Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 730
81
Всичко освен „Боян Магесник“ обрича този клон на икономическа загуба. По „Гео Милев“ има малки блокчета, по „Боян Магесник“ има големи блокове, а 11 и 404 са претъпкани, докато 9 е достатъчно добра като маршрут, но много зле като редовност, а и самата идея за построяване на метро с цел елиминиране на един автобусен маршрут звучи малко като, за да убием бълхата да изгорим матрака, наслагваме това към по-слабата заселеност по ул. „Гео Милев“ и подобно начинание става бездънна финансова яма. Добавяме също така почти сигурната перспектива за изземване на икономическата възвръщаемост на метрото от интервалите на ТМ 20, които се влошиха достатъчно, откакто летните разписания станаха зимни, за да няма единични трамваи и хаосът става пълен.

82
Просто го прокарайте по „Боян Магесник“ по маршрута на 404, демаргинализирайте този район, направете наземен основен ремонт, какъвто трябва от десетилетия и подсилете А9, но не, целта е А9 да се закрие, а северните части около „Боян Магесник“ и останките на „Подуяне разпределителна“ да се тъпчат в 404 и да се прекачват на театър „София“.

83
Не са дублиращи се, а разцепени улици, както са „Позитано“ и „Три уши“ например. Промени в градоустройството с годините са ги разделили.

84
1659 беше по 8 рано тази сутрин.

85
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 29.10.2023, 00:08:07 »
Това "не им остава още много" е доста относително. Ако ги поддържат на командно дишане както о305г, ще добутат и те до 30   :P
До 30 не, но могат да добутат още ако се експлоатират умно с идеята, че са стари и си имат ограничения. Икарусите са идеален пример, колко години бяха постепенно малко по малко извеждани от основните линии и отмряха дълголетно и достойно, докато с О 305 беше мъка на мъките, не можеше автобуси като тях да са силов подвижен състав до толкова късно, затова подвижния състав се обновява често и затова употребяваните автобуси на „Еридан Транс“ бяха златна мина, защото са експлоатирани с мисъл, а не с грубиянство и съсипничество, както сме правили ние многократно при това. Как не сме документирали нито един съществен проблем със землянски автобуси от модела след последното преразпределяне за „Дружба“ от 2019 г., когато им остана напълно застъпена от тях само 54? Даже издържаха и 5тм.

86
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 28.10.2023, 19:26:26 »
Не съм убеден, че ситуацията в гараж „Дружба“ отговаря на цялостното състояние на тези автобуси, но със сигурност е сигнал, че не им остава още много с поддръжката и експлоатацията изтърпели към момента, а каквото и да променяме сега си остава като неотменим „архив“ записан в тях и това е очевидно по малашевските, които бяха елитния отряд на модела и в момента са 9 от 10 в едно достатъчно подобаващо състояние, докато филтрираните землянски в „Дружба“ се тотализират с всеки изминал ден, а останалите в „Земляне“ са на някакво средно ниво. Може би има проблем и с линиите, по които се движат 3300-3322, автобуси на такава възраст отдавна не са за диаметрални линии като 213, 305, 404 и 413, а трасетата на 404 и 88 са в особено лошо състояние.

87
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 28.10.2023, 12:17:03 »
Не са чак толкова зле, 4108+4110 бяха много по-зле преди последното им пребоядисване от началото на този месец.

4121+4123-20 12.10.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4108+4110-20 12.7.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

89
За заснемане тази година са ми останали точно 51 активни возила от наземния градски транспорт...

Нека да направим ъпдейт:

За заснемане тази година са ми останали точно 16 активни возила от наземния градски транспорт:

Mercedes-Benz CONECTO LF
1837;

MAN Lions city G
Не участват спрените 3101 и 3104. 1614 беше заснет през 2023 г. преди катастрофата от 25-ти февруари.

BMC BELDE 220-SLF
3704, 3707 и 3715;
Не участват трайно спрените 3703, 3712 и 3806(който беше заснет през 2023 г.).

BMC PROCITY
3406, 3410, 7053, 7061, 7129 и 7157;
Не участва спреният 3402!

YUTONG ZK6126HGA
2060, 2077 и 3652;
Не участват спрените 2048 и 2049!

HIGER KLQ6832GEV
2811 и 2818, също и 2828, но към момента той е спрян за ремонт след ПТП;

Не участват 3588 Mercedes-Benz O 345 G, който е извън движение и Karsan Jest Electric с инвентарни номера 1010-1039.

90
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 26.10.2023, 09:18:38 »
Малко жълти листа и от мен:
5049-60 & 2353-4 25.10.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

92
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 26.10.2023, 00:40:10 »
Една от понеделник:
3147-204 23.10.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

93
Не, нямах предвид да се пипа 111, само 42 да се пренасочи двупосочно по „Захари Стоянов“, а 111 през „Люлин“ 5.
На практика на „електората“ му излиза по-дълъг път със 111, отколкото с 42 до пазара с врътката през „Царица Йоана“, а 42 се пръска по шевовете в пикови часове и без това, това е една от най-силните крайградски линии в София, така че има резон в идеята за още една кола по 42 и 111 да се пренасочи през пробива „Люлин“ 5, но маргиналите със 111 има по целия маршрут от „Никола Петков“ до „Люлин“, малко или повече, а генералният проблем на 111 е старото задръстано и мръсно Околовръстно, а не „Филиповци“ и докато не се промени нещо там, няма да се промени нищо съществено и за 111 без значение дали минава или подминава „Филиповци“. Брат ми работи в НИМ от 2017 г., няколко години ползваше 111, писна му да се вре покрай маргиналите, но бих се обзаложил, че с прекачването метро+трамвай до „Никола Петков“ му е по-бързо, въпреки, че си гледаме 111 от прозорците от стария апартамент. В общи линии 111 а в голяма степен разделена на два сектора. Единият е „Люлин“, „Филиповци“, „Горна баня“ до „Никола Петков“ и оттам нататък пътуващите по-скоро биха избрали да отидат до „Младост“ и да пътуват със 111 оттам или да стигнат до „Никола Петков“ и булевард „България“ и да се качат на 111 оттам. Даже си мисля дали въобще не би било най-добре да се направят 111 и 111А „Люлин“ - НИМ и „Младост“ - НИМ, това с цялото трасе „Люлин“ - „Младост“ е анахронизъм останал от времето преди метрото, който никога не е бил поставян под въпрос след откриването му до „Младост“. Експресните Х9 и Х10 добре, това помага на 111 и предоставя някои допълнителни връзки, но не смъква товар от 111.

94
Голям баланс наистина, не стига, че 111 прекосява София, само е за подобни врътки като сегашната. 42 има минимално търсене по „Райко Даскалов“. Да се прехвърли двупосочно през „Захари Стоянов“ и това да е компенсация за 111, таова е всичко.

95
Оценявам интереса ти към моето съдържание, но не е най-подходящото възможно да пишеш във форума като все едно си водиш чат с мен, записът ще се появи най-вероятно в четвъртък и сам ще видиш как го коментирам.

96
Какво значение има, че е нова, когато не е направена както трябва? На втората година редовна автобусна линия през тези шахти ще станат на нищо, както станаха шахтите пред Център по хигиена и на „Цариградско шосе“. Ако не бордюри с отточни канали то си има шахти за вграждане в края на тротоара, докога ще си правим устата, че черното е бяло и тъмното е светло, за да оправдаем нечии недомислици и откровени свинщини?

97
Преминах през новия булевард тази сутрин, идвах от кръстовището на „Сребърна“ и „Люба Величкова“ и завих наляво в посока към кръстовището на „Симеоновско шосе“ и „Г. М. Димитров“. Това, което ми направи особено неприятно впечатление е че отново е ползвана анахроничната отводнителна система с шахти крайно вдясно, вместо да са ползвани бордюри с вградени оттоци, както беше направено на „Тодор Каблешков“. Второто нещо, което прави също толкова неприятно впечатление е че платното в посока към кръстовището на „Г. М. Димитров“ и „Симеоновско шосе“ е с дразнещ външен наклон особено в кривата преди светофара с ул. „Тодор Чипев“, което е неудобно, забавя и спъва движението и за мен е недопустимо за новопостроен булевард.

98
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 23.10.2023, 20:16:34 »
Да, нещо съм позабравил с 4133 бяха блокирани миналата година в „Трамкар“ и се върнаха след като възстановиха трасето.

99
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 23.10.2023, 19:25:06 »
4122 беше блъснат тежко от 4158 на автостанция „Изток“ на 2-ри януари миналата година, след което замина за възстановяване в „Трамкар“ и се върна декември миналата година. 4120 е с основен ремонт от края на 2017 и началото на 2018 г., има още време за него.

100
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 23.10.2023, 19:17:37 »
Автобуси аварират всеки ден, а за съсипани такива като 3304 напълно нормално да му се случи. Според мен, предвид стенанията му въобще не е бил оправян, просто не е бил разграбен, заредили са му акумулаторите и резервоара и хайде на линия. Както каза @04Boris22 мястото му е в клетката за брак, на по-голямата част от 33-та серия също.

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 730