Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 389247 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11265
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
След проблемите с вагоните на Т4Д едва ли някой би се нагърбил да прави такива упражнения. На пръв поглед може и да изглежда лесно, но на практика ремаркетата подписаха присъдата на тези трамваи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Жепеец44

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
  • Живей на 32 + 4 шунт
    • View Profile
Не е лесно. Но се цели да се пресъздаде ефекта на две т6а2, работещи в състав. Не са чести случаите на задържащи спирачки на втория трамвай. Това беше проблемът при т4д. А и ще е по лесно в експлоатацията - унифицирани автосцепки, липсата на необходимост от контролиране на тягови агрегати и в двете мотриси както е в СМЕ. Само дето ремарке и мотриса остават постоянно вързани. Предполагам и много Т6А2 ще се бракуват докато се стигне до подобна стъпка за оптимизиране и ще са налични части като активатор например.
"Стига главата ТИ да не беше като окопан бандаж, щеше да се намери и подходящ гасител на колебанията в нея."

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11265
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
До такава стъпка въобще няма да се стигне. Трамвай + ремарке никога не е равно на два трамвая. Съставът става много тромав, трудно се синхронизират единиците. За 40 годишни трамваи просто трябва да си доизкарат километрите и това е.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
    • View Profile
    • Email
Който има ремонтно-производствени бази и компетентни работници може да си медорнизира трамваите, както сметне за необходимо. Ние тези две неща ги нямаме.  ......

Имаме и база, и компетентни работници, но се намират в Русе. Вярно e, че има някакви разлики между локомотивите и трамваите, но със сигурност един локомотивен завод би се справил по-добре от завода за боядисване на тенекии.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8829
    • View Profile
Проблемът е, че транспортирането на трамваите до Русе няма да е евтино а и все пак конструктивните разлики между трамваите и локомотивите не са малки.  :rolleyes:

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
http://www.dizzyriders.bg/post/14612/sofiya-kupuvat-blizo-500-novi-tramvai-trolei-i-avtobusi

В това дали има нещо вярно или предизборни измишльотини.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
http://www.dizzyriders.bg/post/14612/sofiya-kupuvat-blizo-500-novi-tramvai-trolei-i-avtobusi

В това дали има нещо вярно или предизборни измишльотини.
Доколкото се разбра това е някакво доста PR изказване на кмета Васил Терзиев, но както се чете в публикация за неговото изказване: финансиране ще се търси

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5641
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Срамно е, че не се предвиждат инвестиции в депата и гаражите, те са в състояние на разпад и мизерия.
Мизерия, която хората не виждат, съответно инвестициите там не носят електорални ползи.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6688
    • View Profile
    • Email
Смислено би било производството на нископодови ремаркета за Т6А2. Конструират се рамата и коша, вземат се каквито и да е недвигателни трамвайни талиги, на които се монтира спирачното устройство с активатор.

Такива отдавна са конструирани, няма нужда да откриваме топлата вода: