Author Topic: Проект за Интегриран градски транспорт - Бургас  (Read 151285 times)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Грешката е моя, някой е закъснял с цяла година при качването на новината и съм се подвел, забравяйки, че действително цялата инсталация беше готова някъде февруари. Явно остава само да се пусне "топлото", което обаче, при подобни открити спирки, ще е със съмнителна ефективност. Лично мнение. Ще поживеем и ще видим.

Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Ще топлят въздуха в Бургас....
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1235
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Много ми е интересно какви несъответсвия откри точно ти и ги сподели с нас...
Не мога да очаквам от един "червен " човек да каже нещо позитивно и градивно или да се израдва най малкото на нещо след като не е направено от неговите хора.
Като вземаш всичко пооделно (нови автобуси, спирки... идеи...) изглежда хубаво! Гледаш го мащабно и мислиш: кое е било повече или по -малко необходимо, докъде е границата и къде започва разточителността! И как последното автоматично ти оскъпява билета!

Инфотабелите по спирките и в автобусите са необходимост, бързите линии противоречиви, а спирките с екстрите са напомпани. Пропагандата беше титуловането му като пилотен проект – какъв ли опит можеше да се изчерпа зад това определение! Направено единствено с цел, да отдели времето на Йоан от сегашното, рекламен трик с който да се набляга на всичко друго, но не и че сегашните на практика разполагаха с неограничен финансов ресурс, за разлика от предния. 
В този ред и други... като стигнем до цената! Твоите любимци, не от думите ти, а от разсъжденията ти, е ясно, че са такива; за да изкарат пари, търсят всевъзможни поводи да се плаща за всичко, без значение дали искаш или не! Едно от тях е лукс в ГТ, това са големите различия ... и някак си не успях да се убедя, че това е правилният път!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ето ти снимка: Довършитшелни работи по нова автобусна спирка, очевидно се грижат за озеленяването... Възрастен човек с голяма количка и малка торбичка слага я пръс, я тор...
От друга старан имаш милионен бюджет, а използваш подобна ''механизирана'' работна ръка. Нищо против човека, а начина по който се прави – на фона на онова разточителство тук явно прозира недоимакът във всичките му вече социално - икономически аспекти. А те са такива, че от една страна да имаш подово отопление на спирка и същевременно да развъждаш тропическа растителност. За съжаление този красноречив парадокс е бълбоко залегал навсякъде... като не искам да плащам и за това, а ти ме обвиняваш, че не виждам хубавото, защото съм червен!
« Last Edit: 10.12.2016, 19:42:08 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 426
    • View Profile
Подовото отопление на спирките си е в изправност. Но вие се бъркате относно предназначението му. То не е да отоплява спирките, което няма как да стане при положение че спирките са от отворен тип. Неговото предназначение е при наличие на сняг и лед да бъде включено за да не замръзва настилката на спирките и да няма инциденти при слизане и качване в автобусите.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Валидаторът на А2965** срещу втора врата не работи. Е пак изкараха много време две, три седмици.
2956 – неработещ валидатор на III врата. Дава грешка, че приложението SKAYO (софтуерът на всичките валидатори) не отговаря. Предполагам, че при рестартиране на системата проблемът, явно софтуерен, се решава.

Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Quote
За да гарантира, че софтуерът ще работи безупречно общината все пак се е презастраховала и е обучила специалсти от „Бургасбус“, където в последните няколко години бяха назначени куп млади бургазлии със солидно образование.
„Това вече не е бившият ДАП, а едно голямо общинско предприятие с изключително подготвени специалисти“, отбеляза на сесията на ОбС Бургас кметът Димитър Николов.

Това го пишеше в една статия. Но май само явно го пише, а няма реално такова нещо  :D
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline io_bs

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
На мен ми е по-интересно ако на някой чужденец му се наложи да ползва Б1 или Б2, дали ще разбере къде отиват?
Поради малоумщината да се изпива целия маршрут на таблото и българите понякога трудно могат да разберат накъде отиват Б1 и 2.

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
На таблата освен линия, има изписан и маршрут, съответстващ на посоката, в която се движи. Ако IQ-то му е < 70 пункта, никой не може да му помогне :rolleyes:. Като бях в Берлин, как се оправях с маршрутите на немски...
Мисълта ми беше, че по спирките няма табели на английски език с маршрутите и разписанията на автобусите, както беше при старата транспортна схема, а Бургас е град, който през лятото се пълни със чужденци, които не могат да четат български език (изключвам руснаците, защото техния език е близък до нашия). В Берлин си се оправил с маршрутите на немски, защото си учил този език (дори и да не беше го учил, пак щеше да се оправиш, защото там разписанията и маршрутите на градския транспорт ги има на английски език, а ти си много добре запознат с английския).

Номерът "БО" вече е чиста проба идиотия, най-малкото, защото не е бърз тип линия.
Линия Бо може и да не е бърз тип линия, но с нея стигаш за 15-20 минути до работното си място (ако живееш в Меден рудник и работиш в предприятие разположено на ул. ''Одрин'' като Трансвагон или Хлебозавода например).

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Мисълта ми беше, че по спирките няма табели на английски език с маршрутите и разписанията на автобусите, както беше при старата транспортна схема, а Бургас е град, който през лятото се пълни със чужденци, които не могат да четат български език (изключвам руснаците, защото техния език е близък до нашия). В Берлин си се оправил с маршрутите на немски, защото си учил този език (дори и да не беше го учил, пак щеше да се оправиш, защото там разписанията и маршрутите на градския транспорт ги има на английски език, а ти си много добре запознат с английския).
Това, че съм учил немски не означава, че го знам. По спирките не само че няма табели на английски, ами няма никакви табели, не съм гледал дали на картите по спирките дали дори е отбелязано с червена точка местоположението на конкретната спирка.
Линия Бо може и да не е бърз тип линия, но с нея стигаш за 15-20 минути до работното си място (ако живееш в Меден рудник и работиш в предприятие разположено на ул. ''Одрин'' като Трансвагон или Хлебозавода например).
Не спира на спирконавеси за БРТ линии, така че номенклатура с "Б" за тази линия не е правилна! По-разбираемо ще е нещо от рода на №10 или старото №121!
Поради малоумщината да се изпива целия маршрут на таблото и българите понякога трудно могат да разберат накъде отиват Б1 и 2.
Много по-лесно е да се знае приблизителният маршрут на линията, за разлика само от крайната спирка. За един чужденец ще е по-лесно, най-малкото, защото Бургас няма мобилно приложение за търсене на линии, маршрути и спирки, за разлика от София и Варна, например.
« Last Edit: 12.12.2016, 01:44:43 by $h@IdEr »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5418
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Quote
Две нови спирки на бул. “Сан Стефано”
 
От 07.12.2016 г. (сряда) с цел улесняване на пътниците са открити две нови спирки на бул. Сан Стефано.

На тръгване от Автогара Запад, автобусите по линии № 3, № 6, № 32, № 62, и от Бургас за Българово, Айтос, Камено, Карнобат вече ще спират и на новообособената спирка след кръстовището на Новата поща  - между улиците Оборище и Странджа.

В обратна посока (от населените места към Автогара Запад) ще се ползва съществуваща спирка (ползвана от старата линия № 8, след училище “Васил Априлов”). На нея ще спират само автобусите по линии № 32, 62, Камено, Айтос и Карнобат. Градските линии № 3, № 6 и Българово – Бургас ще спират както досега на централна автобусна спирка Александровска.

Преди време бях срещнал статия, която адресира оплакванията на някои от пътуващите от и за Айтос ученици, че не можели да стигнат до училищата си навреме, а вечер - да хванат автобуса, защото имало твърде много разстояние между спирката на "Демокрация", намираща се в близост до кръстовището с "Дунав" и следващата спирка, която била чак в подножието на "Сан Стефано" (явно не се спира на билковата). Тази промяна явно е настъпила във връзка с тези напълно резонни оплаквания.

В сайта също така пише, че курсовете на Бо сутрин и вечер стават с по един повече - вече ще има и в 6:30 и 16:30.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline io_bs

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Много по-лесно е да се знае приблизителният маршрут на линията, за разлика само от крайната спирка. За един чужденец ще е по-лесно, най-малкото, защото Бургас няма мобилно приложение за търсене на линии, маршрути и спирки, за разлика от София и Варна, например.
Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.
И как тогава? Подобно неаргументирано мнение е напълно излишно за темата! Мисля, че доста ясно обясних защо трябва да се изписва приблизителният маршрут на таблата на автобусите – в градове като София и Варна, където се изписват крайни дестинации по таблата на автобусите, има приложения, които ти дават целия маршрут на линията и точен час на пристигане на возило на конкретна спирка по определена линия, както и връзките с други линии. Когато такова приложение бъде създадено и за Бургас на български и английски с цел улеснение на местните граждани и чужденците, тогава да изписват само крайните спирки, пък ако ще и само номера на линията да изписват......
« Last Edit: 15.12.2016, 02:30:22 by $h@IdEr »

Offline io_bs

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.
И как тогава? Подобно неаргументирано мнение е напълно излишно за темата! Мисля, че доста ясно обясних защо трябва да се изписва приблизителният маршрут на таблата на автобусите – в градове като София и Варна, където се изписват крайни дестинации по таблата на автобусите, има приложения, които ти дават целия маршрут на линията и точен час на пристигане на возило на конкретна спирка по определена линия, както и връзките с други линии. Когато такова приложение бъде създадено и за Бургас на български и английски с цел улеснение на местните граждани и чужденците, тогава да изписват само крайните спирки, пък ако ще и само номера на линията да изписват......
На всяка спирка има табло с маршрутите, нали?
В чужбина виждал ли си някъде да се изписва целия маршут вместо единствено дестинацията? Хората са открили топлата вода отдавна.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
В момента по АМ Тракия пътуват два метро-Солариса.

Sent from my Xperia Z5 using Tapatalk


Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5418
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Quote from: Flagman.bg
Маршрутките от ж.к."Меден рудник" ще слизат до центъра на града, вижте новата промяна

28 Декември 2016, Сряда
Автор: Иван КОЛЕВ

Правим го, за да осигурим качествен транспорт за жителите на комплекса, каза шефът на "Бургасбус" Петко Драгнев


Маршрутките, които до този момент обслужваха бургаския ж.к.“Меден рудник“ - линя 91 и линия 92 от 2 януари ще слизат до централната градска част. Това стана ясно на днешното обсъждане на бюджета на Община Бургас в най-големия жилищен комплекс в града.

Директорът на „Бургабус“ Петко Драгнев съобщи, че 91 и 92, ще запазят маршрутите си в частта „Меден рудник“, но от следващия понеделник линия 91 ще слиза към бул.“Тодор Александров“, оттам през ул.“Спортна“, бул.“Иван Вазов“,“Уилям Гладстон“, „Трапезица“ и ще се връща в ж.к. „Меден рудник“. 92 пък ще пътува – от ж.к.“Меден рудник“ по бул.“Тодор Александров“ към Трапезица, „Сан Стефано“, ул.“Уилям Гладстон“, бул.“Иван Вазов“, ул.“Спортна“.

„Досега въртяха само в ж.к.„Меден рудник“. Идеята беше от крайните райони, да доведат хората до тролеите и бързите линии, но търсенето беше слабо. Въртяхме ги и пак нямаше ефект. Прехвърлянето създаваше проблем, защото пътниците стигайки на спирката в „Меден рудник“ трябваше да чакат между 5 и 7 минути, а в студеното време това не бе много удобно. Заради това променяме маршрута и ги пускаме към центъра на града. Двете линии ще се разминават на ул.“Гладстон““, разясни пред Флагман.бг Петко Драгнев.

Той поясни, че за 20 минути ще се стига от „Меден рудник“ до центъра, а маршрутките ще минават в интервал от 20 минути. Философията ще остане същата, както е сега - с едно чекиране ще се пътува до 45 минути, което ще осигури и евентуална смяна на централната автобусна спирка или по бул."Христо Ботев". Петко Драгнев допълни, че се вслушват всеки ден в мнението на бургазлии и след Нова година ще представят другите си предложения за промени.

На днешното обществено обсъждане на финансовата рамка за новата година в зала „Никола Станчев“ присъстваха едва 10-ина жители на комплекса. Пред тях зам.-кметът по финанси Красимир Стойчев и зам.-кметът по образование Йорданка Ананиева представиха проектът за бюджет и акцентите в капиталовата програма.

Добро решение, според мен. Стана ясно вече и че петте автобуса втора употреба, за които бяхме споменавали, ще са Исузутата Ново Сити на "Комфорт", които вече официално ще бъдат на "БургасБус". Предполагам, че ще ги засилят на 91 и 92, а 4-ката ще мине на Карсани, тъй като в нея така или иначе пътниците се броят на едната ръка на извънземно, а новите инкарнации на 91 и 92 вероятно ще имат стабилен пътникопоток, макар и не толкова голям, колкото на 1, 2 и 2а.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Стана ясно вече и че петте автобуса втора употреба, за които бяхме споменавали, ще са Исузутата Ново Сити на "Комфорт", които вече официално ще бъдат на "БургасБус". Предполагам, че ще ги засилят на 91 и 92, а 4-ката ще мине на Карсани, тъй като в нея така или иначе пътниците се броят на едната ръка на извънземно, а новите инкарнации на 91 и 92 вероятно ще имат стабилен пътникопоток, макар и не толкова голям, колкото на 1, 2 и 2а.
Откъдето и да го погледне човек, много намирисва на далаверка купуването на старо на автобуси за 110 бона парчето,  при положение, че като нови цената им е равна или по-малка от тази...

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Така предложените маршрути са удобни за живущите в Меден Рудник.Струва ми се че по така обявения маршрут на 91/92 с интервал на движение през 20 минути, може да се наложи пускането на нормални 12 (поне) метрови авобуси по двете линии? Според мен ще се пълнят и двете линии.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5418
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Така предложените маршрути са удобни за живущите в Меден Рудник.Струва ми се че по така обявения маршрут на 91/92 с интервал на движение през 20 минути, може да се наложи пускането на нормални 12 (поне) метрови авобуси по двете линии? Според мен ще се пълнят и двете линии.

Едва ли ще се пълнят колкото старите маршрутки, защото се съмнявам да има много хора, на които им е толкова удобно да слизат и да се качват на "Гладстон", особено през зимата и ако са по-мързеливи. А и с 91 и 92 няма да се стига чак до "Изгрев" и "Славейков", та ще пътуват само хора, които ще искат да стигнат само до Центъра. 12-метрови автобуси се убедих в началото на месеца, че няма да успеят да въртят по някои от малките улички в "Меден рудник", освен ако не принудят хората, живеещи там, да паркират другаде, на което те едва ли биха се зарадвали, защото не е някакъв булевард или улица в Центъра.

Излезе и статия, че следващата седмица щели да обявят промени и в маршрутите на двата въздуховоза - 4-ката и 13-ката. Дали няма да е добре някак да се помъчат да ги обединят, хем да не губят 12-метрови автобуси за 13-ката? Според мен, колкото и да ги въртят и сучат, няма да станат кой знае колко по-рентабилни от сега.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
4-ката се закрива от 02.01.2017 г.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Според сайта на Бургасбус линия 4 се спира окончателно, за 13- ката все още няма нищо конкретно определено.

По интересна е, "промяната" в маршрута и разсписанието на линия 6.Освен че се връща старият маршрут по бул."Никола Петков" се коригира/възстановява и старото разсписание, което означава, че по линията ще се движат две коли през целият ден, а третата ще е резервна и ще се включва само в пиковитте часове.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".