Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kukicha

Pages: [1] 2 3 ... 8
1
Междудругото в МАНовете в някои случаи също е жега, макар и с пуснат климатик, най-вече при новите от 2019г. Това може би са автобусите с най-слаб климатик от новите, поне по мои наблюдения. Затова в някои случаи си предпочитам стари возила с широко отворени прозорци поне да влиза някакъв въздух. Примерно - днес пътувах с 3283 по Цариградско и България и шофьорът си беше натиснал газта бая и вътре беше доста прохладно и влизаше въздух. Беше доста по добре отколкото на връщане с МАН 2019, в който едва се усещаше климатикът, че и се влачеше.

2
1847 - 83
Интересно новите му табели изписват ли 83, защото същите (на 1815) не изписваха 11 :crazy:
Да беше с включени табели за 83, че и правилни даже.

3
1847 - 83
1859 - 102

4
1114 - 111

5
Тепърва ще гледаме повече дизелови автобуси на линия, нали има перпоръка в целия ЕС да се ограничи потреблението на газ с 15%. И на 76 гледам че напоследък пускат повече дизелови, особено събота и неделя.
Надали е за това, просто на Дружба повечето линии са смесено Конекта и МАНове, просто някой път повече са стари, друг пък нови. Конкретно за 76 примерно вчера бяха половината стари, днеска пък са само МАНове.
1859 - 83

6
3307 - 204  :fan:
1845 - 83

7
3130 по 204 се е повредил на бул. Тодор Каблешков малко преди обръщалото.

8
Ютонга май е 3633, Конекто-то трябва да е 3300/17/18.
Китайците имат лошият навик да се забиват в неща :crazy:

9
1661 - 8
1222 - 65

10
1867 в момента се включва на 111 от Драгалевци

11
1959 - 83

12
В доклада липсват много от детайлите на предлаганите множество промени в доклада (не само за новите линии) – липсват брой обслужващи коли (разстановки) в делник, предпразник и празник, картосхема, интервали на движение, брой курсове и други задължителни реквизити, които са част от маршрутните разписания, съгласно „Наредба № 2 от 15.03.2002 год. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси“.

Съгласно гореизложеното, не става ясно какви с точност промени предлагат вносителите, следователно – докладът е непълен и следва да бъде върнат на вносителите за преработка и допълнение, преди да се произнасят по същество общинските съветници. Ето защо понастоящем докладът не бива да бъде одобряван, докато не се преработи и допълни.
В крайна сметка, какво стана, одобриха ли доклада за новите маршрутни промени? И откога трябва да влязат в сила?

13
2750 - 5
3283 - 213 :crazy:
3283 се движи на всяка Дружбенска линия със съчленени автобуси, освен 204.

14
1859 - 83

15
По 10 се е движила краставица през гората. Причините за непускането им не знам какви са - притесняват се сигурно.
Кога е било това?

16
1611 сега на аварийни с кола на СА, малко след спирката на Център по Хигиена.

17
Не виждам много смисъл А109 да продължава по бул. Черни връх чак до Спартак, тъй като с М2 и прекачване също може удобно да се стигне до БПС. Идеята по-горе за запазване на А65 и удължаването му от МС Витоша до БПС вместо А109 звучи много удачна.
За А110 ще се избегнат част от задръстванията в Манастирски ливади Запад/Бъкстон, ако посоката на движение се обърне. От БПС - Околовръстен път - бул. България - бул. Каблешков - Братя Бъкстон - Околовръстен път.
110 по този вариант, ще виси в задръстването по бул. България посока Център, а точно там е се образува най-голямата тапа по булеварда, понякога се образува от СОП чак до Каблешков. Първоначално и аз си мислех за този вариант, но от където и да мине все ще виси в задръстване, затова предложих да е двупосочно по Бъкстон, не че и там няма задръствания, но е по малкото зло според мен.

18
1213-111 по принцип 23та серия се движат смесено с 20та серия и на 94 ги пускат
Ютонг на 111 е обичайно, както и нов МАН по 94.
1943 - 83

19
Каквото и да приемат ще е добре, но просто е задължително поне една линия да минава през Токуда.
Самата болница генерира огромен поток. Почти целодневно има задръстване за паркинга. Отделно има и много офиси около болницата. 88 и 120 не са толкова далеч, но ще е друго да пльоснат една спирка на входа за паркинга на болницата.
Улица Атанас Дуков е крайно непригодна за ГТ. Не е достатъчно широка, в посока Хладилника практически е еднолентова заради чакащите да влязат в паркинга на Токуда. В другата посока за десен завой към Вапцаров непрекъснато е задръстено. Спирката на 88 и 120 не е далеч, има си алея, която води направо към входа на болницата.

Безсмислено е 109 да слиза до Долен Лозенец  - оттам до БПС с А76 е по-бързо или с метро. Вместо това, вместо да се реже 65, може просто 65 да поеме маршрута на 109 от Хладилника. Пробегът е горе долу същият и ще се спести конфронтация с хората от МанЛи. Мисля,  че и 109, и 110 трябва да прескачат кръстовището със Симеоновско шосе. Все пак основната линия по СОП А111 си спира навсякъде. В събота и неделя 109 може да ходи до Симеоновски лифт вместо 122. Ако не работи лифтът - до кръговото над ИКЕА (освен ако не го гласят за Е109).
Това е много добра идея за 65+109+122, но надали ще я реализират. Доста по ефективен ще е този маршрут до МанЛи/Гоце Делчев отколкото до Лозенец.
От друга страна 110 може да е само до Борово, за да избегне голямото задръстване на кръстовището на България и Каблешков.

20
Какво и е основното на спирката? Мястото за пресичане и прекачване е неудобно, кръговото удължава пешеходните разстояния до безумие, тротарите са тесни и неподходящи за струпване на големи маси хора, които да чакат връзки. В близост няма никакви значими обекти с изключение на един магазин Фантастико, който със сигурност обслужва локално хората от Драгалевци, а не такива от Люлин или Младост, дошли със 111. И накрая прекачването може да се осъществи и на други места по-удобно. Така че няма проблем спирката да е транзит за една експресна линия, която има наистина идеята да е експресна.
Моите наблюдения са, че почти винаги спирките на 111 са пълни и двете посоки, защото от южните квартали най-лесно да стигнеш за връзка с 111 е на ПВ Драгалевци. Фантастикото си е цял хипермаркет с магазини, така че все има някакви хора за него. И най-вече хората от Драгалевци ползват тази спирка, колкото и да е неудобна тя. Така че според мен ще е хубаво експресите да спират и там. Или поне единият от тях.

Pages: [1] 2 3 ... 8