Съжалявам, няма да си губя времето да споря с радиото.
Mа никой не те кара. То така е и по-лесно - като нямаш аргументи да набедиш отсрещната страна за радио.
Как да нямам аргументи? Та аз ги изложих още в началото! Нов конструкторски колектив.
Нова производствена база.
Съвременни конструкторски решения за новите мотриси. Обаче всичко това е въпрос на
ПОЛИТИЧЕСКО РЕШЕНИЕ, което трябва да се вземе от
управляващите политици!
И се започнаха, както е традицията на форума, критики, измисляте на
евентуални проблеми и хващания за всяка думичка ...
Щяло да се произвеждат същите трамваи като преди 1990 година ... Нямало кой да ги конструира ... Нямало къде да се произведат ... Нямало това, нямало онова ... Колкото да се поддържа участие.
Разработил съм тази тема до определена степен, но не е тук мястото да я публикувам. Не се обиждайте, но става дума за разговор между специалисти, а не между любители.
Но, все пак ...
Конструкторският колектив трябва да има състав 15 - 20 човека. В т.ч. инженери в различни области на транспортното машиностроене и 3 - 4 души обслужваща администрация. Конструкторското бюро трябва да е съоръжено с поне 20 мощни компютъра свързани в сървър и конструкторски софтуер от поне среден клас. Съответно инженерите ще преминат обучение за работа с наличния софтуерен продукт. Конструкторският колектив ще бъде набран от инженери завършили в близките години технически ВУЗ. По обява или по препоръка от преподавателите им. Ако в България не се намерят мераклии ще се търсят от чужбина.
Производствената база ще е нова и различна от Трамкар. Голям брой от компонентите ще са доставка от производители на спезиализирани възли и агрегати. В базата само ще се слобяват трамваите. За целта ще са нужни не повече от 50 - 60 човека.
За останалото, което "го няма" ... Има ли желание - има решение.
Но за целта изначално трябва
ПОЛИТИЧЕСКО РЕШЕНИЕ, което трябва да се вземе от
управляващите политици! Те разпределят парите чрез бюджета.