова съм доста скептичен относно това динамично регулиране на трафика. Със сигурност датчиците в асфалта са важни, за да се измерва интензивността на трупащата се колона, иначе виждаме какво се случва в момента с ръчното управление как във вечерен пиков час се акумулират задръствания по „Царица Йоана“ в посока към града, за да се чисти трафика към „Люлин“, което е екологичен нонсенс.

49
На мен ми прозвуча като все едно го направи нарочно с цел да разпространяваш конформизъм и индиректно да му кажеш, че пише неадекватни неща и трябва да се съобрази с общоприетото.

50
Добре, може ли да не се държиш като пълно дърво? Човекът е нов тук, има три мнения на кръст, едното от тях изтрито от модератор. Не го казвам, защото ме е споменал с добро, нито пък защото го защитавам лично него, а защото е редно да се уважаваме, а не да се репчим един на друг по такъв дърварски начин. Нека колегата, както и всеки, който иска да вижда повече, нека ги наречем обикновени снимки, да посещава сайта Sofiatransport транспортна база данни и галерията към него.

51
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 08.04.2024, 12:21:41 »
2310 е по 27 в момента, след сигурно около два месеца отсъствие от схемата.

52
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 08.04.2024, 12:19:38 »
3001 е на линия след пребоядисването. Дори не са си направили труда да вплътнят боята, отстрани е на петна, а цялата му повърхност е като груба шпакловка на стена.

53
По мое мнение организацията беше най-добра преди Центъра за контрол на трафика и когато имаше броячи. Сутринта в 6 часа тръгвам с мотора от „Сливница“ и „Д-р. Петър Дертлиев“ с десен завой по „Сливница“ към града, светофарът на „Кукуш“ ме засича на две коли разстояние от стоп линията, аз съм с над 30 км./ч. в последните метри преди стоп линията, където е невероятно излъскано и омаслено и на студен асфалт, току що потеглил със също толкова студени гуми беше абсурд да се опитвам да спирам и искам не искам, минах на червено. В началото бях против предупреждаващото мигащо зелено, но в ситуация на ръчно управление от ЦКТ и масови диссинхрони на близки светофари това беше по-добрия вариант.

54
1401 е възстановен в движение. Не без участието на части от 1416 разбира се, вие да не би да си помислихте, че слънцето изгрява от запад?  :D

55
Всяко седмо число на месеца е там. Други ден ще е по 9.

56
Общият архив галерия за MAN Lion's city G в сайта вече наброява 20 272 снимки, което надхвърля 20 167 снимки на Ikarus 280.92 T, които имаха най-големия до момента архив в сайта. От всички движили се тази година, което изключва 1614, 2005, 2023 и 3101, още незаснети тази година са само 1164, 1176, 2021, 2032, 2038, 2041 и 2042.

57
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 07.04.2024, 09:42:09 »
Нека да продължим историята на 2054:
2054-10 5.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickrч

3035 & 2054-10 5.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3035 & 2054-10 5.4.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

58
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.04.2024, 08:50:42 »
Бъркаш се с 1917, ако е със свален номер значи е брак и няма как да има застраховка, на номера на 1915 още има, не е брак, само е спрян.

59
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 05.04.2024, 21:21:57 »
1929 е в ТР двигател от 7-ми март. 1953 се твърди, че работи едва, едва, пишат го ТР двигател и него.

60
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 05.04.2024, 13:53:04 »
Нека ако някой има повече информация за 1913, 1915, 1929 и 1955 да сподели. 1913 и 1915 не съм ги виждал от близо година, а 1929 и 1955 са писани в графа текущ ремонт двигател. Като излючим тези четирите остават 1905, 1909, 1921, 1923, 1935, 1949 и 1957, които наистина се движат и евентуално 1953. Ликвидацията е пълна.
Бях питал по-рано и никой не ми каза конкретно за него, затова не съм го писал спрян, но то и 1913 ми се губи от много време, ти каза, че си го виждал. Ще следя нарядите и ще установя какво е.  :)

Поправка: Трябваше да се върна доста назад, за да разкрия „тайната“ на 1915. Текущ ремонт от 27-ми юли 2023 г.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 764