Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CNN

Pages: 1 ... 58 59 [60] 61
1181
Мисля, че трамваят е 2401, но със сигурност го е карал титулярът му.
Точно те са.

1182
Демек трамвая излиза, че е с предимство, защото е релсово превозно средство.

1183
Трамваи / Re: T4D
« on: 16.11.2012, 09:36:20 »
Какво може да се ползва от тях за T4D-С? Има ли някаква част, която би могла да влезе в упореба за резервни части?
Двигателите са едни и същи

1184
Нека се придържаме към правилото на Форд:  най-добрия трамвай е новия трамвай

1185
Трамваи / Re: T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 16.11.2012, 09:31:22 »
Все си мисля, че проблема е в техниката, а не в задкормилното устройство. Тенденциите са да се заменят ремаркетата с нови трамваи с гелензи. Така хем повече хора превозва, хем и по безопасно (много обичат някой хора да минават между влекача и ремаркето ).

1186
Може да изнасяме Бг трамвай за Македония нали ще им правиме трамвайни линии.

1187
Трамваи / Re: T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 16.11.2012, 02:05:55 »
Целия свят маха трамваите с ремаркета само тук при нас са на почит.

1188
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 16.11.2012, 02:02:49 »
А кога от трамказан ще помислят и за  пътниците климатици

1189
Всичко опира до културата, както на водача така и на пътника.

1190
Все пак не знаеш ли  как се работи в България. То да се надяваме и да не вали, че току-виж се удължи ремонта с един ден.

1191
А98 от Железница вече се изключва през МС Джеймс Баучер  :fan:
А за трамваите многократно сме коментирали участъка от Македония до Баучер - предполагам, че на Емо ще му отговорят, че разписанията са такива, за да може да се спазва предвижването и трамваите да са навреме въпреки трафика.
Интересно е защо са увеличи времето в Люлин толкова много при положение, че е обособено трасе в прилично състояние. Спомням си, че това беше по настояване на ватманите, но не виждам обективна причина.
Дават минути в Люлин, защото има много хора на метрото, на коопреративния пазар, който не вярва да се качи на 8 тм и да види 

1192
В събота един от 12 мина точно така на Славейков, трябват по 10, в който се возих аз тръгна на същия цикъл на разрешен сигнал и след секунди, банишорският спря и ние останахме между двата изолатора на Раковски.

Според теб кой от двамата водачи е по-виновен в описаната ситуация всъщност? Позволено ли е потеглянето на разрешен сигнал, при положение, че водачът няма възможност да се изтегли своевременно от кръстовището? ;)
10 е виновна, там на славейков въпреки, че е двойна спирка тя е малко безмислена, а и цикъла на светофара е кратък

1193
Архивирани теми / Re: Трафикът
« on: 14.11.2012, 09:51:32 »
На бул Никола Мушанов от извесно време е станало ад в час пик задръставанията са от единия до другия край на булеварда.

1194
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 13.11.2012, 22:04:49 »
Ее ти пък сега и топло то трябва да се променя спецификацията на БГ трамваите, то чертежи, то нови печки, па работа. А за климатиците те са взели възможно най-евтиното и едновремено и неефективно решение- климатиците да охлаждат само, без да топлят.

1195
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 13.11.2012, 21:26:08 »
Само судено е за какво и е топло

1196
Щети по 921 ?
Малко, не е  болка за умиране по скоро колата е с една смазана врата и калник

1197
ПТП с 921 на 7 линия на бул Ботев пред Министерството на Земеделието. Колата направи грешка, че направи обратен пред трамвая. С няколко минути движението се възтанови.

1198
Току-що влязъл в депо Клокотница, където дерайлира леко няколко пъти, опитвайки се да премине през една от стрелките.  :D
Там където е дерайлирал е уникалната в София трипътна стрелка

1199
А ако достави и ватмани ще е най-добре.
Е то по тая логика и пътници да внесе, че нашите ще ги издраскат :neznam:
То най-добре и пешеходци и шофьори да внесем, а най-добре цялата държава да подменим

1200
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 10.11.2012, 15:24:01 »
Магнитно-релсовите спирачки на БГ таралясниците са само за украса на талигите, френът има твърде малък спирачен момент за да се спре само с него вагон по сериозен наклон като този в гората, електрическото спиране е само с един контур и при изгаряне на двигател се губи за целия вагон.  :( Инекон имат две безмоторни талиги, които не могат да участват в електрическото спиране при спускането и съответно влошено съотношение мощност/маса. По Смирненски наклонът е сравним с този в гората, но няма криви с такъв малък радиус и съответно рискът от дерайлиране е по-малък.  :) Изобщо при положение, че има T6A2(SF) и T4D-C няма смисъл да се правят рисковани експерименти с недостатъчно подсигурени вагони в гората.  :)
Напротив двете без моторни талиги на Инеконите участват при спирането на трамвая

Pages: 1 ... 58 59 [60] 61