Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - тролей №164 линия 2

Pages: [1] 2 3 ... 121
1
Прахосване на пари за поддръжка на ненужната станция в Модерно предградие?

Тази метростанция е обвързана със нова гара Обеля и парите за нейното изграждане идват по проект на НК ЖИ. Така ще се спести на пътниците минаването по подлезите на Централна гара мъкнейки багаж. Ще имат възможност с ескалаторите бързо и лесно да излезат на пероните на гарата!
А на влаковете в различните посоки ще им променят ли началната гара? Или ще има превоз с Дезиро и прекачване на Централна гара, през същите подлези там? :rolleyes:

2
Вчера и днес сутринта бях в командировка в град Силистра и видях на мястото на този Туаран паркиран един ВАЗ 2107 с жълта регистрационна табела СС **** B. Не ми изглеждаше бракуван, та предполагам се движи нелегално по улиците. Нямах възможност да го снимам на дневна светлина.
Този синия ли?  :D
Не, не. Синия го видях на Street view, но не беше той, а и не визирам него. Той е ВАЗ 2103. Докато аз видях един мръсно-бежов. Доколкото успях да запомня формата на стоповете, беше ВАЗ 2107. Алтернативно, може да е бил ВАЗ 2105. Пак ще кажа, малко ме е яд, че не успях да го снимам на дневна светлина. Когато бях до него, беше вечер, а после и нощ, когато минах втори път край него.

3
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: Yesterday at 09:20:49 »
Искаш sofiatraffic.bg, получаваш коледна картичка с късметчета. :P :D Друг е въпросът, че ако бързаш за някъде и искаш да разбереш как да стигнеш там, няма да ти е много забавно...

4
Вчера и днес сутринта бях в командировка в град Силистра и видях на мястото на този Туаран паркиран един ВАЗ 2107 с жълта регистрационна табела СС **** B. Не ми изглеждаше бракуван, та предполагам се движи нелегално по улиците. Нямах възможност да го снимам на дневна светлина.

6






Добавка:








9
Уж нямаше да снимам, но нещо не се сдържах днес. :D






10
Уж нямаше да снимам, но нещо не се сдържах днес. :D




11
Жълтият меркавим беше от една партида, която май отиде за Русе. И е от същият бивш израелски оператор, от където са и другите жълти: 4269, 4263, 4266, 4299 и 4290.
В главата ми се върти споменът, че всичките Меркавими (и соло, и съчленени) дойдоха от Тел Авив. Това се потвърждава и от ето този пост. Не съм запознат дали тогава операторите в израелската столица там са били повече от един... Така или иначе, дошли са от един и същи град всичките.

едит: моя географска грешка - оказва се, че столицата на Израел е Йерусалим. Моите погрешни спомени от ученическите години бяха, че е обратното. Според Уикипедия, Тел Авив в началото е бил столица за две години и нещо: "In 1948, the Israeli Declaration of Independence was proclaimed in the city, with Tel Aviv named as the founding capital of Israel – a function it retained officially until 1950."

12
Аз мога да предоставя лични впечатления (в съответната тема). На дата 05.09.2020 година с БВ 3636/7 (беше отклонен през Пловдив) преминаваме по въпросния мост (път 2). Тогава двете стрелки и прехода от път 1 към път 2 (непосредствено след моста) вече ги има. След това на 10.04.2021 година със същия чифт влакове вече преминаваме по съседния бетонов мост (път 1) и през гореописания преход. Така че от вече повече от 4 години липсваше движение по въпросния железен мост. Въпросът е кога точно е било възстановено движението по него? Апропо, моите очаквания бяха да заменят железния мост с бетонов...

13
Служителите на градския транспорт в София отново излизат на протест
Очаква се затваряне на кръстовища и затруднено движение

Федерацията на транспортните работници към Конфедерацията на труда (КТ) „Подкрепа“ и Федерацията на транспортните синдикати към Конфедерацията на независимите синдикати в България (КНСБ) ще проведат протестен митинг в понеделник,14 април.

Акцията ще започне в 8:00 ч. и ще е под надслов „Достоен труд – достойно заплащане! Без транспорт няма икономика!“. Това съобщиха от пресцентъра на КТ „Подкрепа“.

В протеста ще участват работниците от общинските транспортни дружества – „Столичен антотранспорт“, Центъра за градска мобилност, „Столичен електротранспорт“ и „Метрополитен“. Основното искане на всички работници е увеличение на основните заплати с твърда и еднаква сума за всички служители в сектора. Те са категорично несъгласни с предложеното от Столичната община увеличение на заплатите от 100 лв., посочиха от КТ „Подкрепа“.

Протестиращите ще проведат протестен митинг пред Министерство на финансите, а след това и пред Столичната община. Очаква се затваряне на кръстовища и затруднено движение.

В 8:00 ч. ще бъдат затворени кръстовището на бул. „Драган Цанков“ и бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ / Метростанция "Стадион Васил Левски"; кръстовището на „Орлов мост“. кръстовището на площад „Македония“. Предвижда се шествия, които ще се придвижват по няколко маршрута.

Организаторите на протеста предварително се извиняват на гражданите на столицата за създадените неудобства.

В края на декември 2024 г. работещи в системата на столичния транспорт също протестираха.

14
Знам, че наивно ми се иска да сме като в "белите" страни, но нека си го кажа - можеше да бъде по-добре организирано. Можеше най-напред да затворят първия участък от бул. Константин Величков до бул. Вардар, плюс самото кръстовище с бул. Вардар. След това втория участък от бул. Вардар до обръщателното колело. По този начин след ремонта на първия участък, трамваите щяха да могат да се движат по обновено трасе до бул. Вардар и с движение назад в кръстовището в посока към трасето за Люлин 5 (три-посочен обратен завой) да поемат обратно. В крайна сметка, става въпрос за временна организация от само няколко седмици. От друга страна, ползвателите на услугата щяха да бъдат по-малко засегнати, отколкото е сега. До кв. Захарна фабрика трябваше да върви само по времето на ремонта на първия участък. Разбира се, уви, налага се да цитирам (по памет от железопътния раздел) съфорумец, който онагледява много добре проблема - "БДЖ получава субсидия, което е най-важното. Проблемът е, че им се налага да търкалят някакви влакове". Та и тук така - ползвателите на услугата "кучета ги яли", важното е ремонтът да се случи по удобен начин за  изпълнителите и организаторите му.

15



17
Буново - Мирково е с СТ-6 от много отдавна, още от преди ремонта на Гълъбец, който беше мисля 2012-2013 г.
Действително, грешката е моя. Благодаря за корекцията! Отворих един клип в ютуб cabride и на него се вижда, че са тип СТ-6. В такъв случай, ситуацията е аналогична на ремонта между гарите Тулово и Стара Загора, където, по време на основния ремонт, в по-острите криви са положили наставов релсов път върху траверси СТ-6, а под наставите има дървени траверси. От сателитното изображение нямаше как да забележа какъв тип са траверсите, но като видях там дървени траверси на всеки 25 метра и предположих описаното в предишния си пост.

18
Това следва да се дължи на прословутия ремонт Дъбово - Твърдица. Може би в Сливен е по-удобно да става прекачването на автобус, а и там има повече коловози за маневриране, отколкото в гара Твърдица.

19
Ремонтира се Буново - Мирково.
Разгледах в Гугъл Карти и разбирам защо. Тази отсечка се вижда, че представлява "изработван" безнаставов релсов път - дълги, заварени релси, заменили старите 25-метрови, а отдолу лежат старите дървени траверси под бившите настави, между тях бетонови траверси от стария тип СТ4 и всичко това положено върху все така старата баластова призма. Съседните отсечки и междугария ги гледам, че са си с новия тип траверси СТ6 и подновена баластова призма.

20
Пак ремонти между Мирково и Долно Камарци.ПВ 30122 се извозва с автобус между Копривщица и Долно Камарци, а БВ 3622 пътува до Мирково.
Тунел "Гълъбец" да не би да е прокапал? :D След година-две се навършват две десетилетия от основния му ремонт.

Pages: [1] 2 3 ... 121