Author Topic: Изграждането на отсечка Младост 1 - Младост 4  (Read 150469 times)

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
А.Малинов си има проект за реконструкция. Ето го тука сме го коментирали.

Може би е глупаво да го споменавам, но в плана за управлвение на инфраструктурата залегнал в предизборната програма на ГЕРБ за местните избори през 2007 реконструкцията на Малинов е с номера 3.6 и 3.14 за двата етапа предвидени тогава за изпълнение съответно през 2009 и 2010.
Ето схема от преизборната програма:

Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 958
    • View Profile
    • Email
А.Малинов си има проект за реконструкция. Ето го тука сме го коментирали.

Може би е глупаво да го споменавам, но в плана за управлвение на инфраструктурата залегнал в предизборната програма на ГЕРБ за местните избори през 2007 реконструкцията на Малинов е с номера 3.6 и 3.14 за двата етапа предвидени тогава за изпълнение съответно през 2009 и 2010.
Ето схема от преизборната програма:


Ами че от лилавия(2008) и зеления(2009) нищо не е изпълнено.Имаме само 150  метра от Опълченска.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Необходими са 4, защото трябва да минат двете, в които се строи в Надежда.
Трасето е ОТЛОЖЕНО, защото няма как да се строи навсякъде.

В момента се строят 6+4+2 = 12 километра метро наведнъж.
Още 3 ще ни дойдат нанагорно...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Трасето Младост 1-Младост 4 е оставено за изпълнение след 2012 и по данните, които се разнасяха в публичното пространство трябва да приключи към 2014-2015, което го прави еквивалентно с трасето под Ломско.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15390
    • View Profile
    • Email
В сайта на Метрополитен Обеля-п.в.Надежда http://www.metropolitan.bg/bg/trans/ го дават 4.150 км и 4 станции за 3.5 години, Цариградско-Аерогара: 5 км и 4 метростанции за 3.5-4 години и също толкова за Младост-1-Камбаните.
Може би и в двата случая разчетите включват тръжната и отчуждителните процедури.

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
Дано да продължат в същото темпо все пак! Иначе някой срещал ли е някъде официална или неофициална информация за приоритетите след приключване на МД2? Ще се осигури ли непрексвъаемост на метростроенето в София?

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1022
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Дано да продължат в същото темпо все пак! Иначе някой срещал ли е някъде официална или неофициална информация за приоритетите след приключване на МД2? Ще се осигури ли непрексвъаемост на метростроенето в София?

Най-вероятно поне до 2016-2017 ще се занимаваме с разклоненията до Младост и Летището, евентуално и с още 2 станции на Мд2 към Околовръстното. Поне това ми се струва реалистично на мен.
 След това се надявам вече да са осигурили финансиране и УДАЧЕН МЕТОД за МД3 и да се започва с него :)

Offline krzya

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 72
    • View Profile
    • Email
Дано да продължат в същото темпо все пак! Иначе някой срещал ли е някъде официална или неофициална информация за приоритетите след приключване на МД2? Ще се осигури ли непрексвъаемост на метростроенето в София?

Най-вероятно поне до 2016-2017 ще се занимаваме с разклоненията до Младост и Летището, евентуално и с още 2 станции на Мд2 към Околовръстното. Поне това ми се струва реалистично на мен.
 След това се надявам вече да са осигурили финансиране и УДАЧЕН МЕТОД за МД3 и да се започва с него :)

Аз пък мосля, че след около 5 години може да се очаква да се завърши изцяло линия 1, както е проектирана сега - до Младост 4 и до летището.

Да не забравяме, че има още едно разклонение - в ж.к. "Люлин", което е целесъобразно да се изгради с реконструкцията на бул. "Царица Йоана" и продължението на булеварда до Метро-2

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15390
    • View Profile
    • Email
Да не забравяме, че има още едно разклонение - в ж.к. "Люлин", което е целесъобразно да се изгради с реконструкцията на бул. "Царица Йоана" и продължението на булеварда до Метро-2
Предвижда се реконструкция на Царица Йоанна само до околовръстното, но това няма значение.

Offline Михаил

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Аз пък мосля, че след около 5 години може да се очаква да се завърши изцяло линия 1, както е проектирана сега - до Младост 4 и до летището.

Че намериха ли се пари за този етап? Някой знае ли какво стана с уж преговаряния заем?

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
Според вас има ли вероятност при построяването на онази неизползваема част от Александър Малинов (при Хит) да са заложени тунели? Интересното е, че там се виждат подлези...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16527
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Щеше да се разбере, ако ги има и тунелите, иначе подлезите са като при станциите в Люлин и 100% са изходи за метрото.

Online greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Щеше да се разбере, ако ги има и тунелите, иначе подлезите са като при станциите в Люлин и 100% са изходи за метрото.
Тунели със сигурност няма. Едва ли и подобието на подлез, югоизточно от бившия Кореком, има нещо общо с метрото. Точно там няма да има станция.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1286
    • View Profile
Преди и аз си мислех така, но това е трябвало да е високо скоростно трасе до летишето по което делегациите на тато от Бояна по околовръстното и после през Младост да отиват до летището. Затова е и онзи недовършеният мост в Младост4.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16527
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Тунели със сигурност няма. Едва ли и подобието на подлез, югоизточно от бившия Кореком, има нещо общо с метрото. Точно там няма да има станция.
Все пак ми е странна приликата с изходите на подлезите на станция Сливница. Можете ли да кажете, кога е строен булевардът там и е бил зарязан!?

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1286
    • View Profile
Някъде 1985-1987г.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
за булеварда зад ХИт ли говорите?

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
за булеварда зад ХИт ли говорите?
Баш за него. А иначе подлез има и при 8-ма сграда на Бизнес парка. Ако се окаже, че има тунели, това ще е егати попадението 8)

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1286
    • View Profile
Тунели няма. Преди година питах други съфорумци и те казаха че няма.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14446
    • View Profile
    • Email
Само не мога да си обясня като се довърши булеварда как ще изглежда кръстовището с Атанас Москов и старата част на Малинов. Все пак освен сегашните 4 направления ще има и 5-то, може би ще стане нещо като 5-те кюшета, така е най-логично да изглежда. Подлезите мисля, че са си най-обикновени подлези, не са изходи на метростанция, обаче в момента дори в използваемата широка част на Малинов подлезът е неизползваем и заринат с боклуци, никой не го чисти и хората си пресичат отгоре по булеварда. Въпреки, че точно до този подлез има нещо, което много прилича на вентилационна шахта, ама какво е и аз не знам.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР