Author Topic: Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)  (Read 17539 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16716
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #120 on: 18.02.2020, 11:03:52 »
До колкото съдя от мненията му, то това са възможно най-раздрънканите боклуци на СЕ и СА. Дали това ще са старите Икарус, където се пребиваш по стълбите и на влизане и на излизане, дали ще са боклука и морално остаряла МБ о302т, или какви ли не други, допотопни техники. Приготвен съм за голямото оплюване, но мнението ми е че новите превозни средства превъзхождат 100 пъти каквото и да е било, което сме имали до сега.
И с твоята теза не съм съгласен. Всяко нещо трябва да се гледа в контекста на неговото си време и определено сега не може да се каже, че сме 100 пъти по-добре.

Преди 50+ години не е имало електронни табели и масово нископодови превозни средства и е погрешно някой като тръгнат да сравняват Чавдари и т.н. със сегашните превизни средства, било то и китайските боклуци. Да, сегашните ни превозни средства приличат на съвременни такива, но това по никакъв начин не ги прави хубави.  И най-гадното е, когато с далавери се купуват на цената на по-хубави и качествени такива. Масата тук рядко обръща внимание на това, но си има сериозни обективни критерии за оценка на тези неща - разходу за поддръжка, консумативи, живот на превозното средство, колко е надеждно и колко време виси по сервизите заради неадекватно гаранционно и извънгаранционно обслужване. Както е маргинализирано всичко, до обществото най-вече достига цената за първоначалната покупка (понякога и това не достига или силно изкривено) и дотам....

И така и така сме в сериозен топик, да засегна и вечната тема за външния вид, който масово не може да се възприеме от полуграмотните водачи с претенции като за нобелови лауреати и техните клакьори - поверена им е публична собственост и тяхно задължение е да я стопанисват, управляват и опазват. Няма място за проява на лични виждания за уют, интериорен и екстериорен дизайн. В свободното си време нека си кичат собствените бангии и домове, но не и превозните средства!
« Last Edit: 18.02.2020, 11:08:44 by difian »

Online Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4482
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #121 on: 18.02.2020, 11:11:59 »
До колкото съдя от мненията му, то това са възможно най-раздрънканите боклуци на СЕ и СА. Дали това ще са старите Икарус, където се пребиваш по стълбите и на влизане и на излизане, дали ще са боклука и морално остаряла МБ о302т, или какви ли не други, допотопни техники. Приготвен съм за голямото оплюване, но мнението ми е че новите превозни средства превъзхождат 100 пъти каквото и да е било, което сме имали до сега.
Да, а Икарусите и О302Т са превъзхождали стократно каквото и да е било, което са имали преди тях. Да очакваме да ни светнеш, че водата е мокра?

Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 628
    • View Profile
Re: Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #122 on: 18.02.2020, 18:52:11 »
Давидчо, на ГТ целта му не е да е забавен, а да превози бързо и сигурно от т.А до т.В. :)

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1359
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #123 on: 18.02.2020, 19:06:27 »
Кога съм казал забавен?! Казвам разнообразен и интересен, не си измисляйте неща, моля ви... и добре каза каква е целта! Ама с електрически Ютонги това няма как да стане. През зимата мръзнеш, та да има ток да върви поне една смяна, лятото е същото, ама пък тогава ти е жега, за да върви бараката. Едно парче от това удоволствие е 1 млн. лева, направо чудно! Ами шофьорите, които трябва да изкарат цяла смяна мръзнейки, някой пита ли ги? Това нещо го нямаше и няма в "бангиите", които солите. о302Т бяха топли, зелените също, тези 2 модела са може би най - топлите автобуси, които сме имали, Икарусите в момента и те са много топли, това нещо липсва при ел. Ютонгите. Лионите... какво да кажа, пълен студ. В предната секция има само една смешна духалка и това е, мръзнеш си, слушаш я как нещастно се върти перката и се возиш. Шофьорът не го знам какво му е като отвори първа врата и няма кабина. Имам и неща за другите ПС, ама не ми се изброява, а и това са най - важните, които обаче липсват в новите и "хубави" возила. После защо съм недоволен... Уж екстри имат, ама май са си само на хартия. От всичко ново най - читави са Цитаротата на Еридантранс, а именно - топли, бързи, стегнати, с хубав салон и т.н.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Online Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 924
    • View Profile
Re: Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #124 on: 18.02.2020, 19:15:46 »
О302т топли😂😂😂😂😂😂. Ей големи шеги разправяш. Може да са били топли като съм бил на 3, но като се возих за последно(малко преди да ги спрат) е по-голям студ не бях брал. После едвам успях да слеза от автобуса, защото краката ми бяха измръзнали. Предполагам, че ще кажеш, че о305 също са били най-топлите, ама ако искаш мога да ти намеря снимки как „топлите“ о305 имат скреж от вътрешната страна на стъклата си посред зима. Да не говорим и за всички останали бангии. Да зелените са топли и няма да си кривя душата, но и те се скапаха след 20 години.
  Към Sofia: ако сравняваме Икарус с каруца пак е добре, но да се захласваме по морално остарели превозни средства, предвид че имаме толкова хубави не е сериозно, поне за мен. Тези автобуси, а и вече тролеи са служили по повече от 30 години, което е вече обидно, за който и да е гради и транспортен оператор от Европа.

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 882
  • пендел
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #125 on: 27.02.2020, 20:33:24 »
Или на тротоара на блвд. БГ. Даже от единия ГТ проект, съвместо с nivanov от 2019, го имам сниман.
Прикачен е долу:
Песа на Ручей by TRIZUBECA, on Flickr

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1359
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #126 on: 24.06.2020, 02:15:20 »
Леле! Каква интересна тема за абсолютно различни трамваи! Такова разнообразие няма и в българските трамваи на красноселската работилница! Аз лично много се вълнувах тези дни, защото с нетърпение чаках да видя 2338, понеже въобще не е същият като другите 37.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline rado84

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« Reply #127 on: 05.01.2022, 10:16:02 »
Агент 006, с какво снимаш (какво устройство)? Кефи ме какъв син цвят е изкарало на предишната снимка и затова питам. :)

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1147
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #128 on: 30.11.2022, 01:48:22 »
Del

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1147
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2367)
« Reply #129 on: 30.11.2022, 01:48:57 »
Del]