Author Topic: Пътна инфраструктура - обща тема  (Read 287575 times)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4138
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1260 on: 20.06.2021, 15:28:11 »
Между Дондуков и Ректората - по времето на Софиянски, 98а година. Към Сточна гара втората половина на 80те със сигурност беше асфалтирано.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12961
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1261 on: 21.06.2021, 21:34:34 »
Източното платно на бул. „Македония“ е отворено за движение на мястото на западното, а 5тм обръща през „Христо Ботев“ и Петте кьошета.
« Last Edit: 21.06.2021, 21:37:48 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 963
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1262 on: 21.06.2021, 21:36:34 »
Между Дондуков и Ректората - по времето на Софиянски, 98а година. Към Сточна гара втората половина на 80те със сигурност беше асфалтирано.

И са все още в добро състояние, за разлика от Фандъковото строене на пътища...

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1407
  • 9060
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1263 on: 22.06.2021, 00:09:12 »
Васил Левски го ремонтираха преди 2-3 години все пак, в участъка до Дондуков. Надолу към Сточна определено има забележки, но ако е от преди 90-та ще е забележително.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13065
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1264 on: 22.06.2021, 00:27:09 »
От Дондуков до Сточна гара преасфалтираха през 2005г.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6900
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1265 on: 22.06.2021, 09:52:20 »
Но все пак състоянието на Левски между Дондуков и Сточна гара не е лошо за натоварен булевард с ремонт преди повече от 15г.  :)

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 705
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1266 on: 03.07.2021, 10:22:35 »
Къде по Опълченска се очаквало да има ремонт?
« Last Edit: 03.07.2021, 10:26:28 by Stoi4o »

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2985
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1267 on: 03.07.2021, 14:18:15 »
В участъка Пиротска-Сливница, като би трябвало да се разшири до 3 ленти в посока (като евентуално 3тата е бус лента). Но кога ще стане..  :neznam:

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1268 on: 23.07.2021, 12:38:25 »
Кога е спрян строежа на втория мост на ул. Адам Мицкевич и поради каква причина?

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3322
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1269 on: 23.07.2021, 13:07:46 »
Никога не е спиран, просто не е започван. Така и не се намериха пари за този проект и като цяло на тази част от София се гледа като на една от най-малко приоритетните. Иначе оттук трябва да минава и прословутата Западна Тангента.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12961
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1270 on: 23.07.2021, 13:13:48 »
Няма как да не е започван, след като част от колоните са били излети и още са там. Просто това е проект от 80-те години и както много подобни от периода остава неосъществен.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3322
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1271 on: 23.07.2021, 13:49:43 »
Колоните се изляха като направиха настоящия мост (бъдещото западното платно на Западна Тангента)  и всичко приключи.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1460
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1272 on: 23.07.2021, 16:47:29 »
По едно време имаше търг за довършването, горе долу когато ремонтираха построеното платно, което е ремонтирано в обичайния за изпълнителя стил. Довършването обаче не се случи.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10010
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1273 on: 23.07.2021, 16:59:34 »
Довършването има смисъл само ако има реконструкция на Адам Мицкевич в същия формат (3х3), както и пробив (поне) до Ломско шосе.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4138
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1274 on: 23.07.2021, 17:02:12 »
Те зорлем направиха едното платно по времето на Янчулев и Беров, понеже общината щеше вече да бъде линчувана заради вечно спуснатата бариера на Бакърена фабрика. Даже имаше някакви разправии между Мостстрой и кметството. Електричките за Банкя на половин час двупосочно, плюс влаковете за Калотина/Станянци горе-долу на час, плюс тези за Будапеща, Берлин и Мюнхен, плюс за Перник/Кюстендил/Кулата през Волуяк (пътническите минаваха от там, понеже през Владая електричките за Перник бяха заели трасетата), плюс многото товарни. Опашката започваше от пресечката с Хан Кубрат, имало е случаи да се чака по един час, когато се натрупат 3-4 влака в малък интервал и дежурният не дава на прелезопазача да вдигне бариерата поне за малко....Много пъти лично съм се пържил един час в 83 и 108. 83 въпреки, че за разлика от на 108, имаше предостатъчно рейсове, също се чакаше по половин час, отделно пътят му е дълъг. Същата цигания беше и на Обеля, докато включително шофьорите на 51 не се научиха да минават през другия, неохраняемия прелез. Веднъж три рейса се бяха събрали на прелеза, смятайте като беше на 20 минути колко време не е имало рейс. Но отварянето на моста обезсмисли съществуването на 383 - първо от целодневен го направиха само в пикови часове, мина на единични автобуси, после го спряха.
« Last Edit: 23.07.2021, 17:07:38 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1460
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1275 on: 23.07.2021, 17:05:10 »
Довършването има смисъл само ако има реконструкция на Адам Мицкевич в същия формат (3х3), както и пробив (поне) до Ломско шосе.


Ами те тогава направиха някаква канализация по пробива до Ломско, но както винаги, не си довършиха нещата.
« Last Edit: 23.07.2021, 20:20:05 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 958
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1276 on: 25.07.2021, 17:37:49 »
Това е през 2009 и е отчуждени източното платно

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1285
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1277 on: 25.07.2021, 22:27:19 »
Те зорлем направиха едното платно по времето на Янчулев и Беров, понеже общината щеше вече да бъде линчувана заради вечно спуснатата бариера на Бакърена фабрика. Даже имаше някакви разправии между Мостстрой и кметството. Електричките за Банкя на половин час двупосочно, плюс влаковете за Калотина/Станянци горе-долу на час, плюс тези за Будапеща, Берлин и Мюнхен, плюс за Перник/Кюстендил/Кулата през Волуяк (пътническите минаваха от там, понеже през Владая електричките за Перник бяха заели трасетата), плюс многото товарни. Опашката започваше от пресечката с Хан Кубрат, имало е случаи да се чака по един час, когато се натрупат 3-4 влака в малък интервал и дежурният не дава на прелезопазача да вдигне бариерата поне за малко....Много пъти лично съм се пържил един час в 83 и 108. 83 въпреки, че за разлика от на 108, имаше предостатъчно рейсове, също се чакаше по половин час, отделно пътят му е дълъг. Същата цигания беше и на Обеля, докато включително шофьорите на 51 не се научиха да минават през другия, неохраняемия прелез. Веднъж три рейса се бяха събрали на прелеза, смятайте като беше на 20 минути колко време не е имало рейс. Но отварянето на моста обезсмисли съществуването на 383 - първо от целодневен го направиха само в пикови часове, мина на единични автобуси, после го спряха.
Така и не разбрах защо не го възстановиха сега за напряко през Гешов за връзка с трите метродиаметра, след като върнаха 83 през Кр.село, а от К.Величков няма пряка линия към Гешов.

Offline rado84

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1278 on: 06.01.2022, 19:29:32 »
Не е в правилната тема, но аз приветствам идеята, че трябва да бъде даден шанс на новите потребители, затова ще отговоря. Промяната на маршрута на тролеите през бившото трасе на ТМ 6 в тунела на НДК се случи ако правилно си спомням в началото на 2019 г., когато за пореден път кола връхлетя тролейбусната спирка и блъсна спортен журналист и сина му, след което се разгласи в национален ефир и се реши тролейбусното движение да се пусне през панелите. А що се отнася до въпроса за тяхното съществуване въобще, да продължават съществуването си след като няма трамвайно движение там от вече почти шест години и горе долу оттогава да се отлага наистина спешния ремонт на цялостно разбития тунел, е абсурд, който може да се случи само в една такава бананова столица на бананова република като София, за съжаление, но това е друга тема.

Прав си, че не е в правилната тема и затова местя разговора тук. Тази тема ми се струва по-подходяща.

Аз не съм нов потребител, регистриран съм отдавна (толкова отдавна, че вече не помня датата), но рядко пиша тук. Откакто си изтрих акаунта във Фашистбук обаче, интересът ми към форумите като платформа се завърна.  :D

Еми тогава да бяха сложили по-високи и по-тежки колци, които да обират силата на удара при следващия джигит, който реши, че знае как да кара кола. Пак щеше да излезе по-евтино, отколкото след 2-3 години да дават нови не-знам-колко милиона за нови тролеи, защото тези ще са с изпочупено окачване, наред с други неща. После, разбира се, пак пътниците ще са виновни, че са счупени. Като няма да го ремонтират, поне да бяха "хвърлили" един асфалт отгоре, който да запълни дупките.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1407
  • 9060
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура - обща тема
« Reply #1279 on: 07.01.2022, 00:12:14 »
Такива колци дето да спрат тон и половина кола идваща с 50-60-кой знае колко всъщност, не съществуват. Иначе подлеза отдавна трябваше да се ремонтира, в последствие парите отидоха за ремонта на бул. Черни връх ако не бъркам. Че е безумен в момента май всички сме съгласни.