Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: 1 [2] 3 4 ... 53
21
Искаш да кажеш Марио или някой около него?
Баш Марио, ама той просто е говорител за Карлос контрера.

22
Принципно забравяте и Лондон като мека на двуетажните автобуси. Иначе за туристически обиколки има двуетажни във всеки европейски град туристическа дестинация. В Париж, Лондон(различни от тези на градския транспорт), Мадрид, Будапеща мисля че също и още множество други.

23
3654 аварирал на Орлов мост в посока Плиска. Аварийния Ман дойде да го дърпа.

24
Пристигнали са в София двуетажните. Може би е време да бъдат добавени в темата на Ман. Инвентарните ще им бъдат 2602 до 2605.

25
Проблемът е в светофара на Кошарите. Трябва да се разменят фазите на идващите от Козяк  към Никола Вапцаров и обрятно . Идващите от Вапцаров към Козяк и завиващи наляво към Черни Връх задръстват най-редовно кръстовището . При размяна на фазите проблемът ще бъде частично решен . Светофарът на Черни връх и Хенрих Ибсен също е леко неадекватен . Там постоянно е на ръчно управление и докато по Ибсен няма и грам задръстване - по Черни връх се вият опашки от Люботрън до Ибсен. Пешеходната пътека на ЛИДЛ е за светофар . Спрелите само за малко на аварийни също са пробелем.
Като цяло според мен светофара на кошарите трябва да бъде с отделни фази във всяка от посоките. Май наскоро пипаха продължителността на фазите в двете посоки по черни връх, но докато не се направи отделна фаза за завиващите, особено тези към Вапцаров, то ще си седи проблема и няма да има оправия със задръстванията. Иначе също съм съгласен и за спрелите коли. Ако се разкарат също ще има едно малко облекчение.

26
Конкретно за двуетажните нито струват много, колкото да се купят същата бройка нормални нови автобуси (общо цената на двуетажните е 240 000 лева), но не са и толкова евтини единичните бройки ( 60 000 лева парчето), че да могат да ги минат евентуално без ОП. Така че ще видим в какво състояние са близките дни, дано се окаже добра инвестиция и да разкарат малко бмц-та без климатик от линиите на гт. А предвид как вървят нещата е СОС нищо чудно да се сдобием и с други употребявани и двуетажни барутници и други употребявани автобуси.

27
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 17.02.2024, 21:48:53 »
Това клипче беше публикувано и в господарите ако се проучи може да се види кога е било. По спомен това е май някъде от 2013та.

28
Двуетажните бараки са тръгнали вчера към София. Очакваме тези дни да ни ги представят.

29
Някой да е забелязал че в момента форума е пълен със спам теми на руски и Със линк за порно
Човекът може да си рекламира уменията😂😂😂
Иначе гледам вече ги чистят темите

30
Малко странен въпрос, който е по-скоро Ай-ти. Напоследък като чета форума от телефон той ми се явява в по-малък размер от преди. Да кажем ако преди е било 100% сега го усещам като 70%. Всичко това е без да са пипани никакви настройки от моя страна по телефона и в Гугъл. Други страници ми се отварят нормално и са в така наречения "мобилен" изглед, но от няколко седмици тук във форума шрифтът и размерите ми се намалиха и ги виждам по-малки. Въпросът ми е на какво може да се дължи? Има ли промяна във форума или нещо аз съм пипнал, където не разбирам?

31
На 24ти Януари са избрали изпълнител за доставката на двуетажните автобуси. Явил се е е само един участник и той си е спечелил. Ценовото предложение е с 800 лева по-ниско от отпуснатите средства. Очаква се до няколко дни да се подпише договор и да направят доставка съвсем скоро.

32
Те ако могат да прокарат 73 през локалното и посока Младост цена няма да имат. Че сега като махнаха 84 нещата доста оредяха около Тех парка. Вече си има изход към Цариградско, та не виждам проблем да минава през локалното посока Младост.

33
Автобуси / Re: Чавдар 141 (2602-2631)
« on: 22.12.2023, 12:45:59 »
Четох, че контрера се бил задействал уж да реставрират Чавдар-а. Дано стане и да го пуснат за обиколки.

34
Според мен, Пловдив може да стане и РО и така се ползват само букви от името на града, без да се използват случайни букви.

35
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 11.12.2023, 15:29:08 »
Е добре нали вагоните са основният проблем, какво им пречи да пуснат моторни само? Или и те са си боклуци, които нямат преспектива пред себе си?

36
Това е абсурдно да има светофар на 50-100 метра от другия. Все си мисля, че е заради метрото, защото посочената улица не генерира почти никакъв трафик, който да заслужава поставянето на цял светофар.

37
Разни / Re: Телевизия
« on: 12.11.2023, 21:35:45 »
Някой има ли спомен рубриката на Боби турбото по бТВ коя година се е излъчваше? Върти ми се спомен някъде 2002-3та, където той е облечен в нещо като работническа синя престилка и една идиотска шапка и големи диоптрични очила. Прави някакви тотални глупости и обсъжда наболели теми. Питам защото вчера се събрахме с приятели и си спомнихме тази рубрика от детството ни, но какво и защо беше там не си спомнихме. Но най-важно е кога е било излъчвано като година?

38
На окръжна няколко метра преди кръстовището и настоящия светофар монтираха нов такъв. Предполагам това действие е свързано с предстоящите промени на движение.

39
Сдружение ГТИ / Re: Чавдар В1420
« on: 10.11.2023, 13:36:14 »
То принципно никой чуждестранен инвеститор не би инвестирал в завод, който няма клиенти и няма потенциални бъдещи клиенти. Като имаш обаче 100тина автобуса за столицата и може би няколко по-малки поръчки за градовете и ще привлече внимание. Но завод без поръчки и без работа не е "апетитен" за чужд интерес.

40
Сдружение ГТИ / Re: Чавдар В1420
« on: 10.11.2023, 10:57:52 »
Е нали Икар беше писал, че в края на соца и зората на демокрацията е имало поръчка за 120 броя Б14-20, но Сашо Каракачанов, уж с цел пестене на пари за метрото отказал бройката. И там другите врътки с чкд-тата и тн. Иначе ако тогава са били напазарували масово аквариуми сигурно щяха да спасят завода и вече 141 щеше да е с по-добри компоненти, които да издържат повече от 5 години.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 53