Тежък оффтопик, но... щом се твърди, че когато има титуляри, машините се държат изправни, значи има и кой да ги ремонтира, има и достатъчно части и съответно не е проблем това да се случва и без зачисления.
Отделно, в СЕ, конкретно Банишора, практиката е следната - прибира се вечерно време, и задължително водачът (прибралия машината) пише в сервизен дневник инвентарен номер, номер на линия, от която е прибран, номер на водач, час на прибиране, забележки и подпис. Ако няма забележки, се записва, че жизненоважните системи са изправни "фарове, пясъчници, магнети - да". Или "Добър" в най-честия случай. Да забравиш да пишеш в сервизния дневник не може да се случи. Ако има забележка, след записаното механик пише какво е отстранено и какво е вложено, и се подписва.