Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 699
61
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 11.03.2023, 09:44:49 »
3131 - бурни небеса:
3131-404 9.3.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

62
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.03.2023, 11:06:47 »
Джойстиците приоритетно винаги са преминавали основните си ремонти в „Красна поляна“, дори и когато 9 още съществуваше и са се движили там без никакви проблеми, също както се движеха и по 10 през гората до 2020 г. Проблемите с тях започнаха, когато 10 се пое изцяло от „Банишора“. До преди това имаше достатъчно коли за тези трамваи, но след това не. Остана огромен излишък, 2041 мина основен ремонт 2021 г., след това го запокитиха на плаца, почти не беше излизал до преди да сформират състава с 2042 есента и сега изглежда като все едно са го заливали с киселина. 2056 и 2057 също бяха трайно запокитени до преди началото на кризата есента и нямаха почти никакви излизания през 2021 и 2022 г., 2042 излизаше рядко, 2051 и 2052 също, 2053, 2054 и т.н. Ти ако си оставиш колата една година паркирана пред блока без да се движи как очакваш да работи след това?

63
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.03.2023, 09:47:33 »
А тези единици освен по 3, къде могат да се движат?
Моята информация е че имат доста проблеми с джойстиците и непрекъснато има подмени по тройката. Затова преди няма две седмици, когато 2041 и 2042 непрекъснато даваха ядове изпращаха 2041 сам по тройка. С 2339-2342 върнаха две коли Песи по 1, сега с до 2344 явно искат да освободят ЧКД-та да освободят бройка за тройката.
Само на 3 работят . 6 коли за 17 трамвая. Сега откакто 4 беше с 5 коли , 3 инекона и 2 състава даже не стигаха. 2034 излизаше почти всеки ден.
2045, 2046, 2047, 2048, 2049, 2050, 2051, 2052, 2053, 2055, 2056 и 2057 реално като слагаме възможност и за 2033 и 2034. В общи линии, както казва народната поговорка цялата Мара е втасала щом им трябват даже повече от двоен брой коли отгоре. Инеконите от своя страна са на една кола по 1, 8 по 18 и 2-3 по 4, но не знам дали е защото са толкова надеждни или защото удържат на още по-малка поддръжка и от джойстиците или пък е защото по 3 няма опитни ватмани и съсипията е пълна.

65
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 08.03.2023, 20:27:53 »
Има логика. Утре са писали 2343 и 2344. Явно са на место тези състави и като ги разцепват си умножават единиците подвижен състав.

67
И аз ги забелязах, но сметнах, че бетонът е бил боядисван и боята на места е започнала да пада, но съдейки по естествения сив цвят по-скоро не е съвсем така. Не обърнах внимание, но предполагам, че това се случва на местата, където бяха страничните ниши, от тях винаги се стичаше вода към платното и затова дясната лента обикновено беше наводнена при по-сериозен дъжд. Дано да става дума само за козметични дефекти. Явно първоначалната хидроизолация не е на ниво, но не могат да си позволят да раздигнат целия тунел отгоре, не че е невъзможно, но действително ще е колосална операция, друг е въпроса дали цялата му документация е запазена и се знае точно къде, какво и как преминава, оттоци и всичко, защото не бих се учудил ако някъде нещо се губи или не е достатъчно добре указано.

68
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 05.03.2023, 23:12:47 »
Какво ще става с джойстиците ли, аз мисля, че ще стане следното. Ако действително искат 1, 4, 5, 7, 8, 18 и 27 с Песи(смятаме 4 с 9 коли, колкото беше до 7-ми февруари, 5 с 16 коли, колкото бяха за последно до „Княжево“ и 8 с 9 коли, колкото бяха за последно до „Люлин“) то това ще са общо 3+9+16+10+9+8+10=65 коли за 67 трамвая. 5 в никакъв случай няма да е на 16 коли след пълното завършване на подмяната на трасето до „Княжево“. Аз не я виждам с повече от 12, но предвид сегашното състояние на Песите виждам по-скоро да остане някакъв брой джойстици в състави, които да подпомагат най-вероятно 8, защото там чисто нови трамваи до момента не е имало, а 4 е дълга линия, по която най-вероятно искат чисто нови трамваи, които ще допълват блясъка на ремонтираното трасе. Това обаче лично на мен ми се струва тъпо. Запознати сме с деструктивния йерархизъм на „Красна поляна“. На джойстиците, които ще им останат ще се избиват неопитни новобранци и откровени мърлячи и ще ги направят на нищо. В „Красна поляна“ не трябва да има други трамваи освен Песи.

69
Така светваше зелено със закъснение и на десния завой на Константин Величков към Тодор Александров, посока Опълченска. Сега не знам дали е така.
Мисля, че вече не е, често пресичам оттам, когато слизам от 11 или 22, но честно казано не съм обърнал особено внимание, което би следвало да значи, че не съм забелязал нещо особено.

70
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 05.03.2023, 21:07:31 »
Не мисля, че „Красна поляна“ са способни да поемат нови коли точно сега, новите Песи в движение са четири, на 1-ви по 1 още имаше един Инекон, положението е далеч от цветущо, за да поемат „Красна поляна“ коли от 6.

71
С уговорката, че нямам за цел да оправдавам никого трябва ясно да се каже дали фазата за пешеходното пресичане е напълно синхронизирана със зеленото за съответния автомобилен поток, тъй като в София масово светофари се настроиха така, че зеленото за пешеходците да закъснява като ги поставя в уязвимост. Най-скандалният пример  е от „Александър Малинов“ и „Ана Ахматова“.

72
Всички квадратни шахти крайно вдясно на ремонтираната част от северното платно от двете страни на тунела са неизравнени. Кръглите обаче са без забележки.

73
Ако искате да разберете причината, поради която през февруари не беше публикуван стар архив от 2016 г. в галерията, вече може да я видите, но за всеки случай си отделете 2 часа, 23 минути и 7 секунди:


Очаквайте утре обзорът Спомени в транспорта за февруари.

74
От страната на „Люлин“ днес беше поставен само надписът Столична отляво, гербът и община отдясно ги нямаше още.

75
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 02.03.2023, 20:09:30 »
За 503 и 909. Знам, че стана малко офтопик, просто реших да внеса малко яснота.

76
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 02.03.2023, 19:47:59 »
Тунелът към „Люлин“ е на финала на ремонта, явно затова са се спрегнали да ги възстановят.

77
Тунелът на практика е готов.
Този следобед минах през него, новоремонтираното северно платно беше отворено, южното беше спряно за пълно почистване заедно с „Булина ливада“, щом така пишат явно са извършвали и финална инспекция.

78
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 01.03.2023, 22:29:06 »
Те са, да. За съжаление почти изчезнаха, а им придават много силен чар.

79
Никога няма да разбера логиката в главите на шофьорите, които умишлено предприемат забранени леви и обратни завои или лекомислено предприемат такива на големи кръстовища и булеварди без да се огледат да се ориентират доколко е позволено и доколко е безопасно и често пъти водачите, които правят така карат ей такива стари трошки на 25+ години, които не приличат на нищо. Иначе автобусът е 1135, познах го по фолиото.

80
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 28.02.2023, 20:39:10 »
Добре, благодаря, ще си поправя информацията.

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 699