Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - emm_1968

Pages: 1 ... 181 182 [183]
3641
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 15:28:48 »
Сега специално проверих: ТЕД са 90 kW - такова е техническото задание от наша страна. Двигателите по габарити са сходни с тези на Т6А2 (ако са по-големи, то разликата е нищожна). 65 kW са двигателите на хърватската мотриса, която беше в София на проби, може от нея да бъркаш ... Прати ми адреса на електронната ти поща като Л.С. да ти пратя нещо.
Разликата в междурелсията (1435 - нормално и 1009 -тясното в София) е 460 mm, което дава възможност за различна дължина на колооста при еднаква рама на талигата. Взаимозаменяемост ...

3642
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 14:52:27 »
Извинявай, ако съм те засегнал.
Талигата на T8M 700 IT е сходна с тази от материала, към който даваш линк. До колкото знам талигите са немско производство, което обяснява и сходството.
Тази, на картинката, е за нормално междурелсие и спирачките са с електомагнитно управление (това успях на видя).
Спирачките на нашата талига са с хидравличен привод.
Предавателното число е различно - написах го преди ...
Двигателите са по мощни ...

Другите въпроси задай с Л.С., моля.

3643
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 14:21:45 »
Първо да уточня, че т.нар. немски трамваи (T4D) са производство на CKD - Прага, но са работили в ГДР и са оборудвани с талигите, с които са оборудвани и последващите модели на този производител. Има някои разлики, например на T4D: тяговите електродвигатели (ТЕД) са с по-малка мощност, няма демпфер в централната ресорна степен и други дребни различия.
ТМ тип T8M 700 IT имат тягови (моторни) талиги, които на пръв поглед много приличат на другите, но имат сериозни (от конструктивна гледна точка) разлики.
1. Имат гумено-метални пакети в буксовата ресорна степен (при CKD буксата е с твърдо водене);
2. Имат демпфери в централната ресорна степен (като при Т6А2);
3. Тяговите електродвигатели (ТЕД) са с мощност 90 kW (Т6А2 - 45 kW, T4D - 43 kW);
4. Колоосните редуктори са усилени защото ТЕД са по-мощни, реализират почти 2 пъти по-голям въртящ момент и имат предавателно отношение i = 8,77 (при CKD  i = 8,775);
5. Спирачната система е от дисково-челюстен тип с хидравличен привод (при CKD управлението е на електромагнитен принцип);
6. Надлъжните усилия се предават с отбивачки (при CKD е с ленкерни щанги);
7. ...

Имаше въпрос: Защо Т6М 700, а не Т6М 400 или Т6М 300? Такъв е Договора!

3644
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 13:48:34 »
Не съм преглеждал подробно темата (всичките 80 страници), но не открих подробности за конструкцията на ТМ. Интересно ми е какви книжки са разпространявани ... и от кого? 
На няколко пъти ще напиша по нещо за различните части и системи на Т8М 700 IT. Ще се постарая да бъде популярно и достатъчно. 

3645
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 13:17:35 »
Честно казано мислех, че интереса ще е към конструкцията и новостите, които както вече писах са много, но да се започне от дефектите е, меко казано, несериозно. Това издава нездрав интерес към темата!
Сериозният подход е: първо да се запознаеш с конструкцията, а после да търсиш слабостите. Едва ли толкова добре познавате тези ТМ, че да подхождате по този начин ...

3646
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 13:07:39 »
От къде да започна?

3647
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 30.05.2009, 12:41:35 »
Темата е "Модернизация на трамваи Т6М 700" и мисля, че след реновирането на тези трамвайни мотриси (ТМ) има доста сериозни подобрения за да се обсъжда само системата за съобщаване на спирките. Като цяло реновираните ТМ са тип Т8М 700 IT (Трамвайна 8-осна мотриса, серия 700 Inekon Trans), тяговото оборудване е принципно различно и като следствие от това управлението му също, спирачките са значително осъвременени и са с компютърно управление и контрол, ходовата част е изменена и подобрена, коша е значително подобрен, управлението на всички системи и уредби е поверено на компютри, а те са свързани и подчинени на централен компютър и други.
Тези ТМ по своя замисъл не отстъпват на образците произвеждани от водещите производители на железопътна техника. Възникващите проблеми не може да са основание за отричане или критикуване на тази серия ТМ.
Ако има интерес мога да запозная участниците във форума с основните параметри на тези ТМ.

3648
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 27.05.2009, 14:17:41 »
Проблемът на трамвайните мотриси тип Т8М 700 IT е в редукторите и е конструктивен! "Нашите" не измислят нищо ...

3649
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 26.05.2009, 17:45:18 »
Не трябва да се вярва на всички и всичко ...

3650
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 13.05.2009, 08:50:13 »
Някои  знае  ли  какво  стана  с  2402? Въобще  изграден  ли  е  този  трамвай?
Да, изграден е.

Pages: 1 ... 181 182 [183]