Да, разбрах, взимаме разширяването на булевардите от 19 век и го прилагаме в 21 век. Случайно да си чувал, че Шанз-Елизе ще бъде двойно стеснен за коли през следващите години?
То и другаде е проблемът - трябва ни тоталитарен режим, дето да прокара подобни идеи... Чаушеску в Букурещ се е вдъхновявал силно от Париж и почти му се е получило, при нас Тато по-скромно действаше... Осман е действал под благословията на Наполеон, ама пак е имало брожение срещу цялата работа...
Дотук с прехласването по такива директивни подходи за огромни намеси в средата, дето при нас в наши дни няма как да се случат. Видяхме по Патриарха какво стана за разумна промяна в габарита на платното, дето е общо, а не лична собственост на живеещите по улицата. Кой днес първи ще си даде жилището за премахване, за да разширят улицата отпред? А и има ли смисъл? Автомобилите трябва да имат своята незначителна периферна роля, но не са видът превозно средство за обслужване на силно урбанизирани градски територии и ядра...