Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 136869 times)

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 832
    • View Profile
Води се същото, само че е добавено накрая едно индекси "к". И официално се водят МВМ 81-717.4к/81-714.4к.

Offline Chezare

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • View Profile
А това какъв модел е? Изглеждат като фейслифтинг преработка на влаковете от тази тема и салонно определено кефят повече от оригиналните (в първия пост на темата), в които зимата е страшен веялник и разболяват пътниците.  :laugh: 


Моля ви, четете го този форум бе! В предните 10-15 страници пише всичко за това!
Иначе да, тези влакове са всъщност тези от първа страница, минали през основен ремонт.
« Last Edit: 04.05.2022, 11:04:53 by Chezare »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16450
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Каъо все пакимя известни съмнения баш-баш същите (нашите ли са) или са подменени с други, защото нещо много бързо бяха почнали да ги правят... ;)

Online 04Boris22

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 459
  • 2165
    • View Profile
    • Email
Каъо все пакимя известни съмнения баш-баш същите (нашите ли са) или са подменени с други, защото нещо много бързо бяха почнали да ги правят... ;)
Особено А9 и А10 дооста бързичко ги направиха ;)
Мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/193199603@N04/

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4074
    • View Profile
    • Email
В крайна сметка колко от 12 успяха да "направят" преди да хлопне мандалото на санкциите?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13053
    • View Profile
8 са модернизирани и 4 не са. Хубаво, че в момента няма закаран влак в Русия, че едва ли щеше да се върне някога. Лично аз се радвам, че най-вероятно няма да модернизират всички и поне един влак би трябвало да остане в оригиналния си вид, и, някой ден, в бъдещия музей на градския транспорт - както в Прага си пазят в музея един номерен. Като дизайн повече ми харесва оригиналният им вид. Има един състав, който е с абсолютно оригинален салон и в движение, забравих обаче кой номер е. Само дето някой "колекционер" вече им е свил табелките от салона... След време сигурно ще се появят в базар.бг.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3622
    • View Profile
    • Email
8 са модернизирани и 4 не са. Хубаво, че в момента няма закаран влак в Русия, че едва ли щеше да се върне някога. Лично аз се радвам, че най-вероятно няма да модернизират всички и поне един влак би трябвало да остане в оригиналния си вид, и, някой ден, в бъдещия музей на градския транспорт - както в Прага си пазят в музея един номерен. Като дизайн повече ми харесва оригиналният им вид. Има един състав, който е с абсолютно оригинален салон и в движение, забравих обаче кой номер е. Само дето някой "колекционер" вече им е свил табелките от салона... След време сигурно ще се появят в базар.бг.

Нищо не пречи другите 4 да се модернизират някъде на запад, където няма санкции, например от Шкода.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13053
    • View Profile
По принцип е така. Мисля, че и ако нашите се напънат в депото, биха могли да ги модернизират. Имат бояджийно и условия за ремонт.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6821
    • View Profile
Надали в депото могат да сменят неикономичното контакторно управление с присецвания с електронно транзисторно такова с плавно тръгване и спиране и нисък разход на енергия както и бучащите преобразуватели за ниско напрежение с безшумни. Тези подобрения са важна част от нормалната модернизация, Шкода модернизира старите влакове в Прага и биха могли да го направят и за нас. Нека се запази музеен, но в редовна експлоатация трябва да са модернизирани влакове с отстранени конструктивни недостатъци и по-ниски експлоатационни разходи. :rolleyes:
« Last Edit: 04.05.2022, 18:34:15 by V.Peichev »

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 861
    • View Profile
    • Email
Аз пък се чудя дали последните 4 състава не могат да ги изпратят в Русе
Щом можаха на теснолинейния локомотив да сменят управлението защото да не могат и на тези метровлакове

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6821
    • View Profile
Теснолинейният локомотив е дизелов с хидравлична предавка. :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3622
    • View Profile
    • Email
Аз пък се чудя дали последните 4 състава не могат да ги изпратят в Русе
Щом можаха на теснолинейния локомотив да сменят управлението защото да не могат и на тези метровлакове

С междинните вагони ще се справят по-добре от МВМ. За челните не знам... Но Шкода имат готов проект и всичко необходимо да я свършат тази работа за целия влак.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6821
    • View Profile
В Русе се справят с механичната част, но нямат ресурс да модернизират електрооборудването.  :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14313
    • View Profile
    • Email
Електрооборудването се продава, да не мислиш че вагонните заводи самиси го произвеждат? Разбира се че може и у нас да се направи, все още и у нас има компетентни хора които знаят и могат, въпроса е да им се плаща.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6821
    • View Profile
Трябва да се монтира, да се проведат тестове, да се настрои и т.н. в Русе не разполагат със специалисти и оборудване за целта.  :rolleyes:

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1128
    • View Profile
Надали в депото могат да сменят неикономичното контакторно управление с присецвания с електронно транзисторно такова с плавно тръгване и спиране и нисък разход на енергия както и бучащите преобразуватели за ниско напрежение с безшумни. Тези подобрения са важна част от нормалната модернизация, Шкода модернизира старите влакове в Прага и биха могли да го направят и за нас. Нека се запази музеен, но в редовна експлоатация трябва да са модернизирани влакове с отстранени конструктивни недостатъци и по-ниски експлоатационни разходи. :rolleyes:

Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4332
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.
Инверторите работят с транзистори.

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 915
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Електрооборудването се продава, да не мислиш че вагонните заводи самиси го произвеждат? Разбира се че може и у нас да се направи, все още и у нас има компетентни хора които знаят и могат, въпроса е да им се плаща.
Онези, които правиха платките за Gräf & Stift-вете ли? :D
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1128
    • View Profile
Какво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.
Инверторите работят с транзистори.
И по точно IGBT

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13053
    • View Profile
А12 е съставът с оригинален салон, само табелките му ги е свил някой "колекционер".