Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - GANZ

Pages: [1] 2 3 ... 63
1
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 03.11.2024, 16:40:57 »
Това е автобус.

2
2089 изкара цялата втора смяна на 94/4 :crazy:
2915 беше на 11 :P
2915 беше и на 2.

3
2915 - 8 :fan: За първи път по този маршрут.

4
2915 общо взето прави каквото си поиска... Днес беше на 1,2 и 3  :angel:

5
1923 - 111

6
2915 - 1 :fan:

7
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.08.2024, 19:24:38 »
Икарусите се движат основно по 6-та линия. От неделя се връща и 2913. :fan:

8
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 21.08.2024, 19:49:29 »
След 2 месеца престой, от утре, 2915 ще бъде отново на линия.  :)

9
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 26.07.2024, 20:37:38 »
Почти навсякъде в страната, водачите на автобуси/тролейбуси са облагодетелствани да почиват по 20/30/40/60мин. и дори повече, през по-голямата част от работното им време, а в София, има разписания където нямаш по-голяма почивка от 13-14мин. и в същото време се гони жестоко, защото трябвало да бъде бързо и удобно на гражданите, но в същото време, инфраструктурата е под всякаква критика и масово се унищожава техниката. Иначе по другите градове циврят, че заплащането било по-ниско от това в София.

10
И автоматично 2687 влезна след него. 2676 чака ред след него и така  :D :devil:

11
Коя мрежа си е запазена, че нещо не се сещам?  :help:

12
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 19.07.2024, 09:09:44 »
Останали ли са линии, които са се изпълнявали изцяло от тролейбуси и продължават да се изпълняват, но с автобуси?

13
Имало е момент, в който мрежата е била по-голяма от софийската. Няма дори малка надежда да се възстанови, защото голяма част от подземното окабеляване е откраднато и претопено, а ТИС-овете  разграбени до неузнаваемост.

14
Тепърва ще се разпадат тези PVC-та, с липсата на адекватна поддръжка.  :)

15
Теоретици много, но практици липсват. :help: Като изкарате една смяна, в която постоянно да ви висят на първа врата, закривайки видимостта,  с която си служите при завой, при спиране на спирка и престояване, като поглеждайки трябва да се уверите, че ще извършите безопасна маневра, тогава ще коментирате кое е редно и кое не. Относно снимката на някаква кошница от старите Шкоди, новите имат жълта ограничителна линия, точно преди вратата на кабината, въпреки това "Ганьо" си позволява постоянно да застава настоятелно на първа врата и при забележка от шофьора, заплашва, че на следващия ден може да не съм на работа.  :help:
Пътникът няма работа в обсега на вратата, докато превозното средство не е установено на спирка.

16
Това трябва ли да се води като нещо необичайно, имайки предвид, че по цялото трасе на 20-та линия се движат и трамваи от този модел?  :rolleyes:

17
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 01.07.2024, 22:30:59 »
2137 и 2141 все още са с неясна съдба.
2152 е за ДВГ.
2153 се кърпи, но с много бавни темпове
2155 влиза за ТО-2.

18
1957 - 83  :blink:

19
2915 - 1 :fan:

20
Рових се, но не успях да намеря информация.  :neznam:
Някой би ли споделил инфо за интересния маршрут на А75, до 2000-01г., когато е пътувал до Левски Г , точно преди да удължат ТБ1 дотам.   :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 63