Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 699
81
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.02.2023, 20:31:48 »
На мен ми направи добро впечатление, 3001 също, но то боята си е боя и боядисването в депото си е боядисване в депото, а 3001 е с последен основен ремонт от 2016 г. с поне три пребоядисвания оттогава, ако не и повече, да не говорим, че ако трябва да се направят както трябва някои от тях трябва да се оголят до скелет, ако не и всички и да се изграждат ламарините от нулата. Когато поискат обаче могат да се постараят повече, не знам дали Жоро им е стоял на главата обаче 3016 определено изглежда по-добре за пребоядисване в „Банишора“ в сравнение с повечето им изпълнения.

82
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.02.2023, 20:20:12 »
3010 да е пребоядисан случайно?
Да, първия път януари месец като го видях тази година беше пребоядисан.

83
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 28.02.2023, 17:14:40 »
2401 днес си дойде от трамкар и беше на проби до орландовци и до депото

Изпратено от моят SM-A217F с помощта на Tapatalk
След рекламацията, защото реално първият му ден на линия беше 19-ти януари и след това изчезна.

84
Аз мисля, че ситуацията по „Никола Габровски“ е изпусната и единственият вариант за трасе там е по средата с виенски спирки и без обезопасяване, просто тези коли няма къде да се разкарат, презастроиха всичко, но със сигурност ще е много по-добре от липса на такова трасе.

85
Нормално е да се мисли така пораженческо предвид, че от втората половина на 80-те години градоустройството в София дори не е на животоподдържащи системи, а буквално е заровено два метра под земята и винаги има инициатива да се отдават имоти за застрояване, за да се трупат печалби от инвестиции, но за всичко останало се подхожда с най-груб скептицизъм и отрицание.
Естествено не мога да се изкажа повече от теоретично, тъй като най-малкото не съм от тази част на София и не съм запознат в кой знае какви подробности с дребните детайли относно транспортната свързаност, пътникопотоците и т.н., но има и твърди факти в посока към изпълнение на подобна инициатива, нека ги изброим:
1. „Асен Йорданов“ и „Г. М. Димитров“ имат нужните габарити и широка централна разделителна ивица, която позволява изграждането на трамвайно трасе в нея.
2. „Г. М. Димитров“ се нуждае от основен ремонт от години така или иначе.
3. „София ринг мол“ отдавна търси начин да си осигури адекватна транспортна свързаност с центъра или поне с по-голяма част от града.

Това, което си мисля на чисто теоретично ниво е че такова трасе има потенциал за отбивка до кв. „Витоша“, който се презастроява, а няма никаква адекватна транспортна свързаност с града, има потенциал и за отбивка до „Студентски град“, което със сигурност е нужно. Във всеки случай най-малкото не виждам като добра идея подобно начинание да се отхвърля автоматично, всичко трябва да се премисли и анализира внимателно с презумпция да се намерят причини да се осъществи, а не да не се осъществи. Със сигурност обаче съм скептичен към свързаността с „Шипченски проход“, защото най-бързата свързаност към града, която ще свърши изключително ефективна работа в облекчаването на претоварената 67, е към „Лозенец“. Може би трябва да ги има и двете, но не виждам как би се прокарало трамвайно трасе през презастрояването по „Никола Габровски“, където паркиралите коли са окупирали половината платно, а няма къде да бъдат пренасочени, по-скоро по „Симеоновско шосе“, да, „Дианабад“ увисва, но „Витоша“ ще спечели, освен това през „Симеоновско шосе“ може да се осигури скоростна отсечка.

86
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« on: 27.02.2023, 16:47:43 »
Аз бих апелирал в „Красна поляна“ да се оставят само Песи и ако наистина са тръгнали натам е все едно. Идеята е 4 и 18 да преминат изцяло към Песи, така че това е най-простото логично - изкарват на линия новите Песи, прехвърлят Инекони в „Банишора“.

87
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 26.02.2023, 17:01:58 »
2351 е бил на проба днес, остава въпроса кога е доставен.

88
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 25.02.2023, 22:43:47 »
Доколкото разбрах 2340 също се е появил за кратко.

89
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 24.02.2023, 13:09:16 »
2342 5/1;
2339 5/3;
2341 5/4.

90
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 23.02.2023, 21:58:11 »
Има още доставени, но не знам колко. Според мен са до 2350. Иначе 2302, 2318, 2319, 2321 отлежават и не се правят. 2318 вече няколко месеца стои заради запалила се печка, 2321 заради запален джойстик, 2319 със свален компютър от няколко дни и чакащ за буксов лагер, та да не го чакаме скоро...
Явно е било някъде около датата на това мнение. Аз също трябва да си го въведа като информация на сайта.

94
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 22.02.2023, 01:03:15 »
В такъв случай не са виновни Песите за поддръжката на останалите трамваи в Красна поляна, а са виновни хората които ремонтират (или поне трябва да ремонтират) въпросните трамваи.
Ако нямам части или нямам пари за такива какво значение има колко голямо желание съм имал да оказвам правилна поддръжка? Това е важният въпрос, отделно трамваите не са само и единствено отговорност на депото, в което са, още повече при положение, че става дума за трамваите, които са начертани като бъдещето на трамвайния транспорт в София, тук въпросът за проблемите на Песите и свързаността им с проблемите на останалите модели трамваи в депо „Красна поляна“ трябва пряко да се отнесе до „Столичен електротранспорт“. Защо 2302 не се е движил от две години, защо 2321 не се е движил от 2022 г., защо 2310 е в „Трамкар“, за да свалят части от него за 2302, защо 31 коли не могат да се покрият с 38 трамвая, все въпроси от съществена важност, но да не говорим твърде много за Песите тук, защото не им е темата.
Например онзи ден се возих в 2045 и направо карданът на втората талига щеше да избие вътре в салона...
Това е най-скандалната част, не се пипат проблемите с ходовата част, същото е и при Инеконите. Накриво набити бандажи, завлечени колооси, вибриращи кардани, масово е и нищо от това не се оправя, оставят се в движение в този вид.

95
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 21.02.2023, 22:55:23 »
Нека да разсъждаваме малко по-зряло. Състоянието на Инеконите и на ЧКД-тата Т6А2 в „Красна поляна“ не е причина, а последствие и всъщност знаем какви са двете основни първопричини. Едната е че след закриването на знаменитото трасе между „Хемус“ и Кръста, което беше основание за върхова поддръжка на ЧКД-тата, „Красна поляна“ бавно и плавно пропадаше, може би се възгордяха като им сервираха Песите и решиха, че „ще лежат“ на тях, а втората първопричина са самите Песи, които идеално ги разбрахме що за трамваи са, можем да дадем още коментар и да отношението на СЕ, за които не е ясно доколко се възползват от правото си да изискват поддръжка от Песа и безотговорното отношение на СО, които оставиха градския транспорт да се задъхва в инфлационната криза, за да помпат предизборен бюджетен за тази година. Трябва да решим тези проблеми и прехвърлянето на едни трамваи от депо в депо не е дълготрайно решение, защото „Красна поляна“ ще продължи да е място за загробване на трамваи.

96
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 21.02.2023, 22:15:39 »
Джойстиците са в покъртително състояние, нямам обяснение как едни от най-непретенциозните трамваи са докарани до това положение... Час по-скоро към Банишора да отиват.
Инеконите не са по-различни, просто в „Красна поляна“ няма ресурс при всички непрекъснати проблеми с Песите, а вероятно няма и желание.

97
До момента не съм му обръщал специално внимание, съжалявам за глупавото изказване. А каква им е идеята?

98
На 3141 са монтирани две странични камери, едната е точно преди съчленението, а другата най-отзад:
3141-204 14.2.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

99
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 20.02.2023, 23:00:30 »
Как един коментар може да обясни всичко:

100
Всъщност забелязах това още миналата година, но не съм се отбивал, за да наблюдавам случващото се в подробности. Върви процеса по усвояването на площта на премахнатото трамвайно трасе по „Царевец“. Частта откъм улицата вече е завършена като места за паркиране, а между тях и новия тротоар ще има тясна затревена ивица, в която ще има и ново улично осветление. По „Христо Силянов“ също се работи, но там са твърде в началото, по „Царевец“ нещата вече се виждат кое как ще изглежда. Малко са, ако не и въобще липсват улици с вида на „Царевец“, на прав поглед малки квартални улички, но противно на очакванията по тях се движи градски транспорт и дори трамваи. Най-вероятно е истина, че живеещите в района буквално ликуват, че вече няма трамваи, вибрации и шум, но определено липсата на активно трамвайно трасе там ще си остане.

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 699