Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 52
1
Разни / Re: Формула 1
« on: 01.07.2024, 09:42:56 »
Ако Норис не беше карал като бакшиш в София, Верстапен щеше да спечели състезанието. Все пак Австрия е родината на ред бул и тази писта им е позната много добре. И все още има шанс титлата на сезона да бъде спечелена от Макс, а отборното от ред бул.

2

Аз си мислех че Контрера е сам и изолиран в комисията, сега се оказва че е получил пълно мнозинство за тази далавера, как се е стигнало до там?  :neznam:
Очевидно са се договорили как да мине далаверата, защото е минало цялото решение с всички автобуси втора ръка и туристически, и двуетажни, и съчленени и единични. Очевидно всеки ще си получи процент спрямо политическата му тежест и всички са доволни. И Карлос кубинеца ще докопа комисионна като посредник на сделката.

3
Аз си викам да открият всички линии, които уж трябваше да се обслужват от двуетажни, а после да мислят за нови линии. Прочутата Х84 я няма, имаше май още няколко обещани и тн. Освен ако кубинският хитрец не прокара така през месец през месец по едно решение за тук 5 автобуса, там 7, онам 9 и накрая морга за двуетажните манове на Берлин. Ще видим какво ще се случи въобще.

4
За моста на Въртопо съм сигурен че е почнал да се износва и май са въвели ограничение 10-15 км/ч. За Жулио също май е зле (отдолу изглежда зле), но не чак толкова зле и съответно толкова брутално ограничение няма

5
То да беше един кант само няма проблем. Аз преди седмица бях там и целият мост отдолу изглежда трагичен. И да и тогава имаше някакви ограждения от този тип, та не знам какво е положението, но определено не е добре. Като цяло тъжна работа, защото освен тези под моста, могат да пострадат и тези на моста а там говорим за стотици хора във всеки даден момент, особено като минава влак на метрото. Отделен въпрос е че се говори, че и мостът на Въртопо е трагичен, даже доста по-зле. За това там били наложили ограничение на влаковете на метрото да се движели с 10-15 километра. Дано не се случват инциденти а да предприемат мерки.

6
Аз не виждам лошо в това да идват работници от 3ти страни. Ако си вършат работата съвестно и са доволни от заплащането, то какъв е проблемът? Даже бих казал ако може и повече такива да дойдат, заедно с големи обществени поръчки за нов ПС. Така хем ще сгъстим транспортът, хем ще може и да отпушим центъра, ако успоредно с това ходят и ограничения за трафик. Примерно вземаме си 500 индийци за водачи в ГТ и нещата ще започнат да се оправят. Не знам какво е положението с общежитията, но може би е време и тях да почнат да ги стягат, ако не са го направили вече.

7
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 22.04.2024, 14:47:38 »
Фафан е прав, снимката е от лятото на '96та. Датировката е от Фейсбук страницата машина на времето, където е качена снимката в колекция други снимки от столицата.

8
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 18.04.2024, 11:57:39 »
И на австрийските са на ръкави.

А защо няма полети с големи самолети от нашето летище? Като А 380, Боинг 747, Боинг 767, 777 и подобни? Няма пътникопоток или не могат да се обслужват такива големи самолети. През най-бедните 90-тарски години имаше редовна линия София-Ню Йорк, летище JFK със 767.
Е Райън не са ли с 3те 7ци? До колкото знам това им е основния "автопарк". А Райън си извършват редовни полети от и за София. Веднъж си спомням се возих с някаква украинска компания май sky jet и те бяха май с 767, така че поемат се от нашето летище. А380 и 747 са кацали в София, но извънредно, защото всъщност тук няма какво да генерира такъв трафик за толкова големи самолети. Отделно от ковид насам особено, а и от по-рано се върви към тенденцията да се използват двумоторни самолети и широкофюзелажни като А330 и А350 и май 787 с цел пестене на гориво и зелен транспорт. В момента нито 747 нито А380 се произвеждат, нито смятат и да ги произвеждат вече.

9
Каква ще бъде тази новина, която май така и не се случи? Какво е трябвало да бъде очакваното събитие?

10
Далавераджията контрера и Марио са се размрънкали последните дни, че от общината не им позволяват да пускат двуетажните. Аргументите на со били, че тези автобуси били стари, амортизирани и с висок разход. Май опитът за далавера умря и сега Карлос патреота контрера дължи ресто, защото от това което съм чувал, уговорката била, че след като пуснат автобусите в експлоатация тогава се плаща всичко на доставчика. Сега като никога не ги пуснат ще се дължи сериозно ресто, което според мен този кубински тарикат отдавна е изхарчил.

11
https://www.facebook.com/share/r/6MWyQ3UKLxSt3ZVY/

Не знам дали е качвано, но това е откъс от филма "Равновесие" с кадри отвън и отвътре на трамвай комсомолец(719). От филма се забелязва, че прозорците се отварят.

12
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 03.03.2024, 13:51:18 »
Мимас си развалиха качеството спрямо преди. Сега са доста посредствени дюнери. Ротаната и аз съм съгласен, че са добри, но от няколко месеца и при тях падна качеството леко. Имаше едни много добри дюнери зад Билла-та срещу Плиска зенобия ама сегашния кмет на изток не понасяше успеха им и им махна будката, че уж незаконна била и останаха с един обект май а горнобански път. До БНТ също има прилични дюнери, само името не им знам. Иначе други храни на бързо може да се измисли, примерно палачинки добри са онези до ндк, там винаги има опашки и тн.

13
Искаш да кажеш Марио или някой около него?
Баш Марио, ама той просто е говорител за Карлос контрера.

14
Принципно забравяте и Лондон като мека на двуетажните автобуси. Иначе за туристически обиколки има двуетажни във всеки европейски град туристическа дестинация. В Париж, Лондон(различни от тези на градския транспорт), Мадрид, Будапеща мисля че също и още множество други.

15
3654 аварирал на Орлов мост в посока Плиска. Аварийния Ман дойде да го дърпа.

16
Пристигнали са в София двуетажните. Може би е време да бъдат добавени в темата на Ман. Инвентарните ще им бъдат 2602 до 2605.

17
Проблемът е в светофара на Кошарите. Трябва да се разменят фазите на идващите от Козяк  към Никола Вапцаров и обрятно . Идващите от Вапцаров към Козяк и завиващи наляво към Черни Връх задръстват най-редовно кръстовището . При размяна на фазите проблемът ще бъде частично решен . Светофарът на Черни връх и Хенрих Ибсен също е леко неадекватен . Там постоянно е на ръчно управление и докато по Ибсен няма и грам задръстване - по Черни връх се вият опашки от Люботрън до Ибсен. Пешеходната пътека на ЛИДЛ е за светофар . Спрелите само за малко на аварийни също са пробелем.
Като цяло според мен светофара на кошарите трябва да бъде с отделни фази във всяка от посоките. Май наскоро пипаха продължителността на фазите в двете посоки по черни връх, но докато не се направи отделна фаза за завиващите, особено тези към Вапцаров, то ще си седи проблема и няма да има оправия със задръстванията. Иначе също съм съгласен и за спрелите коли. Ако се разкарат също ще има едно малко облекчение.

18
Конкретно за двуетажните нито струват много, колкото да се купят същата бройка нормални нови автобуси (общо цената на двуетажните е 240 000 лева), но не са и толкова евтини единичните бройки ( 60 000 лева парчето), че да могат да ги минат евентуално без ОП. Така че ще видим в какво състояние са близките дни, дано се окаже добра инвестиция и да разкарат малко бмц-та без климатик от линиите на гт. А предвид как вървят нещата е СОС нищо чудно да се сдобием и с други употребявани и двуетажни барутници и други употребявани автобуси.

19
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 17.02.2024, 21:48:53 »
Това клипче беше публикувано и в господарите ако се проучи може да се види кога е било. По спомен това е май някъде от 2013та.

20
Двуетажните бараки са тръгнали вчера към София. Очакваме тези дни да ни ги представят.

Pages: [1] 2 3 ... 52