Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 853
1
Дано има по-твърдо и решително действие за да бъдат спрени особено мургавите малцинства да горят всякакви неща
В описаните 9 района липсват такива. А и другото условие не е изпълнено  - по улиците няма топло- и газопреносна мрежа.
Но има електрическа и раздаваха безплатни климатици…

2
Едропанелен кофраж би трябвало да са.

3
По-скоро се вижда разсипаният насипен товар от първия вагон. Каквато и месомелачка да е имало, няма откъде да има (огромни) “локви с кръв”…

5
Да, разбрах, взимаме разширяването на булевардите от 19 век и го прилагаме в 21 век.  Случайно да си чувал, че Шанз-Елизе ще бъде двойно стеснен за коли през следващите години?
То и другаде е проблемът - трябва ни тоталитарен режим, дето да прокара подобни идеи... Чаушеску в Букурещ се е вдъхновявал силно от Париж и почти му се е получило, при нас Тато по-скромно действаше... Осман е действал под благословията на Наполеон, ама пак е имало брожение срещу цялата работа...

Дотук с прехласването по такива директивни подходи за огромни намеси в средата, дето при нас в наши дни няма как да се случат. Видяхме по Патриарха какво стана за разумна промяна в габарита на платното, дето е общо, а не лична собственост на живеещите по улицата. Кой днес първи ще си даде жилището за премахване, за да разширят улицата отпред? А и има ли смисъл? Автомобилите трябва да имат своята незначителна периферна роля, но не са видът превозно средство за обслужване на силно урбанизирани градски територии и ядра...

6
Планът Осман от средата на 19 век преобразява доста центъра на Париж. Предвижда се големият трафик в бъдещето, затова в центъра се правят достатъчно широки улици за да има достатъчно място хем за превозни средства, хем за пешеходци.
Допроучи при какви условия е започнал работата си Осман и докъде я е докарал, въпреки условията тогава... Настоящата реалност в София, в едни ситуации за добро, при други за лошо - е, че за една джанка по Опълченска, предвидена за отрязване преди 70-80 години има протести... Директивни градоустройствени и благоустройствени политики няма как да се водят.

7
Нека отчетем, че МД-3 е с дължина на влаковете, почти достигната вече от трамвай! ;) И да се радваме, че благодарение на Спаси метрото и други, поне нямаме пресичания на едно ниво като най-обикновен трамвай!  :fan:

8
Анджек - в противен случай ще завалят оплаквания, че трамваите са много бавни.
Класиката от едно време - превозно средство на 15-ина метра от току-що светнал зелено светофар го хваща червеното… И другият лайтмотив - да ги напънем малко повече превозните средства и те се скапвали… Трябвало лека-по-лека, един ден на линия - пет почивка в депото… Ефективността и ефикасността искат сериозна поддръжка и работа, но само тогава бихме имали качествен и привлекателен транспорт. При нас само има претенции, че правим нещо и искаме високи заплати, но няма елементарно покритие на претенциите нито в управлението на транспорта, нито в по-голямата част от редовия персонал.

9
В Бургас нали пробваха с изцяло нова транспортна схема и накрая я скопиха… Иначе в София много неща трябва да се премислят и преправят, за да работи схемата с прекачванията (четете малоумщините в темата за недобросъвестните водачи), градският транспорт да е бърз и удобен, безопасен (вкл. да не те отнесе джигит като слизаш от трамвая)… Има наченки на работа по това, но не е само да се прекрои схемата както дойде…

10
Разни / Re: Нереализирани проекти
« on: 04.11.2024, 15:32:15 »
Познаваш ли екипа? Има ли рендъри?
Не, но какво друго наклонено има в една зала?!? Травалатори защо и докъде?

Ето в интернет какво има.

11
Разни / Re: Нереализирани проекти
« on: 04.11.2024, 13:56:43 »
Наклонът е бил за местата за публиката...

12
Извинявам се, ако грешно съм припознал пътника в кабината с Милен! И все пак, имаше и друг пътник в кабината... (ако държите, мога да кача и снимка :) )

По въпроса с двойните спирки - лично аз ще натисна да се регламентира ясно въпросът и да се знае и от пътници и от ватмани...

Същото е и за неспазването на чл. 66 от ЗДвП (там положението е още по-страшно от ситуацията с двойните спирки и точно на слизане от 2045 един астралопитек с бус доказа, че не си е взел по читав начин книжката...

И третото, на което искам да Ви обърна внимание е Тълкувателно решение № 2 от 22.12.2016 г. на Върховния касационен съд относно правото на предимство на пешеходците...

13
Беше логично голям университет като СУ да няма само 1-2 машини. За УАСГ мога да кажа, че наистина имахме само един Чавдар 11М4, трябва да му намеря снимки. Май имаше и Чавдар LС51, и няколко УАЗ-ки, които бяха за багаж, но когато големият автобус не можеше да се качи до Семково, и в УАЗ-ка сме се возили...

14
Здравейте,

Как да стигна от централна гара до бул. Цариградско шосе 101?
Ето ги оптималните варианти!

15
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 04.11.2024, 00:28:48 »
Хмм, дали не сме я виждали и коментирали и по-рано!?! Минават си годините и не помня, но да отбележим Латвията маршрутно такси с реклама на Ассос.

16
Щом и Жоро го прилага, явно е повсеместно малоумно и непрофесионално поведение от страна на ватманите:

Все пак да отбележа ватманката на 2045 по ТМ3 в момента, която между за удобство на пътниците да спре с 4-ката пред нея, предпочете да не отваря вратите…

“Извинението” й може би е, че се разсейва, возейки и нелегално пътник в кабината (Милен 09)! ;)

17
Не говоря за това, а за неудобствата които ще създаде затварянето на Мария Луиза за всички видове транспорт освен градския.
Така е - не говориш, а пишеш!  ;) :P

Иначе и удебеленото ти е вярно само за себе си, но грешно по принцип - велосипедното и пешеходното движения ще бъдат силно облагодетелствани. Ще останат единствено ограниченията върху автомобилното движение... И отиваме на вечния спор за приоретизацията на видовете транспорт, как се постига устойчиво развитие, баланс на средата, удобна и привлекателна среда... И като прескочим дебатите по тази тема и стигнем до изводите, ще видим приложението им - ограничаване/спъване или както искаш го наречи на най-непрактичната форма на транспорт в градска среда, наситена с всички други форми на транспорт... Т.е. всичко си е ОК, неудобство се създава, но то ще е за доброто на всички ни.... :)

18
Според теб какво са - частен индивидуален превоз?!  :eek: :neznam:

Друго имах предвид. Едва ли ще имат привилегията да ползват обособените ленти.
Не се дразни с Дифиан, защото в последните седмици обича да изяжда хората, които му се противопоставят.  :D :D :D
New_Passenger редовно публикува необосновани и алогични разсъждения и затова редовно го подтиквам да пробва да мисли. За него си признавам, че съм оформил "лично" отношение... ;) Отклонявате се от темата, ако искате се оплачете от мен в темата за модератори и администратори, ако виждате нещо нередно в това да задавам резонни въпроси! Или мисленето вече е равно на провпкации и заяждания?!?

Та какви са правилата за движение на превозни средства от транспортните схеми на междуобластните, републиканските и международните линии?? Карат ли такива превозни средства в бус лентите, например??

19
Според теб какво са - частен индивидуален превоз?!  :eek: :neznam:
Друго имах предвид. Едва ли ще имат привилегията да ползват обособените ленти.
Би ли погледнал Раздел IV на НАРЕДБА за организация на движението на територията на Столична община и да обясниш на какво основание идват помислите ти кой ще се ползва от привилегии и кой не?!

20
Естествено че обществения транспорт ще остане. Ще се движат в обособени ленти. Силно се съмнявам да стане изцяло пешеходна, по скоро значително ще се редуцира мястото за автомобили и ще се направи нещо като линеен парк и голям предгаров площад, който ще се слее с площада на Лъвов мост. И без друго в момента е твърде широко и има много място, спирките на трамваите са лошо организирани и водят до конфликти и ритници по неспиращи шофьори на автомобили.( Бях описал преди време една такава ситуация)
ПКТП с точно такова решение има от вече близо година и е гледан на ОЕСУТ. Конкретно в това решение, между Лъвов мост и предгаровия площад движението се запазва в локалите на Мария Луиза, останалото пространство се освобождава. Решението обхваща и цялото трасе на пробива Данаил Николаев... Малко му е преоразмерено паркирането и едва ли биха се случили подземните паркинги под Мария Луиза.

Естествено че обществения транспорт ще остане. Ще се движат в обособени ленти.
Биомет или Фликсбус едва ли спадат към тази категория.
Според теб какво са - частен индивидуален превоз?!  :eek: :neznam:

Pages: [1] 2 3 ... 853