Author Topic: Автобусен транспорт-Бургас (ОБЩА ТЕМА)  (Read 696579 times)

Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Тази сутрин около 07:20 по линия № 13 беше A4473KH, похвалното е, че имаше цели двама пътници.....колкото обслужващия  персонал на автобуса (шофьор и кондуктор)  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

EDIT: Интересна обществена поръчка от БургасБус.... явно ще правят конкуренция на озеленителните фирми в града.

Доставка на оборудване, необходимо за поддръжка на паркова растителност  в изпълнение на проект „Устойчиво интегриране на пазара на труда на млади и търсещи работа лица”, договор № BG05M9OP001-1.003-0221-C01, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд
« Last Edit: 08.12.2016, 09:19:58 by glavi4ka »
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
4476 се е превърнал в нещо като титтуляр по 13- ката, днес оново го мярнах.Съвсем отчетливо започва да се забелязва немощноиятт му двигател (или скоростна кутия). Това е единственият от десетте Тедома, който се задъхва изкачвайки баира в посока хотел "Мираж".

Именно въпросният под влошава возията и прави автобуса неудобен. Ниският под наистина улеснява трудноподвижните, но реално останалите пътници страдат от него малко или много.
Много бих искал да се разясни, как точно страдаме нормалноподвижнитте пътници от ниския под на автобусите? Вярно е че нископодовият автобус е предразположен към по кратък живот но?!
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5418
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Много бих искал да се разясни, как точно страдаме нормалноподвижнитте пътници от ниския под на автобусите? Вярно е че нископодовият автобус е предразположен към по кратък живот но?!

Вози по-твърдо, хлопа повече и седалките, които не са на калниците, са поставени много ниско, от което имаш чувството, че си баш на земята. Да не забравяме и разположението на двигателя при Соларисите и Тедомите, с което се губят цели 4 седящи места, само и само и отзад да е ниско. Мразех МАН-овете НГ272 едно време, но при тях поне това го нямаше и производителят беше направил компромис, като е сложил по 1 стъпало на задните врати. Освен това ниският под ни изкалпазанява да станем мързеливи, сякаш не можем да качим 2-3 стъпала, оттам го и наричам "калпазански".

Тедомите явно почват да капят. Днес 7133 взе курса в 16:45 по Бо и успя да аварира на третата спирка по маршрута, а именно "Спартак". Докато дойде Соларисът резерва, почти стана време за следващия курс, който пък го взе 7137.

Конекто по 6-ицата досега не съм виждал, но може и да не се види повече, защото нали уж линията минава на първа автоколона скоро. Затова и се постарах да увековеча събитието, но не ми се получи особено.

Сетрата 7931 днес не я видях на линия и може да е аварирала, защото Мерцедесът 8235 взе курса в 14:40 и веднага след това на пожар взе и този в 16:00, с което колите по линията станаха три вместо четири.

Друга Сетра, а именно 7318, явно пак е в бокса, тъй като днес видях един от шофьорите ѝ да кара Мерцедеса 4103. Явно не е от днес това, защото в понеделник го видях за Българово, а при нормални случаи няма да го пуснат натам.
« Last Edit: 10.12.2016, 07:38:39 by plastikat »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Значи не трябва да бъдем солидарни със 70-те хиляди пенсионери (в България пенсионерите са около 2 млн. или около 1/3 от населението, в Бургас 1/3 от 200 хиляди са г/д толкова), които ежедневно се оплакваха от високите подове на Чавдарите, ДАФ-овете, Ден-овете, МБ О405Г и МАН-овете СГ242? Едва ли не, следвайки твоята логика и начин на мислене, те лесен достъп до бургаския транспорт не трябва да имат, защото са някакви подчовешки същества! Спри за малко да гледаш нещата от гледната точка на фен на ГТ (без да коментирам модели), а погледни малко и от страната на обикновения пътник! И аз се кефех на ДАФ-овете, Чавдарите и Ден-а 1584, ама... живеем в 21 век, по западните страни (понеже все тях за пример гледаме) от повече от 20 години се возят на нископодови автобуси.
Edit: Първите ми снимки с новата транспортна схема: :arrow:


Все пак Bus_lover нека се чувства поздравен с една от снимките.
« Last Edit: 09.12.2016, 00:21:30 by $h@IdEr »

Offline io_bs

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Градските автобуси трябва и да са общодостъпни за всички хора, включително и за трудноподвижните. Фактът, че в нашата страна те са дискриминирани и почти никъде не могат да се видят по улиците, не значи, че в чужбина например те не се предвижват с градски транспорт. Съгласен съм, че е излишна изгъзица в задната си част също да са нископодови, въпреки че например на софийските lion's city последните седалки са вдигнати нависоко и моторът е под тях, а четвъртата врата също е с нисък под.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14446
    • View Profile
    • Email
Дори и млад човек може да си контузи коляното например, занете тогава всяко едно стъпало е истинско изпитание. И на мен ми се е случвало и 1 седмица подред едвам да се качвам в автобус, и на други млади напълно здрави хора им се е случвало. Тогава много ще заобикнеш нископодовите автобуси. Средата трябва да е еднакво достъпна за всички. Не е нужно да се правят нископодови къщи, може някой в инвалидна количка да живее и на 20-тия етаж но да има рампа по която да може да стигне до асансьора.

 При добра градска среда човек в инвалидна количка може да си води напълно нормален и социален живот, да излиза сам, да пътува сам за да може да се види с приятели в парка, да отиде до плажа, дори да си намери някаква по-лека работа и да може да ходи сам на работа.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Втора част, днес вече успях да снимам някои неща на правилните места: :arrow:





Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
:arrow:

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3545
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
В последствие видях 7138 и по 12- ката. До сега не бях виждал Тедом по новосъществуващата 12- ка. Тези автобуси обаче започват да си циклят по 12А (в новият вариант на линията), като 7137 и 38 са постоянно по линията и 13.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
По-интересното е, че има автобуси, които сменят линиите по време на смяна, което ме навежда на мисълта, че при това положение не достигат къси автобуси. Например 7130 от 11 се беше прехвърлил на 12 около 15:30. Вчера минах край гаража, в който нямаше нито един ТЕДОМ (включително 7135, който явно е вкаран в ремонтно хале) и нито един къс Соларис. Беше 16:00, т.е. началото на пиковия час.
« Last Edit: 10.12.2016, 01:15:51 by $h@IdEr »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5418
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
7130 днес беше и по Бо в 17:15 и се прибрах с него. По едно време се качи май някаква диспечерка или друга служителка и когато тръгна да слиза, ѝ каза, че днес сменил три колежки.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1224
    • View Profile
По-интересното е, че има автобуси, които сменят линиите по време на смяна, което ме навежда на мисълта, че при това положение не достигат къси автобуси. Например 7130 от 11 се беше прехвърлил на 12 около 15:30. Вчера минах край гаража, в който нямаше нито един ТЕДОМ (включително 7135, който явно е вкаран в ремонтно хале) и нито един къс Соларис. Беше 16:00, т.е. началото на пиковия час.
Според мен по скоро,че не могат да си оправят графика защото всеки делничен ден има поне по 3-4 автобуса които стоят на крайната в Славейков.Даже вчера гледах един от Соларисите как шофьора го спря по отстрани,взема си торбичката и якето,качи се на друг и си тръгна.Автобуса седя сигурно 3-4 часа докато забележа,че е тръгнал.Отделно понеже сега има доста линии които тръгват от Славейков явно се опитват да спазват някакъв график и когато някой закъснее веднага сменят линията на автобуса за да не пропусне часа по тази линия.Когато шофьорите правят 45 минутна почивка също разменят автобуси.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Предното табло на 4476 е със забил най-десен сегмент – същото, което започна да се наблюдава и при 7135 преди няколко месеца.

Sent from my Xperia Z5 using Tapatalk


Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3051
    • View Profile
Предното табло на 4476 е със забил най-десен сегмент – същото, което започна да се наблюдава и при 7135 преди няколко месеца.

Sent from my Xperia Z5 using Tapatalk
Така като гледам по снимките, май всичките табели на вашите Тедоми са в това състояние. :help:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Това, че са снимани, докато въртят надписите,  не означава, че таблата са скапани. Само на тези двата за момента са така предните табла.

Sent from my Xperia Z5 using Tapatalk

Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Специално за cvert: Сутринта към 07:20 7138 по 13-ката както винаги празен :D ,а 4181 по 12А се пръскаше по шевовете :)
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Quote
Няма пострадали, но щетите по леката кола са сериозни


Лека кола и автобус от бързите линии се блъснаха на кръстовището на бул „Тодор Александров” и ул. „Спортна”. Инцидентът е станал рано тази сутрин – около 6 часа, а двете превозни средства са пътували от ж.к. Меден рудник към центъра, съобщава читател на Флагман.бг.

По непотвърдена информация автомобилът извършил десен завой от самия светофар – маневра, която по принцип не е позволена и се врязал в автобуса, който се движел в буслентата. Информацията за инцидентът беше потвърдена преди минути от Петко Драгнев – управител на „Бургасбус”.

Няма пострадали – нито от автобуса, нито от автомобила. Нанесени са само материални щети, а леката кола е пострадала доста по-сериозно от возилото на „Бургасбус”, заяви Драгнев.
Източник: http://www.flagman.bg/article/116553
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Днес служебния за летището беше 4471
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5418
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
"Пътнически превози - СФАБ" са взели явно второ Исузу Ситибъс. Маршрутът му не е програмиран и не се изписва на таблата и се движи с табели. Също така няма трета врата и най-интересното е, че е с пловдивска регистрация.

Тедомът 4472 пък вчера и днес върви за Камено. Маршрутът не му е програмиран на таблата все още и те изписват "БургасБус", като надписът на предното табло е с идентичен шрифт като на страничното, а не с досегашния си.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
"Пътнически превози - СФАБ" са взели явно второ Исузу Ситибъс. Маршрутът му не е програмиран и не се изписва на таблата и се движи с табели. Също така няма трета врата и най-интересното е, че е с пловдивска регистрация.

Тедомът 4472 пък вчера и днес върви за Камено. Маршрутът не му е програмиран на таблата все още и те изписват "БургасБус", като надписът на предното табло е с идентичен шрифт като на страничното, а не с досегашния си.
Исузуто вероятно е купено от "Автотранс Чолаков", щом е с пловдивски номера. Кой заместваше 4472 на 18/18А?