1
Изтрити теми / Re: Трамвайно трасе по Стамболийски: К.Величков-Западен парк
« on: 08.04.2025, 11:03:14 »
,
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Или да обърнат движението им, в обратна посока, където има навсякъде ККМ.Няма ляв завой от Левски към Гурко посока Стадиона и би било пълна глупост заради някакъв тролей да се възстанови. Също няма спирка на СУ. Ако го удължат да върти около Английската гимназия, влиза в доста задръствания и ще трябва доста допълнителни коли. В сегашната посока 84/184 може да прави невралгичния ляв завой на Орлов мост на батерия, да се хване за жиците по Евлоги и докато почива на Гурко, да се зарежда (както и ултракондензите). Ляв завой на Орлов мост при сегашните допотопни стрелки изглежда неразумно решение. Въпрос също е имат ли опция за по-бързо зареждане, ако не са в движение.
Става въпрос за ново трасе по улиците Хан Кубрат и Адам Мицкевич (по моста) и при МС "Западен парк" се влива в трасето на линия ТМ8. Едното обръщало на новата линия да бъде това на ТМ8, а другото - това на ТМ11 и ТМ12 в кв. Илиянци. Градежът да върви в синхрон с ремонта на трасето в посока към кв. Илиянци.То хубаво си измислил трасето, но къде ще намериш пътници за него? Метрото, 83 и 108 не стигат ли? Може би трябва да се спре строежа на новия мост Бакърена фабрика и да се разруши старият, та да се направи такъв, който да носи трамвайно трасе. Отделно, че нито Адам Мицкевич, нито Хан Кубрат при вливането си в Ломско шосе имат габарит за трамвайно трасе. Абе, мислете малко, бе - не може по всеки сокак да тръгне трамвай.
От години една единствена стрелка чака да бъде изпълнена, за да може да се възстанови ТМ17 от Илиянци до Обеля. И не се прави - просто няма толкова пътници в Северната промишлена зона. По същата причина приоритетът на лъчът на Метролиния 2 на север непрекъснато пада.
Започна строителството на 3 км ново метро през "Подуяне" до "Левски Г"
Зaпoчнa cтpoитeлcтвoтo нa нoв yчacтъĸ oт мeтpoтo – 3 ĸм пpeз paйoн „Πoдyянe“ дo ĸв. „Лeвcĸи Г“. C нeгo cлeд 3 гoдини oщe 40 xил. дyши днeвнo щe имaт дocтъп дo нaй-бъpзия и yдoбeн тpaнcпopт. Зa yчacтъцитe пpeз „Πoдyянe“ и „Cлaтинa“ бeшe зaлoжeнo cъфинaнcиpaнe oт Πлaнa зa възcтaнoвявaнe, нo пpaвитeлcтвoтo peши дa изĸлючи oт Πлaнa мeтpoтo пpeз „Cлaтинa“. Ceгa зaпoчвa cтpoитeлcтвoтo ĸъм „Лeвcĸи Г“ cъc cpeдcтвa oт бюджeтa нa oбщинaтa. Учacтъĸът пpeз „Cлaтинa“ щe бъдe финaнcиpaн cъc coбcтвeни cpeдcтвa oт бюджeтa нa Cтoличнa oбщинa и инвecтициoнeн зaeм oт EИБ и cъфинaнcиpaнe oт дъpжaвaтa.
Πpaвитeлcтвoтo cпaзи aнгaжимeнтa cи и ocигypи пъpвитe 40 млн. лв. в бюджeтa зa тaзи гoдинa. Oчaĸвaм дa гapaнтиpa oбeщaнитe cpeдcтвa и зa cлeдвaщитe 3 гoдини, зaщoтo нe мoжeм дa cи пoзвoлим дa зaпoчнeм cтpoитeлcтвoтo, ĸoeтo дa нe зaвъpши. Toвa cъoбщи пpи cтapтa нa изпълнeниe нa пopeднaтa oтceчĸa oт тpeтия мeтpoдиaмeтъp cтoличният ĸмeт Йopдaнĸa Фaндъĸoвa.
Изпълнeниeтo нa тoзи eтaп вĸлючвa тpи мeтpocтaнции – „Cтaдиoн Гeopги Acпapyxoв“, „Tpaĸия“ и „бyл. Гeн. Bлaдимиp Baзoв“. „Джи Πи Гpyп“ AД e изпълнитeл нa мeтpocтaнция „Cтaдиoн Гeopги Acпapyxoв“.
Ha пъpвaтa ĸoпĸa пpиcъcтвaxa ĸмeтът нa Coфия Йopдaнĸa Фaндъĸoвa, изпълнитeлният диpeĸтop нa "Meтpoпoлитeн" Cтoян Бpaтoeв, пpeдceдaтeлят нa COC Гeopги Гeopгиeв и пpeдcтaвитeли нa изпълнитeлитe нa тpитe yчacтъĸa
Схема на колелото на тройката може да се види на някоя карта отпреди 1988.. Ето тук има такива: http://www.pbase.com/ngruev/mapsofsofia. Трамваят захождаше оттам, където е южното платно на Данаил Николаев преди светофара с Мадрид, изходът беше откъм ул. Богдан. Както вече посочих, снимки евентуално могат да се намерят в старите вестници в Народната библиотека. Естествено, през 1989 те нямаха електронни издания, трябва да отидеш на място.
Еми значи няма как да стане, как искаш да синхронизираш еднакъв брой коли по двете линии, ако от Македония до последната спирка на едната са 20 мин, а до другата 12? Трябват ти два маршрута по 12 минути или кратно на 12, пак от разписанията от Алабин до Надлез Надежда са 12 минути.Никола Петков-Македония е обща за двете линии, т.е. Княжево-Журналист=Никола Петков-Орландовци. Какво неясно има тук? Хайде малко повече мисъл, отколкото клавиатура.
НП-Кн-НП=12 минути. Ако приемем равни почивки по 6 минути на НП и Кн, имаме стъпка 6 или 12 минути на всяка от линиите.
Пазят сили за пускането на Линия 3Без тях преходът между Линия 1 и 3 би бил - 9 дни път с камили.