Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 298582 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1420 on: 19.10.2022, 18:03:12 »
Гориво в маслото най-вероятно значи изпуснали сегменти

Това не е вярно ! Ни пиши незнаещ.
А ти като много знаеш защо ти не напишеш?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5646
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1421 on: 19.10.2022, 21:36:52 »
А ти като много знаеш защо ти не напишеш?

Щото на умрелите очите не се отварят. Чети книжки, узнай, па тогава пиши, защото сме сериозен форум, уж.
Свобода за Украйна !

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1422 on: 20.10.2022, 14:09:14 »
3610 фигурира като ТР Гориво в маслото в наряда :neznam:
В Земляне 1209 е с подобен проблев и не могат да го оправят.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3153
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1423 on: 01.11.2022, 16:26:21 »
1230 също го е прихванал землянският пуфтящ синдром. Явно се разнася като зараза :laugh:

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 683
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1424 on: 01.11.2022, 17:24:43 »
Това пуфтене си го има в доста Землянски Ютонги като цяло.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1425 on: 01.11.2022, 23:34:09 »
В 1205 по 77 тази сутрин се носеше натрапчива миризма на нафта.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1169
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1426 on: 14.11.2022, 10:20:18 »
2047 е преместен на друго място в Малашевци, изглежда сглобен. Може и да го изкарат скоро на линия :laugh:
За сметка на това 2074 е спрян и нещо го грабят. :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1427 on: 14.11.2022, 10:22:23 »
2066 видял ли си го?

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1169
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1428 on: 14.11.2022, 11:39:18 »
2066 видял ли си го?
2066 и той се разграбва, няма изгледи да излиза на линия скоро време.
« Last Edit: 14.11.2022, 12:25:13 by 04Boris22 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1429 on: 14.11.2022, 11:43:36 »
Значи работата е 2066 и 2074 за 2047, гениално. Дори няма да е нужно да ангажираме математик, за да изчислим прогресията на постепенното бракуване на модела.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10346
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1430 on: 14.11.2022, 11:46:18 »
2066 се разграбва от поне 6 месеца.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1431 on: 14.11.2022, 12:47:53 »
Знам за 2066 разбира се и са повече от шест, тази година не се е движил.

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1432 on: 14.11.2022, 19:57:24 »
Нови автобуси се разграбват и бракуват а 1000 годишни разпадащи се морги пускат в движение

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1433 on: 05.12.2022, 15:42:35 »
Значи да знаете, виждащото се зад 2084 при движение не е пелена от сив дим. Смятам, че не бихте се заблудили, но все пак.

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1434 on: 04.01.2023, 17:33:48 »
Преди малко се загледах в камерата на Дружба, и забелязах газов инкобатор по линия 10 или 14 не знам, и се замислих....

1-тези китайски запалки, са само 22 броя, но обикалят де що линии има гараж Дружба.
2- преобладаващи са по линии: 67, 69, 70, 604, 384, като макар и 3 от тях всеки ден да са по-скоро като мешана скара.
3- при така стекли се обстоятелства в т.1,2 следва като лаик да заключа, че са технически по-здрави и икономични от дизеловите им братя. А, може би са по-добри и здрави, от турските БМЦ-та.
Ако е така, хората от гараж Дружба и най-вече тези с опит с този автобус, чието име е на нечия парола за замунда.

Дали има смисъл за закупуване на 50-60бр. от тях, да подновим всичко единично дизелово, по-старо от техните братя, защото за европейски марки, пари няма и се краде трудно.   

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13683
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1435 on: 04.01.2023, 17:57:23 »
Нормално е да изглеждат по-надеждни от дизеловите си братя при положение, че още са в гаранция, а дизеловите не са от 2021 г. и това беше годината, в която започнаха масовите дълговременни спирания. Относно последния въпрос при цялата липса на сервиз и сериозните им проблеми с двигателите е скандално да се твърди, че може да бъдат компромисен вариант. Компромисен само че в най-лошия възможен смисъл и доказателствата за това са видими. Относно европейските марки как така Бургас и Варна можаха да си купят прилични Солариси, пък ние не можем. И да не се излиза с аргумента, че при тях бройката е била една, при нас съвсем друга, защото е срамно и позорно да се твърди, че столицата и градът с най-големия бюджет в България не може да си позволи нормални возила в градския си транспорт, а не китайски трошляци без никакъв сервиз и следгаранционно обслужване в България. Марки има, адекватната управлечнеска мисъл е това, което го няма. Да не забравяме, че точно Столична община откри Ютонг за България и преди само седем години. Въобще не е оправдано да се казва, че ако не е Ютонг няма какво друго да е.
« Last Edit: 04.01.2023, 21:18:35 by AGENT 006 »

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1436 on: 04.01.2023, 21:15:22 »
Съгласен съм! :fan:

Определено далеч не са и най-красивите автобуси, но поне лято са прохладни, зимата са топли, не са като дизеловите с черни стъкла да не се вижда нищо и да икономисват от климатик за разхода. Като пътник тия неща ме удовлетовряват и макар и салона да не е кой зане какво, поне за сега е чист и приличен.
 За видимост на водача отвън и в салон, и технически работи пак казвам не съм експерт тук да си трябва мнение от шофъор и механик.
Просто като цяло от толкова малко бройки, като че са навякъде, като на ден ги видя по поне 5-6 линии, и понеже е всеки ден, затова си мисля че са по-ок.

И аз гласувам с 2 ръце 2 крака и с 1.....; за европейски возила, с европейски интериор, не оглозгани до кокал като мановете, пък ясно че то каквото и да е щом се ползва ще се счупи, ама си трябва и капитален ремонт на всички гаражи и депа, за да се работи и подържа техниката по европейско му...; ама стана сверата на мечтите и фантастиката, защото 1во трябва да се бракуват преди БМЦтата даже 1, автобус управници, началници и други, лапкащи и пречещи да се случат тези работи.


ПП:
Ако, прецени модератор нека изтрие поста. :)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10346
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1437 on: 06.01.2023, 21:50:11 »
2748 посмъртно стана донор. Свалили са задният му мост и се готвят да го сложат на 2074.
2077 и 2066 догонват 2047.
2056 е с ПТП от преди Коледа и не е пипан.

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 683
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1438 on: 21.01.2023, 17:16:57 »
По темата за хаосът в гараж „Дружба“ би било добре да споменем, че 3603, 3610, 3612, 3615 и 3620 са в неизвестност от много време...
3612 в момента е на 404, а 3603 на 75, явно са ги оправили.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1169
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1439 on: 21.01.2023, 18:00:00 »
По темата за хаосът в гараж „Дружба“ би било добре да споменем, че 3603, 3610, 3612, 3615 и 3620 са в неизвестност от много време...
3612 в момента е на 404, а 3603 на 75, явно са ги оправили.
В понеделник 3615 е 14/2 1 смяна, а 3620 - 14/4. Другите колегата ги спомена. 3610 още е спрян и не се движи, явно много време им отнема за този двигател :help:. 3605 пък е ТР губи мощност.

2055 пък отново е спрян, влезнал е в авариен режим, таблото като коледна елха свети :laugh:

Едит: 2055 обратно на линия. Днес на 68/2 :)
« Last Edit: 24.01.2023, 22:20:23 by 04Boris22 »