Тъй като отново апелираш за нова мрежа, къде са парите за такава? Аз не виждам да се гласува някакво увеличение на бюджета на СЕ за строеж на нови мрежи след като ще им се поръчват нови тролеи.
80 метра мрежа за ляв завой СЕ могат да изпълнят и със собствени средства. За по-дълги участъци трябва да има някаква проектна готовност преди да се гласува целево финансиране за изграждене. Така че зависи от СЕ да се задействат и от отговорните фактори в общината да ги мотивират.
И за участъци по-малки от 80 метра СЕ са давали отрицателно становище да се изгражда мрежа и са продължавали да го карат с откачане и закачане, ти искаш 80 метра да изградят без да им се отпуска целево финансиране. На брашното евтини, на триците скъпи, явно това е положението, така никога няма да се вдигне рейтинга на градския транспорт, колкото и нови тролейбуса да се купят.
в тази логика може да се запланува и по-голям бюджет. A каква е идеята за финансиране. Защото това не са 2-3 хиляди
Каква е идеята трябва да питаш вносителите на тези поръчки, не изглежда до тук идеята да е да се купуват нови возила, явно идеята е някаква друга, правят се финтове с някаква скрита стратегическа цел, която ние простосмъртните пътници не можем да проумеем. Но ако продължават в този дух може накрая съвсем да спрат да се явяват кандидати.