1
Актуална информация / Re: ПТП и инциденти
« on: 23.10.2025, 11:50:23 »4118 е дерайлирал на Подуяне и се е ударил в 4126/28, преди около два часа. Било е съвсем леко, защото в момента 4126/28 вървят.Не е имало дерайлиране.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
4118 е дерайлирал на Подуяне и се е ударил в 4126/28, преди около два часа. Било е съвсем леко, защото в момента 4126/28 вървят.Не е имало дерайлиране.
По-скоро неволно я е обърнал.Не. Трябвало е да я обърне за да продължи направо, тъй като предната 2056 по 1 линия е завивала към "Струга" по маршрута си. Просто не е уцелил мостчето ... Скоростта няма да я коментирам.
2056 е удареният чешки.Благодаря за поправката. Направих корекцията в текста.
Добре , че е било дървото да го спре , току виж влязъл в градинката .
Каква функция имат тия стрелки, къде да се повдига коша на крикове ли, като локомотивите?И както на всички машини когато се предвижда повдигането им ...
Климатикът не е повреден. Ще се монтира на друга мотриса ...Това е приблизително остатъчната стойност на двете мотриси - 2 х 25 000. ...Климатикът за 10 хилки на 4177 влиза ли в сметката?
След масовото дерайлиране на 2363, той отново е възстановен и днес беше по 27.Бях там и масово дерайлиране не видях ... беше дерайлирал само 2363.
Това е приблизително остатъчната стойност на двете мотриси - 2 х 25 000. Как се съобщава от журналистите е друга работа. Те, в стремежа си да съобщят всичко сега и веднага не търсят точните думи. Хващат се някоя думичка, която им звучи сензационно и раздухват ... Десет минути след инцидента искат да знаят какво се е случило, как се е случило, кога се е случило, кой е виновен, как ще бъде наказан, водачът от кога работи като такъв, има ли други провинения, ще може ли да се възстановят мотрисите, колко ще струва възстановяването, кой ще го прави и други подобни. Ми ... 10 минути след ПТП-то никой още не знае подробности. Към 08:20 часа, след началото на работното време на администрацията, вече може да се отговори на някои от въпросите. И понеже за да съобщят новите факти, които излизат 2 - 3 дни след инцидента им трябва "пълнеж" те повтарят като нова старата информация. И като се има предвид, че чудото приключва след третия ден ...От катастрофата преди няколко дни на 4176 и 4177, има ли шанс поне 4176 да се спаси, защото изглежда, че има много по-малки щети от 4177.В едно от официалните интервюта, които даваха от СО и СЕ след инцидента казаха, че 4176 ще се възстанови, а 4177 ще се използва за части.
На мен не ми е ясно защо навсякъде из пресата СЕ дават като щети по трамваите 50000 лева. Щетите са много по-големи според мен, размерът на щетите не се мери по това за колко са купени, а за колко могат да се възстановят или да се набавят същите в сходно състояние. Възстановяването със сигурност ще струва повече от 50000, а купуване на нови вече няма откъде, значи щетите са по-големи.
Ще те оставя без коментар. Нямам време да обяснявам очевидни истини на човек от друго измерение.Не те обвинявам в нищо. Не бих си помислил да те обвинявам. Просто ти си такъв. Това ти е начина на мислене. Такава вселена обитаваш. Това е твой проблем. Това се лекува с годините или когато в живота ти се случи нещо, което ще те накара да пораснеш изведнъж ... А до тогава ще пълниш форума с разсъждения валидни в твоето измерение ......
...Не те обвинявам в нищо. Не бих си помислил да те обвинявам. Просто ти си такъв. Това ти е начина на мислене. Такава вселена обитаваш. Това е твой проблем. Това се лекува с годините или когато в живота ти се случи нещо, което ще те накара да пораснеш изведнъж ... А до тогава ще пълниш форума с разсъждения валидни в твоето измерение ...Ти живееш в паралелна реалност. Реалност, в която ти си център на вселената.Разбирам те, казваш, че правилата трябва да се спазват стриктно и ме обвиняваш, че ти отговарям на въпроса по начин, по който не очакваше.
...
Първо ако бях аз по това време на деня щях да застана до първа врата, така че да се виждам лесно. През зимата като не съм с мотора и снимам сутрин на „Искърско шосе“ или на „Кракра“ взимам 20 от „Опълченска“ и винаги заставам зад кабината на ватмана, не смея по това време на деня да припарвам във втория вагон. Не мисля, че който и да е ватман би оставил трамвая без надзор в 5 сутринта дори с един човек в него. Естествено това е разтегливо тълкуване на правилата, затова казвам, че не споря с теб, но е безспорен факт, че това си ни е част от културата и се случва навсякъде. Не може един ватман да "изплаща" такава цена.Явно не си разбрал какво исках да кажа ...
Второ при тези обстоятелства ватманът можеше и да не слезе за кафе.
Трето келешът можеше да се разколебае.
Четвърто дори и да не беше и да не ме беше видял и колкото и да ми се спеше пътуването с градски транспорт в 5 сутринта не е за да спя и щях да се сетя какво става да дръпна джойстика и да се спася, какво щеше да ми е мнението за ватмана е друга тема, но вече изброих достатъчно причини такова стечение да не се случи.
Ако от депото до мястото на „превземането“ не е имало хора и ватманът не е отварял вратите нито веднъж, което най-вероятно е така доводите ти пропадат и аз си мисля точно това, смятал е че кара напълно празен, респективно безопасен трамвай, отишъл е за кафе, както правят десетки други ватмани и вероятно той също е правил като е затворил вратата, но се оказва, че оттатък трамвая е имало някакъв идиот в полу адекватност способен на пълен идиотизъм. Затова казвам, да, добре, нарушил е формалните правила, но нека не го нищим повече, защото цялостните обстоятелства на случката са наистина сюрреалистични.
Между другото да те попитам миналата година, когато бяха временните организации трамваите изнесени на булеварда при автостанция „Гео Милев“ стояха ли с вдигнати пантографи през нощта?
Който не работи, той не греши.А, я остави тази работа.
...
Въпросът е с какво абсолютната вина на един човек ще промени голямата картина, при положение, че дори пияният прошляк не е бил в пълна адекватност. Не смятате ли да спрем да коментираме ватмана повече, така или иначе ако не наказателна, то от предприятието ще му потърсят отговорност, а със сигурност той по никакъв начин не е искал и не си е представял, че може да се случи това, което се случи?Тъй, тъй ... И, ако беше поставил реверсора на "0" нямаше да се случи нищо.
Вендинг машини в депата и гаражите и на по-натоварените крайни спирки с по няколко линии няма да струват много.Има ги. И то не от вчера ... Но, баничка от вендинг машина и ти няма да си вземеш.
Опитах да се пошегувам ... Извинявай, че не си го разбрал.Служебен и с VPN обикновено означава, че в даден за ползване извън офиса. В много случаи е позволено да се ползва и извън работно време…От известно време насам форумът не ми се отваря на служебния компютър, който има по дефолт сетнат VPN с австрийска локация. Нещо правено ли е по сървърите на форума?Ако си прекалил със стоенето във форума по време на работа, може собственикът на компютъра да е взел мерки ...
Нали така едно време се появи снимка на линеен автомобили пред Кауфланд ли да беше, със зеле ли беше натоварен…
От известно време насам форумът не ми се отваря на служебния компютър, който има по дефолт сетнат VPN с австрийска локация. Нещо правено ли е по сървърите на форума?Ако си прекалил със стоенето във форума по време на работа, може собственикът на компютъра да е взел мерки ...