1
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« on: 08.02.2023, 21:20:39 »
2302 как си минаха 2 години 🤪
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
И на мен не ми стана ясно и защо намесихте Сименс в цялата схема, че и виновни ги изкарахте?Всичко е ок от утре се пускат на линия 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Каква е разликата в подовете при тези песи и другите от предните партиди? Ако при предните е нямало проблем, то защо сега има такъв? И отделно поляците толкова ли не знаят, че това може да направи проблеми, като няма европейска сертификация?Не е в подовете!!
Кога ще пускат новите песи на линия? Като 2339, 2340...Скоро няма да се пуснат! Имат проблем между Симесн и Песа и трябва да се преправят някой неща.
Реално от Бъкстон до Съдебна палата има най-чести спирки и най-много светофари така, че при завършване на целия ремонт до Княжево е напълно възможно да се спестят 8-10 минути.А пътници ще трябва ли да вози като махнат 10 мин в посока ?
За тия пари толкова. Лошото е че Фирмата не си цени кадрите 😉.Никой не говори за ремонти. Става въпрос за елементарни действия, след които ТМ ще може да се придвижва на собствен ход до депо. Такива например са: изключване на тягова група, разхлабване на спирачка, включване/изключване на предпазител, смяна на предпазител за ниско напрежение, изолиране на врата.За съжаление болшинството от новите водачи не полагат усилия да се запознаят с устройството и действието на трамваите. Ограничават се до управлението.И така и трябва. Не е задължение на водачите да се запознават и даже да ремонтират на линия едва ли не неизправен подвижен състав.
И между другото пропускаме да споменем нещо важно. Има нареждане по 18 да не се пускат други трамваи освен Песи, така че „Красна поляна“ пишат в наряда дори трайно спрените като 2302 и 2321, за да се прикриват пред общината, макар че всеки ден има минимум три Инекона по 18.2302 вече е в движение.
Днес ми се наложи в рамките на 2-3мин. да влезна два пъти в една и съща станция, като вторият път не ме пусна. Светна червено и изписа, че е необходимо плащане. С месечна карта съм и се случва за първи път. Трябваше да се провирам през турникетите и се почувствах доста неловко.Трябва да има 5 минути разлика при чекирането. Това е с цел да не си подават пътниците 1 карта.
Отделно от това, ако някой знае да питам от другата година след въвеждане на новите билети ще бъдат ли премахнати най-накрая тея перфоратори?
4108 дерайлира днес на десния завой на паметника Левски посока Центъра. Задната му талига излезе от релсите. Задната му сцепка е на юфка. Дерайлира на същото място, където 4148 и 4150 също дерайлираха. По-късно ще кача информативни снимки, направени с телефона.Къде си я качил ?
П.п. междувременно, поне това, което ми казаха от Красна поляна, не претендирам за истинност, напрежението в участъците, с повече от 2-3 трамвая, пада под 300V, което за Песите е лошо, тъй като им падат пантографите...Това са пълни глупости! Релейната защита на ТИС веднага ще изключи, ако напрежението падне под номиналното.
Сутринта някъде между 9 и 10 часа 831 беше скъсал кардан на „Ботев“ и „Клокотница“, явно се беше случило при стартовото подаване на тяга след потеглянето от спирката. Не беше напълно скъсан, защото се прибра сам с 10-20 км./ч., но се виждаше какво се случва.То и напълно да е скъсан кардана пак в повечето случай се прибира на самоход.
Ха, 2302, то 2309 е спрян от есента на 2020 г., 2302 гледаш.Е то и 2302 е от есента! Пуснаха го за 3 дни през Февруари 2021 и пак в бокса.
Нека да отгатна - на ватмана на 504 му е станало лошо. То става като в приказката с лъжливото овчарче - накрая на някого наистина ще му прилошее, но никой няма да повярва.Прав си в тези трамваи с хладни кабини, как ще му прилошее на човек това е нечувано.
Тунела на „Люлин“ е за основен ремонт по предписанията след инцидента на магистрала „Хемус“ от началото на 2017 г., помним, че АПИ задължи общините да си приведат тунелите в норма, но уловката за тунела на „Люлин“ е да се издействат съответните гаранции от СЕ, че ще подменят трасето, когато настъпи момента на основния ремонт, защото помним какво стана при последния такъв от 2008 г., как СЕ замениха обособеното трасе от източната страна с впокано и след това трябваше да се поставят джърсита, за да се прекратят неправилните изпреварвания, а вместо всичко това можеше да се подмени трасето в тунела. Сега изглежда, че СЕ няма къде да се отърват и е дошъл крайния момент, в който този ремонт трябва да се извърши, но без настояване нищо няма да стане. СО също се окопаха много сериозно от 2019 г. насам, до преди това крупните пътни ремонти, които всички виждаха из града бяха масови, от 2019 г. насам станаха някъде изнесени далеч, до момента, в който миналата година бе направен единствено основен ремонт на старото платно на „Тодор Каблешков“ и част от „Първа Българска армия“ и нищо повече, а тази година нещата изглеждат също толкова вяли с довършването на „Първа Българска армия“ и кръговото на „Андрей Ляпчев“ и „Свети Климент Охридски“. Искам да кажа, че не виждам как не би имало възможност да се подеме инициативата за двата тунела, като се създадат условия СЕ да подмени трасето през тунела на „Люлин“, просто инициативата я няма.