1
Разни / Re: Спомени...
« on: Yesterday at 19:10:54 »Quote from: New_Passenger
Това са обикновени вали, морените са в друг сегмент, а мури нямаше през 1971.
Вафли "Искър" не ги помня. Конкуренцията на "Мура" и "Морени" беше много голяма.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Това са обикновени вали, морените са в друг сегмент, а мури нямаше през 1971.
Вафли "Искър" не ги помня. Конкуренцията на "Мура" и "Морени" беше много голяма.
ТБ4 и 8 можеха да бъдат по-къси. Или пък 8 да поеме частта на 3 по Цариградско.А за какво се купуват дизелови двигатели и батерии, след като в такива случаи не се използват?Не е вярно, че няма да се ползват. Почти всички тролейбусни линии ще трябва да се движат на дизел или батерия в определени участъци.
Качени са промените в маршрутите този уикенд заради маратона. Общо взето всичко си е постарому както при всяко затваряне около Паметника Левски, нещо ново - ТБ4 вместо да върти около Орлов мост / СУ, ще ходи до ПК Спартак, което да кажем, че е смислено, но за всички линии - кои съкратени, кои удължени, кои разделени на две линии, е написано, че ще работят по действащи разписания, което при някои линии ще доведе до влачене, при други ще доведе до пълен хаос.В името на Негово Величество Пробега бая въздух ще разхождат. А за какво се купуват дизелови двигатели и батерии, след като в такива случаи не се използват? Вместо от ТБ3+8 да получат една линия, ще разхождат и двете до Окръжна болница.
докато инж. Ганчев е директор на СЕ, трудно ще се внедрят по-модерни стрелки, шини и други елементи по ККМ. Ползват се морално остарели, които обаче са с неговия патент. Така че не е толкова въпрос на пари, а на желание. Ако Столична Община зададе да се сменят с по-модерни и бързи стрелки и шини, трябва да се изпълни.Ако разпоредителят на средствата за СЕ не може да нарежда на изпълнителния му директор, по-добре да закриват електротранспорта. Или по-простото - да освободят директора.
Да, има нужда от модернизация на ККМ, но тя няма да е толкова трудна и скъпа.Като гледам, че даже на новите участъци не се слагат съвременни бързи стрелки, съм скептик, че истинската модернизация е лесна и евтина. А без нови стрелки по-добре да се отива към постепенна подмяна на тролеи с ултракондензаторни електробуси.
Или да обърнат движението им, в обратна посока, където има навсякъде ККМ.Няма ляв завой от Левски към Гурко посока Стадиона и би било пълна глупост заради някакъв тролей да се възстанови. Също няма спирка на СУ. Ако го удължат да върти около Английската гимназия, влиза в доста задръствания и ще трябва доста допълнителни коли. В сегашната посока 84/184 може да прави невралгичния ляв завой на Орлов мост на батерия, да се хване за жиците по Евлоги и докато почива на Гурко, да се зарежда (както и ултракондензите). Ляв завой на Орлов мост при сегашните допотопни стрелки изглежда неразумно решение. Въпрос също е имат ли опция за по-бързо зареждане, ако не са в движение.
Или да обърнат движението им, в обратна посока, където има навсякъде ККМ.Няма ляв завой от Левски към Гурко посока Стадиона и би било пълна глупост заради някакъв тролей да се възстанови. Също няма спирка на СУ. Ако го удължат да върти около Английската гимназия, влиза в доста задръствания и ще трябва доста допълнителни коли. В сегашната посока 84/184 може да прави невралгичния ляв завой на Орлов мост на батерия, да се хване за жиците по Евлоги и докато почива на Гурко, да се зарежда (както и ултракондензите). Ляв завой на Орлов мост при сегашните допотопни стрелки изглежда неразумно решение. Въпрос също е имат ли опция за по-бързо зареждане, ако не са в движение.
Чучумишев.В Русе има такава фамилия. В основното училище имах съученичка Чучумишева.
В цялостно съчетание: Фоти Альошев Пайтонджиев.Звучи ми като ромска комбинация.
И магистралата от Ниш до границата я построиха много по-бързо и по-качествено от нашите.Не ми се рови из форумите, но по-бързо не е. Просто започнаха много по-рано, отколкото нашите. И имаха сериозни проблеми - фалит на изпълнител и превъзлагане, проблеми с големия тунел. Всъщност и те, и ние имахме изначало два проблема - транзитен обход на столицата и отсечката София-Ниш. Ние направихме бързо и некачествено обхода на София (ССТ), а отсечката оставихме за по-късно. Те направиха отсечката, но изостават с обхода. Пилците следва да се броят, когато от Хоргош до Капитан Андреево стане непрекъсната магистрална отсечка.
Любопитно, че на рисунката булевардът е изобразен по-скоро като пешеходна зона с алеи и зелени площи между тях. Така ако беше до ул. Отец Паисий, би ми харесвал много повече, отколкото в сегашния си булевардов вид. Кръстовището при ул. Отец Паисий да беше Т-образно. Размечтах се и затова се спирам (но ако бях кмет, това би било едно от първите неща, които бих направил).На картинките може да има дръвчета, цветя, фонтанчета и планини според фантазията на художника. В реалността доскоро Варна нямаше никакъв обход и трафикът от София към Бургас и Златни пясъци минаваше единствено по този булевард.
Нали уж беше 100 дни толерансът?...елементарна култура и чувство за обективност да му се даде поне 1 година толеранс...
Първата година изтича на 6. ноември.
Естествено новия влак за Русе още преди пускането е прецакан. Има спирки на Зверино, Телиш, Долни Дъбник, Ясен, Янтра, Крушето, Куцина, Петко Каравелово, Раданово, Стърмен... още да изброявам ли. Всякаш някой нарочно умишлено съботират идеята, после ще кажат друг им виновен ако няма пътници.Сигурно предишните бързи влакове София - Варна и Русе - Стара Загора са спирали на тези гари и те не могат да останат без обслужване. Като гледам, другият директен влак София-Русе (9647 до Силистра) от София до Мездра е чист пътнически влак. И даже в момента е най-бързата жп връзка от София до Русе (заради обиколката на новия влак през Казичене - 1 ч. 12 минути от София до Курило), но пристига в Русе в 2:29 през нощта. Очевидно БДЖ не е SBB, та да има достатъчно регионалки за обслужване на малките селища.
Смартуингс са с 37 самолета...Е, с колко самолета да са? Bulgaria Air- 15, TAROM - 18, MALEV - 22. LOT са с 82, но те летят до Америка и Азия.