Преди малко се загледах в камерата на Дружба, и забелязах газов инкобатор по линия 10 или 14 не знам, и се замислих....
1-тези китайски запалки, са само 22 броя, но обикалят де що линии има гараж Дружба.
2- преобладаващи са по линии: 67, 69, 70, 604, 384, като макар и 3 от тях всеки ден да са по-скоро като мешана скара.
3- при така стекли се обстоятелства в т.1,2 следва като лаик да заключа, че са технически по-здрави и икономични от дизеловите им братя. А, може би са по-добри и здрави, от турските БМЦ-та.
Ако е така, хората от гараж Дружба и най-вече тези с опит с този автобус, чието име е на нечия парола за замунда.
Дали има смисъл за закупуване на 50-60бр. от тях, да подновим всичко единично дизелово, по-старо от техните братя, защото за европейски марки, пари няма и се краде трудно.