Author Topic: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)  (Read 423173 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16716
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1900 on: 27.11.2022, 07:02:59 »
Чисто новият бъдещ 2340 седи на паркинга на околовръстното преди моста на Кривина.
Разтоварихме го ...
Оглеждах се за любители на ГТ дошли да гледат и снимат, но ... нямаше.
А какви любители имаше едно време!
И при мен е така, на обществено обсъждане, касаещо развитието на цяла община, граничеща със Столичната, един жител не дойде… А не е обявяването да е било проформа. Само по мегданите с мегафон не е обикаляно. И това жителите ги вълнува пряко, всеки има имот и живее някъде, на трамваи не се возя всички на 100%…. ;)

Online david

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 112
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1901 on: 27.11.2022, 11:53:53 »
Чисто новият бъдещ 2340 седи на паркинга на околовръстното преди моста на Кривина.
Разтоварихме го ...
Оглеждах се за любители на ГТ дошли да гледат и снимат, но ... нямаше.
А какви любители имаше едно време!
Някой изобщо фен ли е на тези трамваи, че да ходи на по нощите в студа, да снима как поредният бива разтоварван?
67 еднакви бройки, с 9, даже близо 10 години разлика от първия до последния произведен. Не виждам нищо интересно в тази ситуация.
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13678
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1902 on: 27.11.2022, 12:39:48 »
И това е така. Аз знам човек, който към момента се е отказал от интереса си към градския транспорт в София именно поради мнението си, че тук не се случва нищо интересно, возилата са нови, еднакви и скучни, да не говорим, че изборът на марки с подкопано реноме и качество създава атмосфера на още по-голямо отчаяние, не можем да прикрием, че това е така, но от друга страна всеки има правото да реши за себе си какво да прави, така че никой не бива да бъде обвиняван или да бъде каран да съжалява, че е решил да постъпи по определен начин, а и в крайна сметка на никой не може да му бъде пробутано насила, че не трябва да се отказва, а трябва да продължи напред, въпреки разочарованията си или с други думи, който се отказал, отказал се, който продължил, продължил. Уважавайки решенията на другите, ние ги научаваме как те да уважават самите себе си в правото си да вземат решения или поне можем да се опитаме да го направим, защото за съжаление това се научава в първите седем до 10-11 години и се оказва доста трудно, почти невъзможно, да превъзпиташ човек, който ги е преминал без да са го научили на самоуважение, тъй като хората, които демонстративно не уважават другите преди всичко най-много не могат да уважават самите себе си и се държат арогантно и невъзпитано от несъзнавано безсилие.
« Last Edit: 27.11.2022, 12:46:38 by AGENT 006 »

Offline TIGER64

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 400
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1903 on: 27.11.2022, 16:24:37 »
Еее добре, че става дума за трамваите PESA, за да може да влизате в излишни спорове на тема "Личностно израстване"

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1166
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1904 on: 28.11.2022, 16:25:51 »
2310 е на ОР в Трамкар на мястото на 2309,който се оборудва и ще тръгва на проби. Иначе в завода сега кои са - 2401, 3025, 3037, 2310, 4113, 4132, 4134? От червените има ли?
Мога ли да попитам какво толкова им се прави на така нареченото "Основен ремонт"? Да не правят същото като със Шкодите на ГПР в Левски?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10343
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1905 on: 28.11.2022, 16:28:52 »
А ти нима знаеш какво правят на Шкодите в Левски?

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1166
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1906 on: 28.11.2022, 16:43:06 »
Мисълта ми е: на Шкодите им се правят освежителни ремонти един вид (салонно освежаване, външно пребоядисване). Ако има някакъв технически проблем, го решават (1627 с ходовата част). Дали при Песите се практикува същото, или?
« Last Edit: 28.11.2022, 16:45:39 by 04Boris22 »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10343
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1907 on: 28.11.2022, 17:03:49 »
Освежителните ремонти може да са част от ГПР, но не са основната.
Много по-важно е да се обслужат необходимите агрегати и възли. Да се направи профилактика на механичната и електрическа част, на спирачните и тяговите системи. Общо взето да се приведе возилото към изискванията предписани от производителя, за безопасна експлоатация.

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 677
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1908 on: 28.11.2022, 17:36:52 »
А всъщност новите Песи какво ще заменят, ще има ли предвидени трамваи за брак след доставката им?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13263
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1909 on: 28.11.2022, 17:55:41 »
По принцип всички български са за брак, вероятно и част от краставиците ще заминат...

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5048
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1910 on: 28.11.2022, 18:01:25 »
Има много български за заминаване, за да тръгнат да вежат краставици. Има и едни 20 динозаври, които също по някакъв начин трябва да бъдат заменени. Да не отваряме дума за разширяване на мрежата или сгъстяване на обслужването...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 207
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1911 on: 28.11.2022, 20:58:20 »
По принцип всички български са за брак, вероятно и част от краставиците ще заминат...
Глупости, няма да ги пипат базелските.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13678
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1912 on: 28.11.2022, 21:43:19 »
Те се „пипват“ сами в достатъчна степен. Най-добре наистина да се мисли за допълваща бройка за тях, за да могат да се отпуснат чисто няколко от тях за части. Може и да се вижда като сквернословие за някои хора тук, но това си е истината, без да се отпуснат едно пет от тези трамваи за части скоро всички ще се самототализират, но нека да ги коментираме в тяхната си тема.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13678
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1913 on: 29.11.2022, 13:32:58 »
Извинявам се за двойния пост. Толкова ли са зле тези трамваи, че нямат резерви да сменят авариралия 2312 с друга Песа вместо Инекон, както са направили днес? Не е ли достатъчно, че Инеконите завзеха 18, сега и за 1, 7 и 27 ли нямат изправни Песи или проблемът е някъде другаде?

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4486
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1914 on: 29.11.2022, 14:40:06 »
Наи-идиотското е, че продължават да се доставят Песи, а не нещо друго, въпреки че толковагодишните ядове с тях се знаят. Надали иначе са заводски перфектни, независимо от нашата "добра" поддръжка.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7400
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1915 on: 29.11.2022, 14:58:03 »
Доставката на 4-5 или 10 вагони от друг производител ще създаде още по-сериозни проблеми - ще трябва специално да се обучава персонал, да се купуват резервни части и консумативи и т.н., не се очертава по-голяма доставка в близко бъдеще. Надали са перфектни, но парк от вагони на няколко различни производители ще е още по-проблемен.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10343
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1916 on: 29.11.2022, 15:00:11 »
Не са 4, 5 или 10 вагона. Сегашната доставка е 25+4. Напълно достатъчно е за да може да е от друг доставчик. Аз много се надявах да спечели Шкода, ама не би.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2693
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1917 on: 29.11.2022, 15:50:26 »
38 трамвая. 2302 е спрян. 2309 и 2310 също. Вече са 35. 3 коли на 1 , 10 на 7, 10 на 27 и 8 на 18 . 31 коли с 35 трамвая трудно се покриват
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5048
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1918 on: 29.11.2022, 16:08:06 »
Ама не би да са толкова. 3 коли на 1, 20 коли на 7/27 и 3, максимум 4 коли на 18, понякога и по-малко. Тоест - 27 коли с 38 трамвая, но не могат да ги покрият. От тези 38 трамвая 3 са спрени, стандартно един или два трябва да са на профилактика, стандартно един на текущ ремонт - станаха 32 трамвая.  Нестандартно очевидно има по 6-7-8 трамвая перманентно на ремонт.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1147
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #1919 on: 29.11.2022, 16:51:53 »
2310 вече е в Трамкар за ГПР. От него е възкресен 2302. Скоро ще е на линия😀
« Last Edit: 30.11.2022, 01:50:29 by CNN »