1181
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 16.11.2012, 02:02:49 »
А кога от трамказан ще помислят и за пътниците климатици
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
А98 от Железница вече се изключва през МС Джеймс БаучерДават минути в Люлин, защото има много хора на метрото, на коопреративния пазар, който не вярва да се качи на 8 тм и да види
А за трамваите многократно сме коментирали участъка от Македония до Баучер - предполагам, че на Емо ще му отговорят, че разписанията са такива, за да може да се спазва предвижването и трамваите да са навреме въпреки трафика.
Интересно е защо са увеличи времето в Люлин толкова много при положение, че е обособено трасе в прилично състояние. Спомням си, че това беше по настояване на ватманите, но не виждам обективна причина.
10 е виновна, там на славейков въпреки, че е двойна спирка тя е малко безмислена, а и цикъла на светофара е кратъкВ събота един от 12 мина точно така на Славейков, трябват по 10, в който се возих аз тръгна на същия цикъл на разрешен сигнал и след секунди, банишорският спря и ние останахме между двата изолатора на Раковски.
Според теб кой от двамата водачи е по-виновен в описаната ситуация всъщност? Позволено ли е потеглянето на разрешен сигнал, при положение, че водачът няма възможност да се изтегли своевременно от кръстовището?
Щети по 921 ?Малко, не е болка за умиране по скоро колата е с една смазана врата и калник
Току-що влязъл в депо Клокотница, където дерайлира леко няколко пъти, опитвайки се да премине през една от стрелките.Там където е дерайлирал е уникалната в София трипътна стрелка
То най-добре и пешеходци и шофьори да внесем, а най-добре цялата държава да подменимА ако достави и ватмани ще е най-добре.Е то по тая логика и пътници да внесе, че нашите ще ги издраскат
Магнитно-релсовите спирачки на БГ таралясниците са само за украса на талигите, френът има твърде малък спирачен момент за да се спре само с него вагон по сериозен наклон като този в гората, електрическото спиране е само с един контур и при изгаряне на двигател се губи за целия вагон.Напротив двете без моторни талиги на Инеконите участват при спирането на трамваяИнекон имат две безмоторни талиги, които не могат да участват в електрическото спиране при спускането и съответно влошено съотношение мощност/маса. По Смирненски наклонът е сравним с този в гората, но няма криви с такъв малък радиус и съответно рискът от дерайлиране е по-малък.
Изобщо при положение, че има T6A2(SF) и T4D-C няма смисъл да се правят рисковани експерименти с недостатъчно подсигурени вагони в гората.
Трамвай 2022 има ли някакъв технически проблем - днес зад него се вдигаше облак бял прах по трасето на Семинарията. Дали ходовата част не се триеше в паветата?!Това е най-скапания трамвай всеки ден се прибира